Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לא יודע מה איתכם אבל יהיה לי קשה לחזור לדקסטר אחרי ברייקן באד. ברייקן באד זה פשוט הרבה יותר טוב!

נראה לי שהסופרנוס וברקיין בד ואוז, אלו הסדרות הכי חזקות שראיתי.

 

מסכים שברייקינג באד מסתמנת כסדרה יותר טובה מדקסטר, אפילו שאני נהנה מאוד משתיהן. אגב, לאחר שסוף סוף סיימתי לצפות בכל העונות, אני מוסיף לך עוד סדרה לחבורת העילית הזאת - הסמויה (the wire). אני יודע שכבר דיברו עליה כאן מקודם, אבל אני מרשה לעצמי לדבר רק אחרי שראיתי הכל. מדובר בדרמת הפשע הכי ריאליסטית שראיתי מעולם. משהו מאוד שונה מכל אחת מהסדרות האחרות כאן, אבל בעל איכויות ועומק גדולים הרבה יותר מכל דקסטר. איפהשהוא ברמה אחת עם הסופרנוס, לא פחות.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני אחרי אימפריית הפשע עונה ראשונה ואני די בטוח מי הספונסר הראשי שם, דחפו את Gillette לכל חור אפשרי, מוגזם לדעתי!

לעומת זאת ברייקין באד עונה רביעית מדהימה!

פורסם

סיימתי את משחקי הכUס, עונה ראשונה. נחמד מאד למרות שאין דבר אחד מקורי בעלילה, הכל גנוב מספרי מד"ב ופנטזיה אחרים, טובים יותר.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

הסיום הכי טוב לברייקינג באד שהיה יכול להיות!

 

1318355147236.jpg

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

סיום ענק לעונה, לא סיום סידרה, אמורה להיות עוד עונה שתהיה האחרונה.

אחרי הצילום של "לילי של העמק", היו חייבים להמשיך.

 

התמונה הזו של סלמנקה הרגה אותי. הכל שם פשוט גאוני.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אחרי שראיתי את THE UNIT, ומאוד אהבתי, יש סדרות בסגנון?

וגם, מישהו ראה את Leverage ויכול להמליץ עליה?

פורסם

Leverage חביבה וקלילה, מזכירה קצת את סוכן מחוק. תראה שני פרקים ותחליט.

ממליץ מאד על Strike Back סדרה בריטית בת שתי עונות (כרגע) קצרות כמות הציצים בעונה השנייה לא מביישת את ספרטקוס אפילו.

בנוסף - אחרי פרק אחד של homeland, הגרסה האמריקאית של חטופים, אני חייב לציין שעוד לא למדו כאן לעשות סדרות! כי שלהם הרבה יותר טוב!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

בוקר.

שמעתי תשבוחות על ברייקין באד,כמה עונות יש לסדרה והאם יש פרקים עם תרגום להורדה?

תודה לעונים,בין הפותרים נכונה יוגרל דגם 1:18 של סוזוקי אלטו.

פורסם
בוקר.

שמעתי תשבוחות על ברייקין באד,כמה עונות יש לסדרה והאם יש פרקים עם תרגום להורדה?

תודה לעונים,בין הפותרים נכונה יוגרל דגם 1:18 של סוזוקי אלטו.

 

 

יש 4 עונות בסך הכל, כולן מתורגמות וזמינות ברשת. קצת יותר קשה להגיע אליהן אחרי סגירתו של megaupload אבל עדיין אפשרי.

זאת באמת סדרה מעולה.

 

אם לחזור לדקסטר, נושא השרשור המקורי, אז העונה האחרונה הייתה חלשה מאוד לדעתי. נראה כאילו כל העונה הלכה לקראת רגע אחד - סצינת הסיום של העונה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לגבי LEVERAGE, תודה רבה, הסדרה כבר ביוטורנט.

מסכים לגמרי לגבי HOMELAND, אחרי פרק אחד נראה כמו סדרה מצוינת!

michaelbe6, עד עכשיו יצאו 46 פרקים. ממליץ לשים טורנט ולישון בשקט מלחפש כל עונה\ כל פרק להורדה ישירה, כי אחרי נפילת מגה אפלואד זה נהיה פשוט סיוט.


×
×
  • תוכן חדש...