Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב שאני מתעניין בו לאחרונה ממודל 79 רישינו הופקד בעוד היה לרכב טסט ,אשמח לדעת מה ההליך הנכון להעלות אותו בחזרה לכביש ובצורה הנכונה בלי הסתבכויות מיותרות מול משרד התחבורה .

הרכב נמכר ועכשיו יש חלקים למכירה

פורסם

מאד פשוט,

לגשת למשרד רישוי עם תעודת זהות של הבעלים + יפוי כח , לבקש להעביר לסטטוס אספנות.

אחרי כן ניתן לבקש להוציא רישיון חדש ולהעביר בעלות (בדואר).

 

בהצלחה וחג שמח.

פורסם

תודה על התגובה אשמח לדעת מה העלות של האגרות והאם יש עוד הוצאות כדאי לדעת מראש אם אפשר להגיע מוכן למשרד הרישוי , האם בכל משרד רישוי ניתן לעשות זאת או רק בחולון .

 

 

מאד פשוט,

לגשת למשרד רישוי עם תעודת זהות של הבעלים + יפוי כח , לבקש להעביר לסטטוס אספנות.

אחרי כן ניתן לבקש להוציא רישיון חדש ולהעביר בעלות (בדואר).

 

בהצלחה וחג שמח.

הרכב נמכר ועכשיו יש חלקים למכירה

פורסם

אין עלות מיוחדת- רק האגרה החדשה, שמקבלים, בעלות של כ-300 ש"ח לשנה. אפשר לעשות בכל משרד רישוי, העיקר שיהיה איתך ת.ז. של הבעלים וייפוי כח, אם האוטו לא על שמך.

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
תודה על התגובה אשמח לדעת מה העלות של האגרות והאם יש עוד הוצאות כדאי לדעת מראש אם אפשר להגיע מוכן למשרד הרישוי , האם בכל משרד רישוי ניתן לעשות זאת או רק בחולון .

 

אין עלות לרישום אספנות.

לאספנות אין צורך בתשלום חובות עבר במידה ויש.

ניתן בכל משרד רישוי.

עלות העברת בעלות רגילה בדואר. אין צורך שהרשיון שבתוקף יהיה משולם או עם טסט.

 

בהצלחה

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם

מדובר ברכב זהה לתמונה שאני אפרסם עכשיו אך מצבו הרבה יותר רעוע ולכן אשמח לדעת היכן ניתן להשיג חלקי פח לרכב שכזה בארץ .

דגם הרכב שברולט C-10 מנוע 6 טורי

שברולט 1979.jpg

הרכב נמכר ועכשיו יש חלקים למכירה

פורסם

כל הכייף זה לשפץ מההתחלה ולא לקחת אחד ששופץ מכיר את המודעה שצרפת אך זה לא אותו הדבר אם לא אני משפץ .

תודה .

 

 

תבדוק אם זה מעניין אותך ואם עדיין אקטואלי :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2396630&postcount=511

הרכב נמכר ועכשיו יש חלקים למכירה

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

יש היתקדמות הרכב כמעט זהה לתמונות המצורפות והגענו למידת הצמיגים ברישיון רשום מידה 700-15 הצמיג על הרכב תוצרת אליאנס מה מחליף אותו היום האם מישהו יודע .

79שברולט.jpg

שברולט 791.jpg

הרכב נמכר ועכשיו יש חלקים למכירה

פורסם

למיטב ידיעתי (קניתי בסוף רביעיה משומשת ) קשה עד בילתי אפשרי להשיג צמיג כזה חדש.

ראיתי כאלו חדשים על וויליס אחד ועדיין לא הצלחתי לברר מאיפה הוא קנה אותם .

אם תמצא אני מאוד אשמח לדעת מאיפה.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
יש היתקדמות הרכב כמעט זהה לתמונות המצורפות והגענו למידת הצמיגים ברישיון רשום מידה 700-15 הצמיג על הרכב תוצרת אליאנס מה מחליף אותו היום האם מישהו יודע .

 

 

 

תנסה אצל צמיגי רמת אביב בדרך נמיר.

בזמנו כשחיפשתי צמיגים לפיאט 127 שלי היה לי בעיה למצוא מידה מקורית כמו ברשיון ובסוף הם מצאו 4 חדשים.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
אין עלות לרישום אספנות.

לאספנות אין צורך בתשלום חובות עבר במידה ויש.

ניתן בכל משרד רישוי.

עלות העברת בעלות רגילה בדואר. אין צורך שהרשיון שבתוקף יהיה משולם או עם טסט.

 

בהצלחה

טעות !הלכתי היום להעביר בעלות על רכב אספנות שאין לו טסט 4 שנים ולא היו מוכנים להעביר בלי טסט הפקידה טוענת שעד שנתיים אפשר להעביר בעלות ומעבר חייבים להעביר את הרכב טסט

בברכה,רפי

נהג מתחיל

פורסם
טעות !הלכתי היום להעביר בעלות על רכב אספנות שאין לו טסט 4 שנים ולא היו מוכנים להעביר בלי טסט הפקידה טוענת שעד שנתיים אפשר להעביר בעלות ומעבר חייבים להעביר את הרכב טסט

 

 

לעולם לא יכול להיות.

מצב כזה יכול להיות רק אם הרכב לא רשום ברישיון כרכב אספנות.

לדעתי הרכב שניסית להעביר בעלות הוא אמנם רכב שגילו מעל 30 שנה אבל הוא לא נרשם כרכב אספנות ולכן הפקידה צדקה.

עליך לבקש מהפקידה לרשום את הרכב כרכב אספנות ברישיון ורק לאחר מכן תוכל להעביר בעלות ללא טסט.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
טעות !הלכתי היום להעביר בעלות על רכב אספנות שאין לו טסט 4 שנים ולא היו מוכנים להעביר בלי טסט הפקידה טוענת שעד שנתיים אפשר להעביר בעלות ומעבר חייבים להעביר את הרכב טסט

אם הוא באמת אספנות, אז הפקידה לא יודעת, וזה לא מפתיע. הרבה דברים הן לא יודעות.

אני העברתי בעלות על הרכב שלי בלי טסט. משנת 94 עד 2009, זה יותר משנתיים?

 

אסף.

×
×
  • תוכן חדש...