Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה אתם אומרים על הסיום ?

אישית לא יכלתי יותר להתאכזב ...

אגב אישית הקטע שהוא השליך את דב היה נראה לי ממש מטומטם, לא הבנתי למה שהיא לא תקבל קבורה נורמאלית... אבל מסתבר שהרעיון היא שהיא גם קורבן שלו.

פורסם
השיא של דקסטר היה בעונה הרביעית. נהנתי מהחמישית עד עשר הדקות האחרונות שלה, והשישית עצבנה אותי

 

כל סדרה זה ככה.

 

בעונה הראשונה הבמאים, התסריטאים והשחקנים עושים צעדים ראשונים אל העולם, ככה שאם יש משהו בעייתי זה נסלח, כי הם עדיין מחפשים את עצמם.

 

בעונה השניה הרמה עולה - צוות ההפקה השלים עם התפקידים שלו, הושמטו דברים שנראו טוב רק על הנייר, העיפו את הדמויות הלא אהודות, שיפרו והעצימו את מה שטוב בסדרה.

 

עונה שלישית עד חמישית (לפעמים גם גולש לעונה שישית, ואז הסדר שציינתי מתארך בעוד עונה) - תור הזהב של הסדרה, כאן תראו את הפרקים ה"קלאסיים" (ואת "הפרק" שהוא השיא של הסדרה), לרוב עונה חמישית גם תסתיים באיזה Cliffhanger עצבני במיוחד.

 

עונה שישית - כאן מתחילה הידרדרות. לתסריטאים מתחילים להיגמר הרעיונות, חלק מהצוות עוזב לטובת הפקות אחרות שבהם משלמים יותר טוב או פרוייקטים עצמאיים. זאת עונה אחרונה שבה כמות הפרקים הטובים והסבירים עולה על כמות הפרקים הגרועים.

 

עונה שביעית - לתסריטאים נגמרו סופית רעיונות, רוב הדמויות הומתו או הועלמו בדרכים אחרות (כי השחקנים עזבו), ומה שנשאר נראה כאילו עשוי מקרטון. בשלב הזה עדיף שהסדרה תגיע לסוף הסיפור שלה או שתבוטל באלגנטיות. עד כמה שאני אוהב סדרות טובות, אבל סדרה לא יכולה להישאר טובה לנצח.

 

כל מה שמעבר לעונה שביעית (במקרים נדירים שמינית) - ניסיון להחיות את הגופה כדי שחברי צוות ההפקה איכשהו ייאחזו במשרות שלהם. למזלנו הבוסים שלהם רואים מהר מאוד את הרייטינג שצונח לרצפה, וסוגרים את הבסטה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

עכשיו סיימתי לראות את הפרק האחרון של הסדרה, היה לא רע ודי מפתיע אבל מחוויר לעומת שובר שורות, אני כבר כוסס ציפורניים לקראת הפרק האחרון בשבוע הבא.

בשורה תחתונה הסדרה באמת בצניחה חופשית מאז עונה 4, המשכתי לראות רק כי אני אוהב את השחקן.

פורסם

איזה פרק אחרון ? פרק 12 היה אחרון לא ?

כחובב של הסדרה הזאת, אהבתי פרק פרק, ובאמת שאני יכול לראות את הסדרה 3 פעמים ברצף,

ממש לא אהבתי את הסוף, לא שהוא יעלם וישאיר את האנה לבד עם האריסון ?

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

בתור אוהד שגמע את חמש או שש העונות הראשונות, אני כבר לא זוכר, אני מודה שנמאס לי וזה כבר ממש לא מעניין.

 

העונה השישית כבר היתה גימיק ותו לא.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

ספוילר:evil:

 

נגמר רע!!!

סופי סדרה שמתקבלים על הדעת:

א. דקסטר נתפס ומתוודה על כל הרציחות שלו.

ב. דקסטר בורח עם האנה ומשאיר את האריסון אצל דברה כדי שיוכל לגדול בבית נורמלי.

ג. דקסטר מת.

 

להרוג את הדמות של דברה (לא אהבתי כל כך את הדמות שלה) לא קשור לעלילה, להפוך את דקסטר לנהג משאית זה מתחת לרמת האינטיליגנציה שלו והכי גרוע זה להשאיר את האריסון עם האנה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

זה היה הסוף הכי גרוע שיכל להיות לכל סדרה EVER.

 

אנטי קליימקס מטורף וזה פשוט.. נגמר.

עדיף שהיה מת בסערה.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

מפיקים שצריכים להסביר את הסוף של הסדרה אחרי 8 עונות.. לא בדיוק ידעו מה הם עושים שם.

 

הייתי אומר שאולי ינסו לצלם לפחות פרק נוסף שמהלכו שונה לגמרי ולא דחפו הכל ל55 דקות שטותיות, אבל אחרי סיום כזה, שומדבר לא יכול לכפר על זה.

מילא דקסטר היה נגמר כמו שנגמר, אבל בטיסטה היה מוצא מסמכים אבודים של לה גווארדה ומגלה שדקסטר הוא באמת הרוצח או משהו.

 

זה כבר היה סוף איכשהו מתליש שיערות

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45


×
×
  • תוכן חדש...