Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מקפיץ כדי לעדכן שהעונה השלישית של the walking dead התחילה. יהיו שמונה פרקים עכשיו ושמונה באביב.

 

בנוסף, אני באמצע העונה השנייה של BOSS ואני לא יכול לחלק מספיק שבחים לסדרה הזאת. תסריט, צילום, בימוי, משחק ועריכה פשוט מופלאים. מי שאוהב סדרות דרמה/פשע/מתח שלא מפחדות לבעוט במוסכמות חייב לבדוק את הסדרה הזאת. כשתגיעו לסוף פרק 7 של העונה הראשונה תבינו בדיוק על מה אני מדבר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מקפיץ כדי לעדכן שהעונה השלישית של the walking dead התחילה. יהיו שמונה פרקים עכשיו ושמונה באביב.

 

בנוסף, אני באמצע העונה השנייה של BOSS ואני לא יכול לחלק מספיק שבחים לסדרה הזאת. תסריט, צילום, בימוי, משחק ועריכה פשוט מופלאים. מי שאוהב סדרות דרמה/פשע/מתח שלא מפחדות לבעוט במוסכמות חייב לבדוק את הסדרה הזאת. כשתגיעו לסוף פרק 7 של העונה הראשונה תבינו בדיוק על מה אני מדבר.

האם אתה יכול לפרט כמה פרקים יש בעונה הראשונה וכמה צריכים להיות בעונה השניה וכמה שודרו עד עכשיו?

תודה.

פורסם

יש סדרה חדשה

ARROW (בעברית "החץ הירוק") על אחת הדמויות של מארוול. הפרק הראשון בהחלט נראה מותח ועשוי היטב.

 

"מכת מחץ" (סטרייק באק) סיימה עונה 3 עם עשרה פרקים. בהחלט סדרה חזקה.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
מקפיץ כדי לעדכן שהעונה השלישית של the walking dead התחילה. יהיו שמונה פרקים עכשיו ושמונה באביב.

 

אני לא מחובבי הפנטזיה, אבל את הסדרה הזאת אהבתי מאוד. מעדיף לחכות עוד קצת ולראות אותה ב-YES.

 

 

בנוסף, אני באמצע העונה השנייה של BOSS ואני לא יכול לחלק מספיק שבחים לסדרה הזאת. תסריט, צילום, בימוי, משחק ועריכה פשוט מופלאים. מי שאוהב סדרות דרמה/פשע/מתח שלא מפחדות לבעוט במוסכמות חייב לבדוק את הסדרה הזאת. כשתגיעו לסוף פרק 7 של העונה הראשונה תבינו בדיוק על מה אני מדבר.

 

אני מבין שגם אתה נדלקת על השחקנית שמגלמת את הבת של קיין? יפהפיה.

בנימה רצינית, אחת הסדרות החביבות עליי כיום.

ציפיתי, אולי, בפרק וחצי של פרייז'ר, כך שאין לי ממש מושג על איכויותיו של קלסי גרמר בתור שחקן קומי, אבל הוא משחק נפלא את הנבל הבן- **נה.

הנאומים שכותבים לו מעוררי השראה ממש.

סדרה מצויינת- מומלץ לנסות בחום.

 

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

אני מבין שגם אתה נדלקת על השחקנית שמגלמת את הבת של קיין? יפהפיה.

בנימה רצינית, אחת הסדרות החביבות עליי כיום.

ציפיתי, אולי, בפרק וחצי של פרייז'ר, כך שאין לי ממש מושג על איכויותיו של קלסי גרמר בתור שחקן קומי, אבל הוא משחק נפלא את הנבל הבן- **נה.

הנאומים שכותבים לו מעוררי השראה ממש.

סדרה מצויינת- מומלץ לנסות בחום.

 

יגאל.

 

קודם כל, דווקא לא נדלקתי עליה, אפילו שאפשר לראות אותה בעירום גם בגרסה המקורית והבריטית של shameless. מה שמזכיר לי שהיא בכלל בריטית וקולטים את זה ב-BOSS, אז איך בדיוק הם אמורים להסביר שהבת של ראש העיר שיקגו היא מאנגליה? לא משנה. הבחורה בתפקיד הראשי של shameless האמריקאית ממילא עושה לי את זה פי כמה, והאמת, זה הולך להפתיע אותך אפילו יותר - מי שבאמת הדהימה אותי זו קוני נילסן שמשחקת את אשתו של הבוס. היא בת 47 ונראית פשוט מעולה. בין השתיים בקלות הייתי בוחר את האמא :lol:

 

וקלסי גרמר שחקן קומי פשוט ענק. פרייזר הייתה סדרה גאונית. אם כבר - הופתעתי כמה טוב הוא משחק את הנבל כאן.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אתה בטוח שהיא בריטית בסדרה?

המבטא שלה, בסדרה, הוא אמריקאי לגמריי (זייפן מבטאים טוב נוסף: דמיאן לואיס מהומלנד, גם הוא בריטי במוצאו, עם מבטא בולט).

 

מסכים איתך בנוגע לנילסן, MILFית 'שווה'.

מה גם שהיא דוברת 6 (!) שפות ונשואה למתופף של מטאליקה (שניהם ממוצא דני).

צפיתי בכמה פרקים בהם היא שיחקה ב"חוק וסדר" והמשחק שלה היה איום; הייתי צריך לוודא שמדובר באותה שחקנית כשצפיתי ב-BOSS.

 

לטעמי, בגרסה באמריקאית של יש shameless השחקנית היפה היא דווקא זאת שמגלמת את הדמות של קרן; מתוקה וסקסית כאחת.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם
אתה בטוח שהיא בריטית בסדרה?

המבטא שלה, בסדרה, הוא אמריקאי לגמריי (זייפן מבטאים טוב נוסף: דמיאן לואיס מהומלנד, גם הוא בריטי במוצאו, עם מבטא בולט).

 

תנקה ת'אוזניים! :roll::shock:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הצצתי בשרשור הזה לפני כמה שבועות וראיתי שמישהו כאן המליץ על הסדרה The Killing, לפני כמה ימים סיימתי לראות את הסדרה, וזאת באמת אחת הסדרות היותר מותחות שראיתי לאחרונה, אז תודה.

 

אני אשמח אם מישהו יוכל להמליץ לי על סדרה באותו סגנון.

דקסטר אני כמובן רואה.

פורסם

המישהו הזה הוא אני :-D

שמח שנהנית ושאני לא היחיד :wink:

עברתי ממנה ל-BOSS שעליה כתבתי כמה הודעות למעלה ולטעמי היא לא פחות טובה, אם כי הקונספט שונה לגמרי כמובן.

עוד הצעה היא Homeland, הגרסה של "חטופים" שעדיין לא ראיתי אבל חברים שראו אומרים שהיא מעולה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
הומלנד עונה 2 סידרה מצויינת וכבר שודרו 3 פרקים.

 

המישהו הזה הוא אני :-D

שמח שנהנית ושאני לא היחיד :wink:

עברתי ממנה ל-BOSS שעליה כתבתי כמה הודעות למעלה ולטעמי היא לא פחות טובה, אם כי הקונספט שונה לגמרי כמובן.

עוד הצעה היא Homeland, הגרסה של "חטופים" שעדיין לא ראיתי אבל חברים שראו אומרים שהיא מעולה.

שווה !

צרבתי על תקליטור את העונה הראשונה. בדרך כלל סרטים או סדרות שאינן 'שוות' אני מוחק אותם מהדיסק הקשיח.

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...