Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב

בדוק סקודה פאביה דיזל

או סיטרואן C3 דיזל

שתיהן יענו לך על הדרישות

 

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בק"מ שאתה נוסע לא בטוח שדיזל זה מה שאתה צריך.

כל רכב חסכוני יחסית יתאים לך.

בקוד אפשרות לסופר מיני ידנית.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

בדוק אפשרות לקחת את התקציב שלך לסוכנות סוזוקי ולהזמין לך אלטו ידנית. גם ככה בנסיעה הצפויה לך אין שום צורך ברכב שמטפס על הרים במהירות...

פורסם

 

 

 

אני לא פותח פה על בלאי מסוג אחר, של מיסבים, בולמי זעזועים וכך הלאה. כל אלה יהיו שחוקים כמו כל רכב עם ק"מ גבוה.

 

את החיסכון אגב, אפשר למדוד יופי במספרים (לפי נסיעה עירונית, עם פקקים מחרידים + מזגן):

נסעת 20 אלף ק"מ בשנה, בצריכת דלק של 1:16 (ברנו דיזל). עלות ליטר סולר היא 6.10. בזבזת 7635 ש"ח.

נסעת 20 אלף ק"מ בשנה, בצריכת דלק 1:13 (בפיאט פונטו רגילה). עלות ליטר בנזין היא 6.7. בזבזת 10737 ש"ח.

 

ההפרש הוא 2672 ש"ח בשנה.

 

מובטח לך בוודאות שדגם הדיזל מפסיד מערכו בשנה הרבה יותר מהסכום הזה לעומת הדגם הבנזיני + תיקון אחד עצבני באחת המערכות הקריטיות יחזיר אותך לאחור בחיסכון כמעט 5 שנים אחורה (בכמות הנסיעה שלך, תיקון של הטורבו בלבד יהיה שווה לחיסכון של 4 שנות נסיעה).

 

 

 

 

שיהיה בהצלחה.

 

אתה לוקח בחשבון את המכלולים היקרים של מנוע דיזל, ותיקון אחד כזה יחזיר את בעל הדיזל 4 שנים אחורה.

אני עשיתי שיפוץ למשאבה שלי, עלה לי 3600, מכון מורשה לבוש. מה, עושים שיפוץ כל 50-70 אק''מ ? לא.

כנ''ל הטורבו, אם האוטו מטופל ולא נזנח, אין שום סיבה לחשוש מרעות.

ולמנוע בנזין אין מכלולים יקרים, כמו מודול הצתה, פלגים בכל טיפול, ומה עם הנסועה שמנוע של מכונית מיני צריך להתמודד?

כמה ק''מ כבר תעשה על מנוע של 1000-1300 סמ''ק, ועוד מהשכרה? (אני מבקש בלי סיפורים איזוטריים על מכוניות מיני עם מיליון ק''מ :-))

ואם ניקח בחשבון את סוג הרכב, הבטיחות שלו (גולף\מגאן מול אלטו), ההנאה בנסיעה מטורבו דיזל ועוד.

זה גם דברים שצריך לקחת בחשבון.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

את החיסכון אגב, אפשר למדוד יופי במספרים (לפי נסיעה עירונית, עם פקקים מחרידים + מזגן):

נסעת 20 אלף ק"מ בשנה, בצריכת דלק של 1:16 (ברנו דיזל). עלות ליטר סולר היא 6.10. בזבזת 7635 ש"ח.

נסעת 20 אלף ק"מ בשנה, בצריכת דלק 1:13 (בפיאט פונטו רגילה). עלות ליטר בנזין היא 6.7. בזבזת 10737 ש"ח.

 

ההפרש הוא 2672 ש"ח בשנה.

 

\

לא רוצה להיות קטנוני, דוקטור, אבל.. למען הדיוק, ההפרש הוא 3,102 ש"ח:oops:

 

בהצלחה!

פורסם

אם אתה מוצא דיזל עם 100-150 אלף ק"מ בתקציב שלך זה יהיה כדאי, אחרת שהתיקונים עלולים להפוך את זה לגבולי או אפילו פחות משתלם מבנזין.

מה שכן הייתי משקיע זה בפסקל, אם אתה גר במקום בנתניה שאפשר לצאת ממנו לכביש 6 במהירות, למשל דרך כביש 57 (כפר יונה). אתה תסע עד מחלף נשרים, תצא ב 431 עד באר יעקב ותכנס לצריפין משער ירושלים - לדעתי בשעות שציינת זה נותן לך עוד חצי שעה לישון לפחות. בכל כיוון, בעלות של משהו כמו 25 ש"ח ליום.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

בזמן שלוקח להגיע ממרכז נתניה למחלף ניצני עוז בכביש 6, אפשר להגיע לתל אביב.

