Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט איביזה ספורט קופה ידנית חדשה ב-88,000 שקל


shlomi00
שימו לב! השרשור הזה בן 5126 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 238
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לכל הצפונים ,

סוכנות "סיאט מוסך הצפון" דרך נצרת עפולה ,

טלפון בסוכנות 046085566 .

ימי עבודה שני עד שבת .

 

סתם למי שלא ידע על קיום סוכנות באזור נצרת עפולה ,

נשמח לעזור בכל פניה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום בבוקר קפצתי לנסיעת מבחן בהרצליה פיתוח.

נסיעת מבחן ביצעתי על רכב 5 דלתות ידני 1400 שהוא טיפה יותר כבד מאשר 3 דלתות עם רמת גימור "ספורט".

 

נהנתי מאוד, גם מביצועים וגם מנוחיות של נסיעה. כמובן שאין מה להשוואת לרכב טורבו למינהם , אך בהשוואה לרכב הנוכחי (HRV 99 1,6 4X4) וגם בהסתכלות על תמורה כספית 0 נראה כמו עסקה משתלמת מאוד.

רכב מעיץ טוב, יושב על כביש מאוד בטוח , מגיב במהירה וכו' וכו'. יש לציין שרמת גימור של האוטו מאוד יפה מבפנים ובחוץ.

 

רכב מגיע לארץ כול כולו מאובזר ללא שום התקנות בארץ. הבנתי שממש ברגעים האלו רכב מיוצר במפעל והספקתו הצפוי הינו קרוב לסוף אפריל, כאשר רכב עצמו ניתן לקבל בבתחילת מאי.

 

לסיכום, חזרתי לעולם התצוגה, שלמתי 2000 ש"ח והזמנתי את הרכב.

 

מקווה שעשיתי עסקה מעולה.

 

לתשומת לב המעוניינים והמתרשמים , נסיעת המבחן שניתנה בסוכנות שתוארה לעיל נותנת אינדיקציה חלקית על הרכב

 

האמור בעיסקה זו.

 

ניתן בהחלט לקבל התרשמות על מנוע ה 1390 85 כ"ס ושילובו עם הגיר , אולם יש לזכור כי המבחן נעשה על איביזה רגילה.

 

מהם ההבדלים ? בדגם ה - SC מתלים שונים בכיול "ספורטיבי יותר" - יותר אחיזה ופחות נוחות נסיעה .(הדבר מתבטא

 

גם בגובה הרכב - 5 דלתות 1445 מ"מ , דגם SC משולש דלתות - 1428 מ"מ.)

 

מדובר גם בצמיגים אחרים לגמרי , בדגם 5 דלתות 185/60/15 ובספורט האמורה 215/45/16.(משמעות הנוחות והאחיזה

 

ברורות).

 

ממבחן באנגליה נאמר על ההבדל בין הרגילה ל"ספורט" :

 

SEAT has a good reputation for building cars that are sporty and fun to drive and this is evident in the Ibiza Sport Coupe. It has good body control, helped by its wide stance and low ride height plus there's plenty of grip which makes the SEAT feel composed. It's certainly more grown-up than its predecessor and feels more sophisticated, however it can't quite match the refinement of rivals like the Ford Fiesta. The direct steering has decent feel though, plus the Ibiza is nimble and agile on twisting roads, making it enjoyable to drive. There are two different suspension set-ups available - one designed for comfort and the other designed to provide a sportier drive. All cars come equipped with the normal chassis as standard, while the sporty set-up is standard on the Sport model and optional on the SE.

 

דרך אגב , באנגליה יש דגם SC בסיסי יותר עם מנוע 1.2 70 כ"ס , כך שצ'מפיון עושה עמנו חסד....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם המחירון בעתיד יצנח, זו עדיין עסקה מצויינת :-)

אין סיבה שהמחירון יצנח, וגם אם כן, הרכב עדיין ייתן תמורה גבוהה לצעירים, גם מבחינת אבזור וגם מבחינת מראה ספורטיבי

ולכן ישמור על סחירות טובה מול דגם מקביל של פביה (לדוגמא).

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

BEEKER, וכאן הטעות שלך;

הפביה שומרת על ערכה טוב מהאיביזה ונופלת קלות של הפולו - וזה על סמך ניסיון עם שלושת האחיות.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התלבטות רצינית....

 

יש לי גולף ידנית, שנת 2006 (יד 2) , 102 כ"ס, ששווה כ-70,000 (עם כ-80,000 ק"מ). היא מדהימה! נוסעת טוב, שקטה, ולא ראתה מוסך מאז שנקנת ע"י דוד שלי.

 

ועדיין, אני חושב שבגיע הזמן להחליף.... האיביזה אכן מציעה עסקה אטרקטיבית, באריזה באמת סקסית וכייפית, אבל אני לא בטוח ש"השדרוג" הוא באמת שדרוג.... הגולף יושבת על הכביש נהדר, והיא בדיון ההפך מהסיאט הזריזה והקטנה (אין לי צורך ביותר מ-3 דלתות...), ושוב, הסיאט "עושה לי את זה"....

 

אין לי מושג אם בכלל אצליח למכור את הגולף במחירון, כך שהקנייה נהפכית עוד יותר קשה (יש סיכוי למכור לפי נתונים אלו בחיר קרוב למחירון?)

 

אשמח אם תוכלו לעזור לי בהתלבטות.....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

BEEKER, וכאן הטעות שלך;

הפביה שומרת על ערכה טוב מהאיביזה ונופלת קלות של הפולו - וזה על סמך ניסיון עם שלושת האחיות.

