Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5873 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שברולט קרוז LS 1.6 ואני רוצה לקנות רמקולים אחוריים לרכב.

מישהו יודע:

א.באיזה גודל הרמקולים(אינץ') וכמה וואט הם?(הקידמיים)

ב.מה ההספק של המערכת באוטו?(ההספק של המערכת משדרת לרמקולים עצמם)

ג.איזה רמקולים אחוריים כדי ליקנות לאוטו?(לא משהו יקר ושיהיה שווה בהספק לרמקולים(הקידמיים) ולהספק המערכת עצמה של האוטו.)

 

תודה ושבת שלום :)

פורסם

הוא מאוד חלש והוא בידיוק שווה מה שהוא עולה ואני לא בטוח שהוא יותר טוב ממה שיש בקרוז מה שיש בקרוז לא כזה חרא אפילו מספיק טוב לאלה שלא חשוב להם העוצמה אז אם אתה רוצה כבר לשפר את המערכת אז זה סיפור אחר ואם אתה רוצה רק להחליף את הרמקולים אני חושב שאתה לא יכול כי משהו טוב פשוט יעבוד אותו דבר כמו המקורי שיש לך ולא טוב פשוט יהיה יותר גרוע ממה שיש לך ושוב יש לך מערכת נחמדה פשוט להרבה אנשים שאני מכיר יש קרוז ושומעים חלש אבל בסדר גמור... אז מכל הלב עזוב ... על תלך על הרעיון הזה שאתה חושב כי אני כבר הייתי בו בידיוק לפני כמה זמן ולא משנה מה תעשה בסוף אתה לא תיהיה מרוצה וזה יגלוש למגבר סאב והכל הכל....והמערכת שלך עשו במפעל שדאייהו ושולח 45W לכל רמקול אם אני לא טועה

HU : Pioneer 1250MP COMP : JBL GTO6508C

REAR : Pioneer TSA-6973E AMP : Boss C.X.600

SUB : JBL GT5-1204BR

פורסם

שמע יש לי רמקולים מאחורה הבעיה ששומעים מחרחר... זה לא רמקולים מקוריים כמו של השברולט זה מה זהליסינג נתנו לנו...

אבא שלי אמ לי שאני יתן לו משהו והוא יקנה אבל אני לא רוצה משהו מפוצץ... אם אתה ממליץ על משהו טיפה מעל ל200 תגיד...

 

 

אני רוצה רק רמקולים מאחורה זה הבעיה שלי... זה או שאני מלחיף ואני ישמע בלי חירחורים או שאני יוציא לגמרי את הרמקולים האחוריים וזה הכול...

 

עוד דבר! חשוב חשוב... אני צריך לדעת את האינטש של הרמקול... אתה אולי יודע מה הוא?

פורסם

אביעד שלום

בקרוז יש רמקולים מידה "6.5 למיטב ידיעתי

הרמקולים שמגיעים עם הרכב הם רמקולים סטנדרטיים

אם אני לא טועה את הרמקולים האחוריים מרכיבים בארץ והם יותר פשוטים

בהחלט מומלץ להחליף את הרמקולים שנשמעים לך כמחרחרים

וכן יש רמקולים לא רעים בין 200-400 ש"ח

דרור

פורסם

וואללה מצוין שאתה אומר... אני שעה מחפש רמקולים 5.25...

 

אני אשמח אם תיתן לי המלצות לגבי למה אני ישים יותר לב במפרט התכני של הרמקול...

 

ואם תיתן לי סוגים ומחירים של רמקולים בסביבות ה 250 300 שקל שיהיו תואמים לרמקולים שבאוטו וגם טיפה יותר טובים אני אשמח

פורסם

על מה אתה יותר ממליץ?? על הראשון או השני??? אני חושב שהשני(בגלל ההום(OZ 5.4))... אבל אני לא ממש מבין גדול...

פורסם

יכול ליהיות שהרבה יחלקו עליי אבל אני אוהב יותר את הסאונד של הרמקולים של סאונדסטרים מאשר של הJBL ולפי דעתי הם יותר מומלצים בטווח מחירים שהבאת.

Fiat Bravo 1.4 T-JET

למכירה מערכת:

amp: JBL GTO1004 comp: Morel dotech ovation 6

6X9: morel TEMPO HU: pioneer 4950 SW: Hifonics zeus ZX12D4

×
×
  • תוכן חדש...