Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש חוף מבודד..


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בחופים על כביש 2

בדרך חזרה מחיפה יש המון כאלו שניתן להכנס אליהם עם הרכב ולנהוג

על החצץ שם.

בכל מקרה בהצלחה בכיבוש!

:twisted:

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חוף דנג'ר (תל ברוך...)

 

אתה יורד מכביש החוף או חוצה שומרון במחלף גלילות ופונה מערבה לחוף הצוק/מלון מנדרין, ואחרי הקאנטרי פונה שמאלה, לכיוון הבתים הגבוהים (אתה כבר תראה), תמשיך ישר עד שתעבור תחנת דלק פז מצד ימין, אחריה תפנה ימינה, תחנה את האוטו בחול, רד למטה לחוף, והנה יש לך secret spot.... :)

פורסם
שאלתי שאכן חשבתי עליה רבות ....

 

קל מאד למצוא כזה חוף אם יש לך ג'יפ ... אפשר בחופים שצפונית מחוף הרצליה ואפשר קצת יותר צפונה באזור מכמורת ...

 

פשוט נכנסים דרך הדיונות .

 

אבל ברכב פרטי זה מאד בעיה .

 

אם אתה מחפש מקום להיז.... אז בחופים של חיפה בלילה יש שקט וכל המכוניות מכבדות את שאר האנשים ולא מפריעים ... כך שמעתי :lol:

 

 

מאונן לך ליד החלון בזמן שאתה עסוק בלפתור למי שאיתך את התשבץ...

 

 

 

רון.

-אם זה היה קורה לי פעם אחת הייתי אומר, סוטה, אם זה קרה יותר מארבע פעמים אני אומר שמשהו דפוק בעיר הזאת....-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
בחוף הדתיים בלילה אפשר ללכת לשם באמת מקום טוב אבלבצהריים אפילו יזמינו לך משטרה כי זה חוף דתיים

 

תיזהר גם שהם לא יסקלו אותך באבנים :lol::lol:

 

הייתי שואל את השאלה בפורום חופים ומקומות מסתור...

 

קישור לפורום שלהם, תראה מה הם יציעו לך...

 

http://www.hofim-ve-mekomot-mistor-be-israel.co.il

נוו האתר קרס

"It's always funny until someone gets hurt...

...and then it's absolutely friggin' hysterical!"

פורסם

יש חוף ליד המרניה בהרצליה פיתוח, זה ממש קרוב למרינה, מקום בודד לאללה..

הייתי שם עם מישהי לפני שבוע, אתה צריך לנסוע איזה 5 דק' על חולות עד שאתה מגיע לחוף עצמו.

פורסם
מישהו מכיר חוף מבודד באיזור מרכז הארץ (אשדוד עד הרצליה)

 

שאפשר להגיע דיי קרוב עם הרכב, ולתפוס יום שקט בלי אנשים מסביבך

 

אשמח לשמוע על רעיונות.

 

בוגרשוב.

 

 

 

 

 

 

 

 

או לסירוגין,בערך 200-300 מטר צפונית למזח של רידינג.

 

אפשר להגיע ברגל מ"סי אנד סאן" ואפשר בג'יפ משדה דוב.

 

יש שם מזח שנכנס איזה 300 מטר לתוך הים-אפשר לפתוח שם בקבוק יין ולהנות מכל רגע.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

יש חוף מטורף בבת-ים, "חוף המיזמוזים", נמצא בטיילת בת ים, מול חוף הגולשים צמוד למלון סאן. מומלץ בחום!!!

רק כשנכנסים מכבים אורות... :- ) לא כדאי להסתבך שם, בכל זאת בת-ים... :twisted:

בחורה עם גזרה טובה צריכה בחור עם גזר (-:

פורסם

חוף פלמחים.

באמצע השבוע בלילה, ריק לחלוטין.

החולמים הגדולים אינם מגשימים את חלומותיהם, הם מתעלים עליהם - אלפרד לורד וייטהד

פורסם
יש חוף מטורף בבת-ים, "חוף המיזמוזים", נמצא בטיילת בת ים, מול חוף הגולשים צמוד למלון סאן. מומלץ בחום!!!

רק כשנכנסים מכבים אורות... :- ) לא כדאי להסתבך שם, בכל זאת בת-ים... :twisted:

 

אתה יודע כמה אנשים יש שם כל לילה?

זה כמו חוף חרמני בראשון.

פורסם
חוף פלמחים.

באמצע השבוע בלילה, ריק לחלוטין.

 

לא ריק בכלל! יש שם מלא מכוניות על החוף אבל לא מפריעים שם לאף אחד, כל אחד בעסק שלו (מצחיק לראות מכוניות עם אורות על המים ומרוב שהאוטו זז רואים את האור קופץ על המים)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
חוף פלמחים.

באמצע השבוע בלילה, ריק לחלוטין.

 

לא ריק בכלל! יש שם מלא מכוניות על החוף אבל לא מפריעים שם לאף אחד, כל אחד בעסק שלו (מצחיק לראות מכוניות עם אורות על המים ומרוב שהאוטו זז רואים את האור קופץ על המים)

 

 

את החוף הישן אתה מכיר?

מאחורי הגבעה

שם יש בדרך כלל פחות אנשים

החולמים הגדולים אינם מגשימים את חלומותיהם, הם מתעלים עליהם - אלפרד לורד וייטהד

פורסם

פלמחים בהחלט חוף מומלץ לשיגול...

 

לא יודע עד כמה ריק שם כי לא... אבל בהחלט חוף יפייפה.

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

פורסם

זה רומנטי לראות שם דייגים בלילה בחושך יוצאים משום מקום (לך תדע אם הם צפו בך בזמן פעולה)

some people need a high five

in the face

with a chair

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...