Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

חיפשתי רכב אמין, חזק (להרי יהודה), זול לתחזקה, חסכוני בדלק.

מבין שני הרכבים -

אפלאוז 1.6 ידנית שנת 97' במצב מצויין, יד 3 ועם קילומטראז' קרוב ל-190,000, טסט ב-10/2010 - רוצים עליה 10800 ולא מוכנים לשמוע על משא ומתן.

סקודה פליסיה סטיישן (ניו פליסיה?) 1.6 ידנית שנת 99' יד 1, הייתה אצל פנסיונר, עם קילומטראז' יחסית נמוך - 97,000, טסט ב-08/2010 - דורשים 10000.

 

מה דעתכם?

נסיונכם?

 

נ.ב. הסקודה מאוד קורצת לי - גם סטיישן (שימושי גם לענייני עבודה), גם שנת 99, גם מעט קילומטרים, גם יד 1, אך אין לי נסיון עם הרכב הזה. על הדייהטסו שמעתי רק דברים טובים, אבל אתם יודעים איך זה עם שמועות.

 

תודה!

פורסם

מבקש חוות דעת לכדאיות רכישת רכב GMC ספארי

למרות עלות דלק יקרה

מה לבדוק ממה להיזהר ?

האם מישהו מחזיק רכב כזה?

 

:wink::?:

פורסם
ולמה "כמובן"? :-)

מנוע חזק , רכב אמין , זאב בעור של כבש.

רכב שזכה לציונים גבוהים באירופה במחיר מגוחך .

ירידת ערך כבר מיצתה את עצמה ( כבר כמעט אין לאין לרדת ).

חוץ מזה שני חברים שלי רכשו פליסיה והם מרוצים עד הגג ( תמורה מלאה ומעבר לכך לכסף ששילמו ).

פורסם
מנוע חזק , רכב אמין , זאב בעור של כבש.

רכב שזכה לציונים גבוהים באירופה במחיר מגוחך .

ירידת ערך כבר מיצתה את עצמה ( כבר כמעט אין לאין לרדת ).

חוץ מזה שני חברים שלי רכשו פליסיה והם מרוצים עד הגג ( תמורה מלאה ומעבר לכך לכסף ששילמו ).

 

תודה, אז לא טעיתי :-)

העניין הוא שמבקשים כמעט 2000 מעל המחירון

וזה עוד לפני 500 ש"ח של הבדיקה

מה דעתך?

פורסם
תודה, אז לא טעיתי :-)

העניין הוא שמבקשים כמעט 2000 מעל המחירון

וזה עוד לפני 500 ש"ח של הבדיקה

מה דעתך?

א. 500 ש"ח לבדיקה - לדעתי מיותר ( שיקול שלך ).

קח את הרכב למוסך סקודה מורשה באזור מגוריך ובקש חוו"ד ובדיקה כללית ע"י מנהל המוסך ו/או אחד מעובדיו.

תציע לשלם סכום סימלי.

מכון רישוי יקטול את הרכב בוודאות.

ב. נדיר שמבקשים על סקודה מעל המחירון , כנס למו"מ ותוריד מחיר ! עם כל הכבוד השוק לא כזה טוב

ואין 100 קופצים על כל סקודה.

 

בהצלחה.

פורסם
א. 500 ש"ח לבדיקה - לדעתי מיותר ( שיקול שלך ).

קח את הרכב למוסך סקודה מורשה באזור מגוריך ובקש חוו"ד ובדיקה כללית ע"י מנהל המוסך ו/או אחד מעובדיו.

תציע לשלם סכום סימלי.

מכון רישוי יקטול את הרכב בוודאות.

ב. נדיר שמבקשים על סקודה מעל המחירון , כנס למו"מ ותוריד מחיר ! עם כל הכבוד השוק לא כזה טוב

ואין 100 קופצים על כל סקודה.

 

בהצלחה.

 

 

רב תודות ידיד!

ויום נפלא

rose.jpg

פורסם

אני מכיר את הפליסיה אישית . הייתה לי כזאת , והיא הייתה בעייתית מבחינת חלודה ומערכת החשמל שלה גם עשתה לי קצת בעיות , שמשום מה לא היה זול כל כך לתקנן . המכוניות הזאת גם סובלת מנטיה להתחממות ץ דייהטסו אפלאוז היא מכונית חביבה למדיי , אך חלקי החילוף שלה לא זולים במיוחד . הייתי ממליץ על 3 אופציות אחרות בתקציבך : מאזדה 121 , פורד פיאסטה , קאיה פרייד . יש עליהן אפילו מבחן השוואתי באתר www.icars.co.il

פורסם
אני מכיר את הפליסיה אישית . הייתה לי כזאת , והיא הייתה בעייתית מבחינת חלודה ומערכת החשמל שלה גם עשתה לי קצת בעיות , שמשום מה לא היה זול כל כך לתקנן . המכוניות הזאת גם סובלת מנטיה להתחממות ץ דייהטסו אפלאוז היא מכונית חביבה למדיי , אך חלקי החילוף שלה לא זולים במיוחד . הייתי ממליץ על 3 אופציות אחרות בתקציבך : מאזדה 121 , פורד פיאסטה , קאיה פרייד . יש עליהן אפילו מבחן השוואתי באתר www.icars.co.il

 

 

תודה רבה, לקחתי לתשומת לבי

על הבימבה חשבנו, אך היא קטנה לנו :wink:

×
×
  • תוכן חדש...