Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

House of Cards אחת הסדרות הטובות שיצאו בשנים האחרונות.

 

לגבי דקסטר - סוף הפרק באמת היה מטופש לגמרי, אבל יצאתם פארשים לגמרי עם הספויילרים. לשמחתי לא נתקלתי בהם לפני הצפיה. לא עושים כאלה דברים בעולם האנשים הבוגרים, אודה מאוד למנהל הקשוב שימחק אותם למען מי שעוד לא ראה.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
וואוו, כמה שאני מקנא בך !

 

יש לך חמש עונות של סדרת הדרמה מתח הטובה אי פעם, סדרה שקבעה רף חדש בכתיבה, עלילה, דיאלוגים, עומק דמוית, משחק...

 

על מה זה ? בתיאוריה - על מורה לכימיה שמבשל סמים.

 

בפועל - על הטוב ועל הרע בחיים, על משפחה, חברות, כבוד, פחד, גאווה, כסף (הרבה כסף) ועל האושר שהוא כן או לא מביא.

 

בקיצור, על הכל (אפילו מלא בהומור).

 

רוץ לראות, כיף לך !

 

כל מילה בסלע! לדעתי יותר טובה מדקסטר אפילו

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם
יצאתם פארשים לגמרי עם הספויילרים. לשמחתי לא נתקלתי בהם לפני הצפיה. לא עושים כאלה דברים בעולם האנשים הבוגרים, אודה מאוד למנהל הקשוב שימחק אותם למען מי שעוד לא ראה.

 

למנהל הזה יהיה הרבה עבודה... כל האינטרנט מלא בביקורות נזעמות על הפרק הזה והסיום הדפוק של הסדרה. :roll:

פורסם

סיום נוראי לעונה נוראית של סידרה שפעם לא הייתה נוראית. A perfect storm of shit.

 

עכשיו אני מתחרט שראיתי את הסיום של שובר שורות לפני הסיום של דקסטר.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

תכלס סדרה מטופשת,ניסיתי וניסיתי ושכנעתי את עצמי בכוח אבל תמיד שאלתי את אשתי איך היא צופה בחרא הזה. גם סיום הסדרה מטופש (ניראה לי שאבו השראה מבסיפור של גומא אגייאר). למי יש זמן וכוח לבזבז על זה כשיש סדרות מופת כמו:

סופרונוס,בית הקלפים,אוז,בוס (למה למה לא המשיכו לעוד עונה לפחות??),איפמריית הפשע,שובר שורות,משחקי הכס,מראה שחורה. ועוד סדרות נחמדות וקלילות שלא לוקחות עצמן ברצינות כמו קאסל,מנטליסט,אלמנטרי.

וזה עוד לפני שמדברים על קומדיות וסיטקומים.

פורסם

לפחות עכשיו כולם יודעים שדקסטר מ"המעבדה של דקסטר" לא רואה ממטר את דקסטר מ"דקסטר"

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
סיימת עונה 2 של Breaking bad. נהייתי מכור :shock: :shock:

 

בהומלנד עונה 3 על מה מדובר ?

אחרי כמה פרקים של עונה 1 אתה תתמכר כם לסדרה הזו.

איזה כייף לי :)

פורסם

הומלנד משעמם רצח

 

כל פרק נמתח כמו מסטיק, יש אולי 3 פרקים בכל העונה שיש בהם קצת מתח

 

פרק 8-סיום פשוט שעמום רצוף.

 

בזמנו ראיתי עד פרק 7 ובכיפור עשיתי "השלמה" לקראת עונה 2 לסיום עונה 1 .. ובסיום עונה 1 החלטתי שאין טעם להמשיך ל2..

 

בקיצור סדרה מטופשת ומשעממת.

פורסם
לפחות עכשיו כולם יודעים שדקסטר מ"המעבדה של דקסטר" לא רואה ממטר את דקסטר מ"דקסטר"

 

?Ohhh what does this button do

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
סיום נוראי לעונה נוראית של סידרה שפעם לא הייתה נוראית. A perfect storm of shit.

 

עכשיו אני מתחרט שראיתי את הסיום של שובר שורות לפני הסיום של דקסטר.

 

גם לך זה גרם להתחרט על הזמן שבזבת על דקסטר ?

פורסם
גם לך זה גרם להתחרט על הזמן שבזבת על דקסטר ?

 

לדקסטר היו ארבע עונות ראשונות טובות, ונהנתי גם מהעונה החמישית ובערך חצי מהעונה השביעית, אז זה לא בזבוז זמן טוטאלי. לצורך ההשוואה צפיתי כבר בחמש עונות של Sons of Anarchy ומצפיה בפרק הראשון של העונה השישית אני כבר מבין שזה לא הולך להשתפר. זה בזבוז זמן.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything


×
×
  • תוכן חדש...