Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם הוא באמת אספנות, אז הפקידה לא יודעת, וזה לא מפתיע. הרבה דברים הן לא יודעות.

אני העברתי בעלות על הרכב שלי בלי טסט. משנת 94 עד 2009, זה יותר משנתיים?

 

אסף.

 

אני העברתי בעלות ל 127 כשלרכב לא היה טסט מעל 7 שנים

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
יש היתקדמות הרכב כמעט זהה לתמונות המצורפות והגענו למידת הצמיגים ברישיון רשום מידה 700-15 הצמיג על הרכב תוצרת אליאנס מה מחליף אותו היום האם מישהו יודע .

 

המידה המקבילה למידה הרשומה ברשיון הרכב היא 215/75R15

 

למידע נסוף ראה באתר הבא:

 

 

http://vw.zenseeker.net/Wheels-TireSizing.htm

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מה שרשמתי נאמר לבעל הרכב לאחר התגובות שלכם הלכתי היום לדואר ובאמת הצלחתי להעביר בעלות ללא שום בעיה דרך אגב מדובר על אלפא גולייטה שנת 1978 שמצטרפת לאלפא ספיידר שברשותי בקרוב אעלה תמונות

בברכה,רפי

נהג מתחיל

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עידכונים מהשטח אתמול הלכתי להעביר בעלות על הרכב לאחר שרישיון אספנות הוצע לרכב לפני כשלושה שבועות ונאמר לי בסניף הדואר שלא ניתן להעביר בעלות על הרכב ועליי לפנות למשרד הרישוי האם עוד אנשים ניתקלו לאחרונה בתופעה הזו .

האם מישהו יודע האם ניתן לבצע העברת בעלות במשרד הרישוי .

הרכב לבנתיים עדיין בשיפוצים הדלתות פורקו ,ארגז המיטען פורק { אפילו השגתי ברגים חדשים , ברגי ראש פיטרייה בהברגה אינצית } שמשות שהיו חסרות הושגו והורכבו ,פגושי הניקל פורקו ונימצאים בתהליך שיחזור וניקוי מחלודות, בנוסף כל חלקי הניקל פורקו מהרכב לשיחזור ,עבודה עצמית שלי ,לאחר שביררתי עלות חידוש של ניקל לפגוש החל מ 1000 שקל לפחות כך נאמר לי .

79שברולט.jpg

הרכב נמכר ועכשיו יש חלקים למכירה

פורסם

קודם כל- כן, הם יכולים לעשות את זה אצלם. אבל גם אם לא עושים זאת שם- הפקידה אמורה "לשחרר" את הרישיון, ואז ניתן להעביר גם בדואר, ללא כל הבעיה! אם אומרים לך אחרת- אז יש לך "מזל" ליפול על הפקידות אהבלות במיוחד... כמעט אין כאן מישהו, שלא עשה העברת בעלות לרכב אספנות ללא טסט בתוקף, אז יש ניסיון מ"יד ראשונה"!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

הופיע הערה במחשב של הדואר שלא ניתן לבצע העברת בעלות ,אז לפי מה שאמרת פשוט לא שיחררו את הרישיון לצורך העברת בעלות אפילו שהוצאנו רשיון לרכב אספנות .

 

 

קודם כל- כן, הם יכולים לעשות את זה אצלם. אבל גם אם לא עושים זאת שם- הפקידה אמורה "לשחרר" את הרישיון, ואז ניתן להעביר גם בדואר, ללא כל הבעיה! אם אומרים לך אחרת- אז יש לך "מזל" ליפול על הפקידות אהבלות במיוחד... כמעט אין כאן מישהו, שלא עשה העברת בעלות לרכב אספנות ללא טסט בתוקף, אז יש ניסיון מ"יד ראשונה"!

הרכב נמכר ועכשיו יש חלקים למכירה

פורסם
הופיע הערה במחשב של הדואר שלא ניתן לבצע העברת בעלות ,אז לפי מה שאמרת פשוט לא שיחררו את הרישיון לצורך העברת בעלות אפילו שהוצאנו רשיון לרכב אספנות .

 

 

אכן כן,

הפקידה צריכה ע"י פעולה קטנה במחשב לבטל את החסימה להעברת בעלות, מיד אח"כ תוכל לבצע העברת בעלות בדואר ללא בעיה.

אם הפקידה לא תסכים לעשות את זה, תבקש לדבר עם פקידה וותיקה יותר שמכירה את החוקים או עם המנהל.

 

מניסיון.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

צריך להפריד בין שני הפעולות!

 

את הפעולה הראשונה חייב לעשות בעל הרכב הרשום בניירת במשרד הרשוי-שינוי סטטוס הרכב לאספנות!

 

את הפעולה השניה עושים בדואר- העברת הבעלות מבעל הרכב הרשום לבעלים החדש, לפעמים יש לחכות עד

לעידכון המחשב!

 

במשרד הרישוי רק שינוי סטטוס, אח"כ בדואר רק העברת בעלות, ככה לא תהיה שום תקלה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

בדיוק כך פעלתי בעל הרכב העביר את הרכב לסטטוס אספנות בררנו שאין בעיהה להעביר בעלות חיכינו כשלושה וחצי שבועות שהרישום יהיה מעודכן והלכנו להעביר בעלות ואמרו שלא ניתן כי אין טסט לרכב הכול בוצע לפי כל הכללים ,השבוע ננסה לפנות שוב

למשרד הרישוי לברור התקלה .

 

 

 

 

צריך להפריד בין שני הפעולות!

 

את הפעולה הראשונה חייב לעשות בעל הרכב הרשום בניירת במשרד הרשוי-שינוי סטטוס הרכב לאספנות!

 

את הפעולה השניה עושים בדואר- העברת הבעלות מבעל הרכב הרשום לבעלים החדש, לפעמים יש לחכות עד

לעידכון המחשב!

 

במשרד הרישוי רק שינוי סטטוס, אח"כ בדואר רק העברת בעלות, ככה לא תהיה שום תקלה-רן

הרכב נמכר ועכשיו יש חלקים למכירה

פורסם
בדיוק כך פעלתי בעל הרכב העביר את הרכב לסטטוס אספנות בררנו שאין בעיהה להעביר בעלות חיכינו כשלושה וחצי שבועות שהרישום יהיה מעודכן והלכנו להעביר בעלות ואמרו שלא ניתן כי אין טסט לרכב הכול בוצע לפי כל הכללים ,השבוע ננסה לפנות שוב

למשרד הרישוי לברור התקלה .

 

אל תתייאש, אם לא ילך תנסה משרד רישוי אחר, אני אומר את זה מניסיון ארוך של להעביר בעלות לקפרי שלי, כמה פעמים שהגעתי למשרד הרישוי טענו כל פעם שאני חייב טסט, עד שסוף סוף פקידה בכירה שחררה את החסימה כי השאר לא הכירו את החוק,

מייד אח"כ (לא 3 שבועות) ניתן היה לעשות העברה בבנק הדואר הסמוך.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

עידכונים סוף סוף הבעלות הועברה ,מסתבר שלאחר הוצאת רשיון לרכב אספנות צריך לבצע העברת בעלות תוך 24 שעות בגלל שלרכב אין טסט בתוקף ורק כך ניתן להעביר בעלות .

הרכב נמכר ועכשיו יש חלקים למכירה

×
×
  • תוכן חדש...