Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חסכון דלק בפקקים,מצב ICE עוזר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5947 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פיאט בראבו שנת 98 אוטומטית. לאוטו יש מצב ICE מה שזה עושה בעצם הוא גרום לאוטו להתחיל נסיעה בהילוך שני.

האם בפקק בקצב איטי ברקס גז עד 20 קמ"ש מצב התחלת נסיעה בהילוך שני (מצב ICE) :

יעזור בחיסכון?

יגרום נזק לגיר בטווח הארוך? אם אני עושה את זה קבוע בפקק?

יגרום בלי לגיר להתחיל נסיעה בהילוך שני? יגרום נזק לעוד מכלולים?

 

מה אתם אומרים?

 

תודה לעונים

מיצובישי לנסר 09 שחורה 143 כ"ס

פיאט בראבו 98 1.6

פורסם

בדיוק ההפך.

כאתה שם מצב ICE אתה נדרש ללחוץ על הדוושה יותר כדי שהאוטו יזוז, כי הילוך זה יותר חלש.

יותר דוושה=יותר דלק

W202 C240

פורסם
בדיוק ההפך.

כאתה שם מצב ICE אתה נדרש ללחוץ על הדוושה יותר כדי שהאוטו יזוז, כי הילוך זה יותר חלש.

יותר דוושה=יותר דלק

לא בטוח שאתה צודק. יותר סל"ד זה יותר דלק בלי שום קשר לדוושה.

פורסם

לדעתי ICE זהו מצב לתחילת נסיעה בשלג כדיי שהגלגלים יתחפרו פחות בתחילת נסיעה (תקנו אותי אם אני טועה).

פורסם
מאיזה סיבה בדיוק אפשר להתחיל לסוע מ0 על הילוך שני? :? ירידה חדה?

 

בא נראה, זה מצב שנקרא ICE.

 

המממ, אולי זה במצב שיש קרח? :roll:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מאיזה סיבה בדיוק אפשר להתחיל לסוע מ0 על הילוך שני? :? ירידה חדה?

 

הסיבה היא שבהתחלת נסיעה על קרח או שלג (או כל משטח חלק) הילוך ראשון יגרום לגלגלים לפרפר. ככה התחלת נסיעה בהילוך שני, יותר מתונה עם פחות כוח תפתור את הבעיה.

מיצובישי לנסר 09 שחורה 143 כ"ס

פיאט בראבו 98 1.6

פורסם
לא בטוח שאתה צודק. יותר סל"ד זה יותר דלק בלי שום קשר לדוושה.

אני אשמח תתנו את דעתכם שאני אדע מה נכון :-D

פורסם

אני אתן לך דוגמא.

זה כמו שתתחיל בנסיעה באופניים מהמקום בהילוך קשה במקום בהילוך קל זה אומר שתצטתרך להפעיל יותר אנרגיה ברגליים.

בכל אופן אם עדיין לא הבנת תחילת נסיעה בהילוך שני תבזבז יותר דלק.

פורסם

קודם כל אתה יכול לבדוק בספר רכב מה אומר מצב ICE, יש לי הרגשה שכמו שאמרו פה לפני, ICE כשמו כן הוא.

 

 

ICE לא נועד לפקקים, לכן אל תשתמש בו.

פורסם
לא בטוח שאתה צודק. יותר סל"ד זה יותר דלק בלי שום קשר לדוושה.

 

אני אשמח תתנו את דעתכם שאני אדע מה נכון :-D

 

לא בהכרח נכון.

לדוגמה בגיר ידני כאשר הרכב נמצא בתנועה והילוך כלשהו משולב הגלגלים מזיזים את המנוע כאשר דוושת הגז לא בשימוש בכלל. בסיטואציה כזאת צריכת דלק היא מינימלית וברכבים חדשים אמורה להיות אפסית.

פורסם

בוקר טוב חברים

מצב ice זה פשוט מתחיל בהילוך שני בתנאים של כביש חלק במיוחד(שלג או קרח).

זה לא בריא למכלולים בכלל אבל פשוט זה מונע החלקה.

בארצנו בוודאי שאין לו שימוש כלל.

כמובן שעם הלחיצה על דוושת הגז בשני במקום בראשון, נצטרך לתת יותר גז ע"מ שהרכב יתחיל לנסוע ולכן

צריכת הדלק תעלה טיפה לרגע. לא משהו משמעותי.

יום טוב

פורסם
אבל כדי לא להחליק יש בקרת משיכה לא?

 

בהחלט!

אבל לא בבראבו משנת 98.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בהתחלת נסיעה בהילוך שני יש החלקה גדולה בגיר האוטומטי (בממיר המומנט שלו).

המשמעות היא שהמנוע מייצר פי כמה יותר הספק ממה שמגיע לגלגלים (כלומר לא מדובר על איבוד של 20% מהכוח, אלא איבוד של 70%).

כשאתה מתחיל לנסוע אתה מעלה טורים לבערך 2000 סלד. 2000 סל"ד בהילוך שני שווים בעיקרון ל 40 קמ"ש, אבל הרכב רק התחיל לנסוע ולכן הוא רק ב 5-10 קמ"ש. המשמעות היא איבוד של 3/4 מהאנרגיה.

לכן האוטו מתוכנת להתחיל לראשון. מיד כאשר יש מהירות בסיסית לרכב ולא נדרש כוח האוטומט יעביר לשני.

×
×
  • תוכן חדש...