אני לא חושב שאני טועה,

אם תעמיד בעוד שנתיים שתי מכוניות למכירה פביה ספורט מול איביזה קופה ידנית, אני חושב שיקנו את האיביזה במהירות ובקלות,

ואני מאמין שהמחיר יהיה מחירון משוקלל + תוספת קטנה.

מישהו רואה יתרון ממשי במכירה של פביה מול אותה איביזה ספורט?

אולי אם אתה גרופי של סקודה :wink:.

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, אין קשר בין תגובתי לבין החיבה למותג שקודה.

 

שנית, כבעלים לשעבר של איביזה "ספורט" (1.6, מודל 08, מהדור היוצא) - ידוע לי עד כמה "קל" זה למכור רכב שכזה (זה תופס גם לגבי הגרסאות הספורטיביות באמת).

 

בעקבות חוסר שביעות רצון מהרכב - הוא הוצע למכירה לאחר 7 חודשים.

הרכב נרכש תמורת 111K ובאותם 7 החודשים - המחירון כבר ירד מתחת ל-100K, שזאת ירידת ערך גבוה יותר משל פביה.

לצערי, לאחר חודשיים של ניסיונות מכירה בשוק הפרטי (צלצלו בודדים ואף אחד לא הגיע לראות), נאלצתי להעביר אותה לאוטודיל - תמורת 93K.

 

אבל עזוב, מילא אני - יש לי מכרים שלקח להם הרבה יותר מחודשיים עד למכירת הרכב וגם אז במחיר שהוא מתחת למחירון (וכרגע אני מדבר דווקא על קופרות).

 

את הפביה האחרונה מכרתי לא מזמן וזה היה פשוט וקל במפתיע - לשם שינוי, היו לא מעט מתעניינים שטלפנו ובאו לראות.

בפחות משבוע היא נמכרה ב-5.5K מעל המחירון.

 

נכון שההבדל הוא לא משמעותי אבל הוא קיים.

נכון שלכאורה לסיאט יש שוק ער יותר בעקבות העובדה שמדובר במותג צעיר יותר.

בסופו של יום, היא אולי המותג הצעיר והנועז יותר אך לאו דווקא הטובה יותר מבחינת שמירת ערך והמכירה.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מצטער אם נעלבת, הנקודה שלי היא שאיביזה חדשה ב88K תגרום לחוסר סחירות בפביות משומשות המציגות את אותו תג מחיר.

אני אישית הייתי מעדיף איביזה מאובזרת חדשה עם אחריות על פני פביה משומשת (גם אם היא שמורה מאוד).

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוק המכוניות מיד שניה, למרות היותו יחסית קשיח, נתון גם הוא למרבה ההפתעה לשינויים. לכן השאלה מה היה נכון בעבר, או מה נכון בהווה, אינה ממש רלבנטית בכל הקשור לעתיד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חס וחלילה נעלבתי.

 

האמת שכוונתי הייתה לאיביזה כמשומשת.

 

כחדשה, גם אני הייתי בוחר באיביזה 1.4 המדוברת על פני פביה 1.4 - זאת רק במידה ואין צורך בדלתות הנוספות של הפביה או שיש את הרצון בפוזה.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוראל,

ההשוואה שלך לא הוגנת.

את האיביזה ניסית למכור אחרי 7 חודשים ואת הפאביה אחרי שנה וחצי. אולי 7 חודשים זה חדש מידי בשביל שאנשים יתקשרו כי המחיר קרוב מידי למחיר של חדש (אולי 11K זה לא מספיק רחוק מרכב חדש כדי שיהיו מעוניינים)? אולי זה מדליק יותר מידי נורות אדומות כשרוצים למכור רכב חדש כ"כ?

אולי בכלל אנשים לא רוצים רכב צהוב ולכן היה לך קשה למכור?

בנוגע למחירון אחרי 7 חודשים, תמיד ירידת הערך הכי גדולה היא ברגע שיצאת מהסוכנות. צריך להשוות את שתיהן לאחר שנה או שנתיים.

מה שאני מנסה להגיד פה, זה שהמקרה הפרטי שלך ממש לא משליך על כל השוק. עובדה שאני מכרתי את האיביזה שלי תוך 3 שעות מרגע הפרסום.

חוץ מזה, כמו שרועי אמר, אין דין האיביזה החדשה כדין האיביזה הקודמת. אולי הכמויות הגדולות שבהן החדשה נמכרת, תשפר את שווי השוק שלה.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלכס, הוגנת או לא, אני אחדד כמה דברים.

 

- לאחר 7 חודשים (לצורך העניין) הפער בין שלי לחדשה היה סביב מעל 25K (למחיר מלא, כולל מיגון ואגרות למיניהן. לפני הנחות).

זהו פער משמעותי יחסית.

 

- בהחלט מדליק נורות אדומות. מסכים.

לא חסר אנשים שמוכרים רכבים לאחר חודשים בודדים מסיבות של מעבר לרכב ליסינג, רכב גדול יותר או רכב ישן יותר (במקרים של בעיות כספיות).

 

- צהוב הוא אכן גוון בעייתי ופחות מבוקש.

מצד שני, גם הפביה הראשונה שלנו הייתה צהובה ונמכרה ללא בעיות.

 

את העובדה שבשנה הראשונה ירידת הערך היא הגדולה ביותר - אתה לא מחדש לי. שכחת כנראה שאצלנו רכבים מוחלפים אחת לשנה וחצי (גג שנתיים).

 

אלכס, אל תשכח שהרכב שלך היה ישן משמעותית ומחירו היה נמוך בהתאם.

גם המקרה שלך אינו משליך על כלל השוק.

 

האיביזה החדשה נמכרת יותר מאשר בעבר וזה מוצדק - היא טובה יותר מהיוצאת.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5126 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...