Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5848 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גולף ג'נריישן 01-02

תנסה למצוא לך 1.6 ידנית - האצ'בק עם קצת פוזה שלא ממש זוללת הרבה דלק.

עונה לדרישות שלך?

 

 

מצטרף להמלצה (מניסיון :lol: )

פורסם
אני אישית ובטח אני מעלה את עצמי על הגרדום עכשיו לאור כמה חברי פורום שבבעלותם HGT , אני ממש לא אהבתי את הרכב הזה , הגה שמן ולא נוח לתפעול ומאז שהייתה לי פיאט אני פשוט לא מתקרב לחברה הזאת יותר בחיים שלי,

 

 

אתה רוצה פוזה ? אתה רוצה רכב צעיר זריז ומהנה לנהיגה עם כוח ושלא יגמור לך את הכוח על כל תדלוק בתחנת הדלק , ההמלצה הכי טובה שלי בשבילך זה איביזה שנת 2004 לתקציב שאתה נתתה , תמצא אחת צהובה (אם זה באופי שלך ) או שחורה שים לה מנורות דאימונד וייג'ן וסע לשלום

 

ואל תשכח אלף בית של הדברים זה אפודה זוהרת וג'אנטים שחורים עם פס אדום לאיביזה שחורה :twisted:

 

טוב, גם כן פוזה, לי זה נשמע כמו סוג מסויים של אנשים שיראו בכל מה שכתבת "פוזה". ד"א שכחת להוסיף "לדים" כחולים על השפריצרים, ציפוי ניקל ללוחית הזיהוי, חלונות מושחרים,מערכת בשובי מחצית מערך הרכב, ועוד מה שכלול בסטרואטיפ. (ואני יודע שנגעתי כאן בסטרואטיפ). איביזה סטנדרטית (גם עם 100 כ"ס), אין בה שום פוזה- לא בצהוב ולא עם אפודה זוהרת ולא עם פנסי "דאימונד ויג'ן".

ולפותח השירשור, הוצעו לך שני רכבים נחמדים מאוד ובהחלט בעלי אופי ייחודי ושונה אחד מהשני: ה206 XS והפיאט HGT. בסכום הזה אתה יכול למצוא אחד מהרכבים האלו במצב טוב מאוד, ושניהם יתנו לך תמורה של הנאה, אמינות טובה, ייחודיות יחסית, וחיסכון יחסי בהוצאות. כאשר גם האלפא 147 תהייה בחירה טובה מאוד (שים לב שיש שני דגמים 120 כ"ס שמגיע מאובזר לחלוטין ו105 כ"ס), אם כי כאן צפוים לך מעט יותר הוצאות באחזקה השוטפת, בדלק ובביטוח. ד"א לטעמי, לשלושת הרכבים הנ"ל יש הרבה יותר "פוזה" (אני מעדיף לקרא לזה "אופי"), מאשר לאיביזה הרגילה והנפוצה.

בהצלחה.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

×
×
  • תוכן חדש...