Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא נפלתי מהסוף,

אבל היו צריכים לסיים אותה כבר-הם משכו יותר מידי.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אוקיי אז לפי ההסבר של המפיקים (שזה כבר לא טוב לדעתי, שהם צריכים להסביר את הסוף בשביל אנשים)

דקסטר מוציא את עצמו לגלות כי להתאבד זה קל מדי בתור עונש (לעצמו).

אני עדין מאוכזב.

 

פורסם

זה מה יש,נגמרה הסדרה,אין טעם לדון בזה....צריך למצוא עכשיו משהו חדש לראות,ולהתאכזב מהסוף שלו גם.

 

 

גם הסוף של אבודים היה מאכזב,זאת מגמה.

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

בסדרה "על טבעי" ישנו נביא בשם CHUCK וזה מה שהוא אומר.

 

Chuck: Endings are hard. Any chapped-ass monkey with a keyboard can poop out a beginning, but endings are impossible. You try to tie up every loose end, but you never can. The fans are always gonna bitch. There's always gonna be holes. And since it's the ending, it's all supposed to add up to something. I'm telling you, they're a raging pain in the ass.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
סיום נוראי לעונה נוראית.

בקיצור - מזל שיש שובר שורות :wink:

 

במדינה מתוקנת, איזכור שתי הסדרות באותו פוסט היה גורר עונש מאסר.

 

את דקסטר היה צריך להוציא להורג אחרי העונה הטובה האחרונה, זו עם טריניטי. כל מה שבה אחרי זה, היה בקו צניחה חופשית אל עבר האיום והנורא.

 

הבא שצריך להתאבד זה סטיבן קינג, על זה שקשרו את השם שלו לסדרה האיומה "הבועה". עוד דוגמא, כמו דקסטר, לתסריטאות ברמה אפס, שלא שומרת על שום עקביות של הדמויות. כאילו כל פרק נכתב מהשרוול, כל פעם ע"י מישהו אחר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
על מה הסדרה Breaking bad מדברת ? לא ריאתי אף פעם.

 

וואוו, כמה שאני מקנא בך !

 

יש לך חמש עונות של סדרת הדרמה מתח הטובה אי פעם, סדרה שקבעה רף חדש בכתיבה, עלילה, דיאלוגים, עומק דמוית, משחק...

 

על מה זה ? בתיאוריה - על מורה לכימיה שמבשל סמים.

 

בפועל - על הטוב ועל הרע בחיים, על משפחה, חברות, כבוד, פחד, גאווה, כסף (הרבה כסף) ועל האושר שהוא כן או לא מביא.

 

בקיצור, על הכל (אפילו מלא בהומור).

 

רוץ לראות, כיף לך !

SAY MY NAME | www.alonadler.com


×
×
  • תוכן חדש...