Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע אם זה כבר הוזכר פה אבל ממליץ מאד על The Newsroom.

של HBO אם אני זוכר נכון. הסיפור הוא על צוות הפקה של מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ מסויים, אני אישית אהבתי מאד, כרגע מתקרבת לסוף העונה הראשונה.

בנוסף - SUITS, פשוט סדרה אדירה! לקראת סוף העונה השנייה כרגע.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני חייב להגיד משהו על דקסטר - זה שעדיין לא תפסו אותו, זה לא כי הוא כל כך טוב, זה כי:



 

א) השוטרים לא יודעים לעבוד. איך קורה שהחשוד הראשי בקייס שהם עבדו עליו קל כך קשה, פתאום נעלם ללא עקבות, ואף אחד לא טורח אפילו לשאול מה קרה לו (במיוחד נוכח מה שקרה בעונה שניה בפרשת "bay harbor butcher", שבה נמצאו 30 גופות של חשודים שחמקו מהידיים של החוק, זה לא אמור להדליק נורה אדומה, שהנאשם הראשי בפרשה נהרג, והדברים האלה ממשיכים לקרות?)? או משטרה ודקסטר במקביל עוקבים אחרי אותו החשוד, ודקסטר עוד נוסע אליו ברכב הפרטי שלו (או יותר גרוע, מושאל מהפול של התחנה), ומתקשר מהטלפון הפרטי לחשוד.

ב) "יד אלוהים", משמע חורים בתסריט, שלפיהם הגיבור לא נתפס/נהרג בגלל מזל מטורף

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הסיבה האמיתית שלא תפסו אותו כי, אחרי שש עונות לסדרה עדיין יש רייטינג ודרישה.

ברגע שהצופים יצביעו ברגליים מהר מאוד יחסלו/יתפסו/יעלימו אותו ואת הסדרה.

פורסם

אתה רציני?



 

חשבתי שזה טוב להרוג תרנגולות שמטילות ביצי זהב :roll:

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מקפיץ לצורך המלצה.

 

כבר כתבו עליה בשרשור הזה אבל אחרי שצפיתי בעצמי אני רוצה לתת גושפנקא נוספת על The Killing.

מדובר בסדרת מתח המגוללת את סיפור חקירת הרצח של נערה בת 17 בסיאטל האפרורית והגשומה. הסדרה בעצם מבוססת על סדרה דנית מצליחה, בתרגום ל"אמריקאית", אבל במובן הטוב של המילה - היא עשויה פשוט מעולה.

יש שתי עונות בלבד, כל אחת עם 13 פרקים, וחקירת הרצח מתפרשת על שתי העונות (כלומר אין כאן שתי חקירות נפרדות), עם קליפהאנגר די מטורף בסוף העונה הראשונה. ואם למישהו זה מזכיר את טווין פיקס אז גם לי זה הזכיר. אבל אל דאגה, היא הרבה פחות מוזרה מסדרת המופת של דיוויד לינץ'.

הרעיון הוא שבהתחלה נדמה שמדובר בחקירה פשוטה למדי, מהסוג שבסדרות משטרה אחרות נפתרת בפרק אחד, אבל מהר מאוד מגלים שיש הרבה מתחת לפני השטח ושמעורבים ברצח של הילדה הזאת גורמים הרבה יותר גדולים ממה שנדמה. יש המון תפניות וטוויסטים בעלילה, רובם מאוד מעניינים ומותחים, והסדרה אולי לפעמים טיפה איטית (יש הרבה התעסקות עם האבל של המשפחה ולפחות בפרקים הראשונים נדמה שהבמאי פשוט מנסה לגרום לצופים לבכות) אבל היא אף פעם לא נמרחת ואפשר לסמוך על זה שסוף כל פרק יגרום לכם לרצות לצפות בפרק הבא.

 

וחשוב להגיד - מי שצפה בסדרה, בבקשה לא לגלות שום פרט בעלילה, בטח ובטח לא מי באמת רצח את רוזי לרסן...

 

בקיצור - פנו לכם כמה ערבים (26 פרקים כפול 45 דקות) ותיכנסו למתח!

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אם כבר הקפצת..

העונה החדשה של Breaking BAD כבר התחילה לא? כמה פרקים עברו?

והסדרה הישראלית אלנבי,שווה צפייה? יש בכלל מאיפה להוריד אותה?

פורסם

בזמן שעבר מפתיחת ההודעה אני כבר מוריד דרך החמור את 6 הפרקים הראשונים של העונה החמישית,מקווה שלא יצוץ איזה סרט כחול טורקי משנת 1978.

את אלנבי מצאתי באתר :

http://www.tvnetil.net/review/1615/

אשמח לאתר גם להורדה ישירה של Breaking bad במידה והחמור ישבור רגל.

תודה.

פורסם
הלו, דיברנו כבר על ברייקינג באד. תפסיקו להסיט את השרשור ותתחילו לצפות בדה קילינג!

מצטער, דה קילינג שיעממה אותי.

אני עכשיו צופה ב MAD MAN גם כן שיעמומון.

 

עניין של טעם אני מניח.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
איך מורידים מהלינק הזה? לא מצאתי שום קישור להורדה..

 

בכל פרק כאשר אתה לוחץ על הקישור,נפתח לינק להכנסה למנוע חיפוש באתר שצריך לפתוח במקביל שנקרא :FAVEZON (יש שם קישור),במנוע חיפוש הוא נותן לך את השרתים שניתן להוריד מהם שאת חלקם אתה בטח מכיר,חלקם בחינם,חלקם בתשלום וחלקם כבר לא אקטואלים בכלל.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

×
×
  • תוכן חדש...