Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הסדרה Top of the Lake מצויינת. אחרי 2 פרקים שראיתי אני במתח לקראת הפרק השלישי.

הסדרה די דומה לסדרה The Killing.

איזה כייף לי :)

  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סיימתי לראות שובר שורות היום, פשוט מטורף. הסדרה הטובה ביותר שראיתי, מאוד מומלצת!

עוד סדרה שהתחלתי לראות היא אוז, סדרה טובה מאוד על החיים בכלא מנקודת מבט של כל מיני כנופיות וסוהרים. אומנם ישנה אבל לא בעיה למצוא פרקים שלה להורדה עם תרגום.

הומלנד ראיתי את העונה הראשונה ובפרק האחרון הפסקתי באמצע, ממש לא התחברתי.

תן חיוך, עוד יבוא היום שגם על זה יטילו מס :)

פורסם

טוב הגעתי לעונה האחרונה של שובר שורות, מאוד אהבתי. ארורים אתם ! לא יצאתי מהבית.

כרגע מוריד עונה 5, בינתיים ראיתי פרק ראשון של The Black list נחמד.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

גם השני :)

 

Hostages גם נראה מבטיח נכון לפרקים הראשון והשני.

Revolution מצוינת חזרה לעונה שנייה (פרק שלישי כבר שודר).

Arrow גם כן חזרה לעונה שנייה (פרק ראשון שודר).

המנטליסט גם חזרה לעונה שישית (שני פרקים ראשונים שודרו)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

עזבו את דקסטר ושובר שורות במנוחה ותעברו לסדרה שתשאיר אותכם מרותקים לכורסא עד הפרק האחרון.

 

Top of the Lake

 

דרך אגב התחילה עונה חדשה של Sons of Anarchy גם סדרה טובה.

איזה כייף לי :)

פורסם
גם השני :)

 

Hostages גם נראה מבטיח נכון לפרקים הראשון והשני.

Revolution מצוינת חזרה לעונה שנייה (פרק שלישי כבר שודר).

Arrow גם כן חזרה לעונה שנייה (פרק ראשון שודר).

המנטליסט גם חזרה לעונה שישית (שני פרקים ראשונים שודרו)

ARROW זו סדרה לילדים מגיל 12 ומטה. אחרי 20 דקות של צפייה עברתי לערוץ 1.

איזה כייף לי :)

פורסם

טופ אוף דה לייק באמת השאיר אותי מרותק לספה

 

 

 

 

 

 

 

כי נרדמתי :shock:

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
ARROW זו סדרה לילדים מגיל 12 ומטה. אחרי 20 דקות של צפייה עברתי לערוץ 1.

 

אני דווקא מאוד נהניתי מהעונה הראשונה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לגבי ARROW.

התמונה שלה באתרי הכתוביות היא קוביות בבטן של בחור מסויים ולסדרה קוראים חץ. מן הסתם יש בה בחור שהוא צלף מדהים בחץ וקשת שלו.

אחרי הקפיצה למסקנה הזו החלטתי שאפילו את הפיילוט אני לא מנסה להוריד ולראות כי זה כנראה יהיה שיעמומון אחד גדול.

טעיתי ?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
לפחות עכשיו כולם יודעים שדקסטר מ"המעבדה של דקסטר" לא רואה ממטר את דקסטר מ"דקסטר"

 

תמיד חשבתי שזה אותו הדקסטר, שהתבגר

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
טופ אוף דה לייק באמת השאיר אותי מרותק לספה

כי נרדמתי :shock:

כנראה היית מאוד עייף מכיוון שזו סדרה למופת.

האם הסדרה The Killing מצאה חן בעינייך ?

לגבי ARROW.

התמונה שלה באתרי הכתוביות היא קוביות בבטן של בחור מסויים ולסדרה קוראים חץ. מן הסתם יש בה בחור שהוא צלף מדהים בחץ וקשת שלו.

אחרי הקפיצה למסקנה הזו החלטתי שאפילו את הפיילוט אני לא מנסה להוריד ולראות כי זה כנראה יהיה שיעמומון אחד גדול.

טעיתי ?

לא טעית. הבחור קולע בול בכול מה שזז.

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...