Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
צרבתי את כול העונה הראשונה על תקליטור DVD.

 

מצטער, אין לי מושג על מה אתה מדבר. עכשיו הוספת עוד איזו מילה לא ברורה באנגלית.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אל תעצבן אותי ! :-)

אתה רומז לי לעלות את הסידרה לשרת כולשהוא או השימוש בתקליטורים מסובך בשבילך ?

התקן USB אתה מכיר ? או אולי אנסה לשלוח לך את הסידרה דרך התקן ה-BT של האייפון ?

 

דבר ברור :-)

 

עריכה...יש לך סטרימר

איזה כייף לי :)

פורסם

אם כבר הוזכרה כאן הסדרה המתים המהלכים (the walking dead), יש למישהו קישור להורדה (טורנט או הורדה ישירה) של העונה השנייה (אפשר עם כתוביות בעברית או דיבוב ברוסית)? כל הקישורים שמצאתי בינתיים היו או בתשלום או עם מהירות הורדה של שנות ה90.

 

תודה.

פורסם

תהנה:



 

http://tvu.org.ru/index.php?show=season&sid=7435

 

דיבוב לרוסית אין (לא סובל את הדבר הזה, דיבוב לכל שפה שהיא, הורס חצי מהעבודה של השחקנים :evil: ), תלמד לקרוא כתוביות

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
מצטער, אין לי מושג על מה אתה מדבר. עכשיו הוספת עוד איזו מילה לא ברורה באנגלית.

 

אני אתמול הראיתי לבת שלי איך נראה תקליט.

הקונספט של יהלום שחורט פלסטיק, במקום קרן לייזר, נראה לה לגמרי לא הגיוני.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אל תעצבן אותי ! :-)

אתה רומז לי לעלות את הסידרה לשרת כולשהוא או השימוש בתקליטורים מסובך בשבילך ?

התקן USB אתה מכיר ? או אולי אנסה לשלוח לך את הסידרה דרך התקן ה-BT של האייפון ?

 

דבר ברור :-)

 

עריכה...יש לך סטרימר

 

שים לב, falou הבין את כוונתי :wink:

 

אני אתמול הראיתי לבת שלי איך נראה תקליט.

הקונספט של יהלום שחורט פלסטיק, במקום קרן לייזר, נראה לה לגמרי לא הגיוני.

 

במילים אחרות: i'm just fucking with you :lol:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
המישהו הזה הוא אני :-D

שמח שנהנית ושאני לא היחיד :wink:

עברתי ממנה ל-BOSS שעליה כתבתי כמה הודעות למעלה ולטעמי היא לא פחות טובה, אם כי הקונספט שונה לגמרי כמובן.

עוד הצעה היא Homeland, הגרסה של "חטופים" שעדיין לא ראיתי אבל חברים שראו אומרים שהיא מעולה.

אכן, אתה המלצת על הסדרה :lol:

עשיתי חיפוש קצר על הסדרה (BOSS), וראיתי שנשאר עוד פרק אחד לעונה השניה. האם יש עונה שלישית בדרך?

חפשתי את הסדרה ב-VOD ויש את כל העונות, איזה תענוג!!!

 

אני גם שמעתי שבחים וביקורות מצויינות על הומלנד, זאת אחת הסדרות שאני שומר לזמנים קשים :wink:

 

רב תודות!

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

ויהיו בה 16 פרקים.

 

אני עדיין לא מאמין שהסידרה תסתיים, היא מניבה את הרייטינג הכי גבוה עבור שואוטיים. יש לי תחושה שקברניטי הערוץ יזרקו עוד כמה מיליונים לעונה למייקל סי הול ודקסטר יבתר פושעים עד שהוא ימות משבר באגן בגיל 89.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

זו החוכמה!

גם סיינפלד יכלה לגרוף עוד אי אלו מליונים ואולי יותר.

יש כאלה שיגידו שדקסטר כבר היתה צריכה להסתיים לפני כמה עונות, ואני סתם מכור :)

פורסם

השיא של דקסטר היה בעונה הרביעית. נהנתי מהחמישית עד עשר הדקות האחרונות שלה, והשישית עצבנה אותי כי הם לא עשו שום שימוש באדוארד ג'יימס אולמוס שהיה פשוט מעולה בבאטלסטר גלקטיקה.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything


×
×
  • תוכן חדש...