Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5932 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקרוב צפוי לקרות מצב מעניין בשוק "מכוניות יד ראשונה מליסינג" , בסגמנט הנמוך.

 

במה מדובר ?

 

http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20100317_1156935

 

צה"ל , באמצעות משרד הביטחון , הוציא מכרז להחלפת 6,000 רכבי ליסינג של חברות אלבר ושלמה סיקס. המכוניות שיוחזרו

 

לחברות הליסינג הן מהדגמים הבאים : יונדאי גטס , קיה ריו, יונדאי אקסנט.

 

מדובר ברכבים ששירתו את קציני הקבע בדרגות רס"ן - סא"ל . הרכבים עברו קילומטראז ' גבוה יחסית - בממוצע

 

150,000. חלקם שירתו באופן מתון כמעט לנהג בודד , בנסיעות "אזרחיות- מנהלתיות". חלקן היו רכבים שעברו נהגים רבים ,

 

בתנאים מפרכים , שג'יפים אזרחיים רבים טרם חוו.

 

בטוח / סביר להניח שתוך כמה חודשים יוצאו אלפי מכוניות אלו למכירה לשוק הפרטי.

 

עולות כמה שאלות מעניינות :

 

1. מה יעשה ההיצף לשוק המשומשות ? בפרט לשוק של דגמים זהים , פרטיות ופליטות ליסינג "אזרחי" , כגון עדרי הגטס .

 

2. האם חברות הליסינג יציעו אותן ככל "יד ראשונה מליסינג" , או יגלו בשקיפות את מוצא והיסטוריית השימוש (חברה אזרחית או

 

צה"ל ) ?

 

3. האם ימכרו מכוניות אלו באופן ישיר ע"י חברת הליסינג המקורית או ימכרו כסטוק לסוחרי רכב גדולים , ואז "יטופלו" לשיפור

 

מצבן , או הסתרת מוצאן ?

 

4. כיצד יטפל ה"גורו" כותב המחירון של המדינה בקטגוריה זו , ובדגמים זהים בשוק , לאור הרינונים על תמיכתו האוהדת בשימור

 

מחירוני חביבות הליסינג ?

 

יהיה מעניין לראות מה יקרה...

פורסם

אני , אישית, לא הייתי נוגע במכונית כזו גם אם היא תעלה 50% מרכב פרטי מקביל בתכונותיו המקוריות .

 

ראשית , כל הרכבים האלו באיבזור ירוד ומינימלי , קילומטראז' עצום - לקראת שביקה של המיכלולים העיקריים ברכב,

 

בטוח שרובם עברו התעללות והזנחה , ואת המעטות הטובות בטח יציעו למקורבים...

פורסם

בלא קשר לעברן הביטחוליסינגי, אלה שלוש מכוניות מחורבנות. גם כשהן חדשות לחלוטין.

 

אוי לו לצבא ש"מצ'פר" את קציניו בגרוטאות כאלה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

ועוד לא דיברנו שמדובר על אקסנט 1.4 :?

 

לדעתי, ימכרו ל"אוטו סנטר" ודומיו. למרות שאני לא מכיר את שיטות המכירה של שלמסיקסט או אלבר.

משכנתא זה קל

פורסם

504L הצבא יכול לתת לכל קצין גם s3 השאלה אם אתה לא תבכה על זה שהעלו את המיסים בסוף החודש,צריך לזכור שהצבא זה אנחנו והכל באופן יחסי סה"כ אלו רכבים שעושים את העבודה שלשמם הם יועדו .

 

לגבי קנייה שלהם,בתור חייל לעוד מעט זמן ,לי אישית לא יצא לראות רכב אחד שהוא ליסינג צבאי שהוא שמור,יש לזכור גם שלכל קצין יש גם נהג,וכולם יודעים שדלקן+ליסינג גורם לך לרצות ל"קרוע" תרכב.

פורסם
504L הצבא יכול לתת לכל קצין גם s3 השאלה אם אתה לא תבכה על זה שהעלו את המיסים בסוף החודש,צריך לזכור שהצבא זה אנחנו והכל באופן יחסי סה"כ אלו רכבים שעושים את העבודה שלשמם הם יועדו .

 

 

ישנן מספיק מכוניות סופרמיני במחיר דומה שעולות על הקוריאניות הנ"ל בכל פרמטר אפשרי - ולכן אין כל סיבה לבחור בהן.

 

הצבא זה לא אנחנו. הצבא הוא ארגון גדול, עם היררכיה מסודרת ונהלים לכל דבר, לרבות רכש. אנחנו כפרטים שירתנו בו תקופה מסוימת. חלקנו המשיך ובנה את הקריירה שלו על השירות בו. זהו, לתפיסתי.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

לגבי קנייה שלהם,בתור חייל לעוד מעט זמן ,לי אישית לא יצא לראות רכב אחד שהוא ליסינג צבאי שהוא שמור,יש לזכור גם שלכל קצין יש גם נהג,וכולם יודעים שדלקן+ליסינג גורם לך לרצות ל"קרוע" תרכב.

גילוי נאות

אני נהג של סא"ל ( לא מה שחשבתי שאני אעשה בצבא, אבל נגמר לי הכוח למלחמות עם הגוף המטומטם הזה )

והרכב שלו ( אקסנט מגעילה כזאת ), היא דיי שמורה.