 

המסלול שתארת מאריך את הדרך ב 20 קילומטר לפחות.

ושוב, אם יוצאים מוקדם, השד לא כזה נורא.

 

אני עוד זוכר את הנסיעה מנתניה לתל אביב לפני שהיו מחלפים בכפר שמריהו ובצומת הסירה, היה ההרבה יותר גרוע ממה שיש היום.

 

 

פורסם

מנסיון של שנים ברכבי דיזל אלו הצעותיי

אם אין לך בעייה לנהוג על גיר ידני לך רק על זה כי כל הדיזלים הורסים גירים בסביבות 100-120K ק"מ.

עלות תיקון גיר10000 ש"ח.

לגבי טורבו כדאי הרכב נוסע יותר חזק ושקט רק לפעמים נשחק הטיפולים היום פחות יקרים.

לגבי מכוניות שלא לך רק על פולגסוואגן או קאיה .

לגבי דלק החיסכון ענק למשל אוקטביה מחוץ לעיר עושה מעל 15 בעיר 12 לליטר כמובן ידני.

פורסם
לא רוצה להיות קטנוני, דוקטור, אבל.. למען הדיוק, ההפרש הוא 3,102 ש"ח:oops:

 

בהצלחה!

 

 

צודק, לא יודע איך יצא מספר כזה ועוד במחשבון :shock:

פורסם

תודה לכל מי שענה! וסליחה שלקח לי הרבה זמן להגיב פשוט הייתי בבסיס...

 

אני כבר מתחיל להיות מבולבל, אחרי כל החישובים שעשיתי.. (300 ק"מ בשבוע לנסיעות לבסיס + נניח 100 ק"מ בשבוע נוספים של סיבובים) - אני מגיע לבערך 18-21 אלף ק"מ, כלומר גבולי בעיניין הדיזל..

 

התחלתי לחשוב כבר לכיוון של רכב בנזין עם מנוע קטן (GETz, גרנדה פונטו, פנדה, ולא יודע מה עוד..)

שוב אני לא לחוץ על הרכב, והבחירה צריכה להיות הגיונית, השאלה היא מה אני עושה, מחפש דיזל או בנזין??

אפשרי לקבל פחות או יותר את תמונת המצב? כלומר בנזין מול דיזל, ראש בראש..

מחירים של: טסט,ביטוח,טיפולים,צריכת דלק..

 

שמח מאוד ומודה לכל העוזרים בעיניין! :)

פורסם

ל 20K בשנה לא ממליץ להיכנס להרפתקה של דיזל ישן, גטס 2007 ידנית, או גרנדה פונטו 1.4 יתנו לך חסכון בהוצאות דלק וגם אחזקה, ואתה מקבל רכב יחסית חדש עם פחות פוטנציאל לתקלות.

פורסם

יש הבדלים בין הדגמים של הגרנדה פונטו?

איך הגטס הידנית מבחינת הצריכה דלק?

פורסם

גטס ממש לא, אבל גרנדה פונטו ידנית 1200 או פנדה רובוטית\ידנית בהחלט יעשו את העבודה.

 

אני יכול בכבוד לדווח על צריכת דלק של 1:14 עם פיאט פונטו ידנית 1200, בתוך העיר עם פקקים איומים ומזגן דולק קבוע.

 

אני רק מחכה לראות איזו צריכת דלק היא תשיג בדרך לאילת, על 100 קמ"ש קבוע בכביש שש.

פורסם

זה מה שאני הייתי עושה.

קח הלוואה של חבר , ממש בלי ריבית כמעט אם יש לך בעיות מימון.

לדעתי העסקה הטובה ביותר בישראל היום.

שוב- לא אוטומטית . ידנית.

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם

ראינו היום 3 רכבים:

 

1. גטס, תכלס אני מחפש GLS ידנית, רק שקשה מאוד למצוא אותם...

במקרה יצא שראינו היום GLF אוטומטית.. לא כ"כ אהבתי...

 

2. גרנדה פונטו - הרכב היה לא שמור בעליל, בעיה עם הגיר..

ירדנו מהרכב הספציפי, בתכלס הכיוון הרכב הזה יפיפה...

 

3. פנדה - רכב יפיפה, גיר רובטי, עם 72אלף ק"מ מרמת גן..

נראת יפה, קצת קטנה מאחורנית, הוא רוצה 40 אלף על הרכב, כ 1500 מעל למחירון..

 

רכבים דיזל מעניינים לא מצאתי..

אני עדיין מחפש ב YAD2, יש עוד אתרים טובים לחפש בהם רכבים (אני מכיר את ה WINWIN, מדס, הומלס, ZVZ... )

 

תודה לכל מי שעזר ותרם :)


×
×
  • תוכן חדש...