הבעיה היא השטיפה של הרכב, אני שוטף ( לא מחירה כמובן |: ) עם דיש-קליר ומטאטא, לא בדיוק עושה טוב לצבע, אבל לי לא אכפת :D

נסעתי עם הרבה שבראש שלהם "רכב של הצבא, על ה...", אבל המפקד שלי באמת שומר על הרכב שלו כמו שצריך ( טיפולים לכל דבר ובזמן, זה בעיקר ).

לגבי ה"קריעה" של הרכב, ברגע שנותנים פול גז באקסנט היא דופקת קפיצה של החיים, עדיף לנסוע רגוע ( שלא נדבר על זה שאני לא מסוגל לעקוף איתה רכב בכביש 40 ).

 

אולי בכל זאת יש תקווה שאני אפסיק לסבול בנסיעה על האקסנט המגעילה הזאת? כי באמת שהיא עושה טובה שהיא זזה O_o ( מה גם שהרכב מרגיש ממש אבל ממש זול )

האמת? הייתי שמח שהוא יקבל איזה מאזדה 3, זה ממש מרצדס ליד האקסנט :D ( טוב נו, קצת הגזמתי, אבל בכל זאת האקסנט ממש תת רמה )

 

אה, ותודה לאל, המפקד שלי ישן כמעט כל יום בבסיס, ולרוב חוץ מפעם בשבוע שיש לו אפטר ואני לוקח ומחזיר, אני לא ממש נוסע באמצע השבוע...

פורסם

אולי אם יעלו 30% ממחיר המחירון, הייתי חושב על זה. וגם אז הייתי יוצא בהפסד.

בתור נהג צבאי, אני יודע טוב מאוד מה הרכבים האלה עברו - נהגים אחרים כמוני.

בואו נאמר, שהתעללות כזאת לא מגיעה לאף אחד.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם
ישנן מספיק מכוניות סופרמיני במחיר דומה שעולות על הקוריאניות הנ"ל בכל פרמטר אפשרי - ולכן אין כל סיבה לבחור בהן.

 

הצבא זה לא אנחנו. הצבא הוא ארגון גדול, עם היררכיה מסודרת ונהלים לכל דבר, לרבות רכש. אנחנו כפרטים שירתנו בו תקופה מסוימת. חלקנו המשיך ובנה את הקריירה שלו על השירות בו. זהו, לתפיסתי.

 

במחיר דומה אולי לפי המחירון לצרכן. במחיר שהם נמכרו לליסינג אין מכוניות סופר מיני במחיר דומה, וזאת הסיבה שזה מה שיש.

פורסם
ישנן מספיק מכוניות סופרמיני במחיר דומה שעולות על הקוריאניות הנ"ל בכל פרמטר אפשרי - ולכן אין כל סיבה לבחור בהן.

 

הצבא זה לא אנחנו. הצבא הוא ארגון גדול, עם היררכיה מסודרת ונהלים לכל דבר, לרבות רכש. אנחנו כפרטים שירתנו בו תקופה מסוימת. חלקנו המשיך ובנה את הקריירה שלו על השירות בו. זהו, לתפיסתי.

 

הצבא מקבל את התקציב שלו מהמיסים שאתה משלם, אתה רוצה שיממנו להם S3 ושאתה תשלם יותר מיסים?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

מי שיקנה רכב, ישחק בבינגו,

 

היום בצבא יש רכבים שהטופס רכב שלהם ריק לגמריי, רק מי שחתום על הרכב נוסע,

מכניס למוסך, מוציא מהמוסך וכו', רכבים שמורים למדיי.

 

ויש רכבים(אהמ, שכורים), שמדובר בזונה של היחידה, שכל מי שרוצה לקפוץ לשק"ם(ולבדוק לאיזה גובה אפשר לרחף עם הבמפרים) במצב מאוד גרוע.

 

 

הבעיה היא, שכל הרכבים ללא יוצא דופן מקבלים חלפים זולים, שמן סוג תחת וכו'.

----

פורסם
הצבא מקבל את התקציב שלו מהמיסים שאתה משלם, אתה רוצה שיממנו להם S3 ושאתה תשלם יותר מיסים?

 

ישנן מספיק מכוניות סופרמיני במחיר דומה שעולות על הקוריאניות הנ"ל בכל פרמטר אפשרי

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

השיקול העיקרי של ציי רכב בנוגע להספקת רכבי ליסינג\השכרה לצה"ל הוא אמינות ותחזוקה זולה.

אפשר להגיד הרבה דברים על הגטס והאקסנט, אבל אין הרבה מכוניות, גם לא מסגמנטים גבוהים יותר, שמפגינות אמינות ועמידות כשלהם.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

המון רכבים שנחשבים רכבים צמודים פשוט עוברים התעללות בצבא.

אני אישית נתקלתי ביונדאי אקסנט 2008 שהייתה רכב צמוד של רס"ן שהוחלף לה מנוע בגלל התעללות. שלא נדבר על איך הרכב נראה מבחינה פנימית וחיצונית.

 

לא הייתי נוגע גם אם היה עולה 50% מהמחירון

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם
בלא קשר לעברן הביטחוליסינגי, אלה שלוש מכוניות מחורבנות. גם כשהן חדשות לחלוטין.

 

אוי לו לצבא ש"מצ'פר" את קציניו בגרוטאות כאלה.

 

אוי לו לצבא ?

אתה בטוח ?

לא ,פשוט שנדע להערך למה שעלול לקרות.

 

:x

×
×
  • תוכן חדש...