Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט איביזה ספורט קופה ידנית חדשה ב-88,000 שקל


shlomi00
שימו לב! השרשור הזה בן 5130 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גם אם לא היה עולה המחיר, עוד מספר שנים כשהערך יעמוד על 40K והרכב עדיין יהיה חדש יחסית, יהיה מספיק רק לחשוב חזק על לפרסם הודעה ויתחילו לזרום טלפונים.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 238
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא יודע בכמה רכבים בתצורה הנ"ל נסעת, אבל אני משווה את זה ל4 הרכבים שאני מכיר מקרוב (קליאו ספורט, 206XS, יאריס ספורט ואיביזה דור קודם) כולן 3 דלתות:

 

1) בכולן המקום מאחור הוא בדיחה ובלתי אפשרי לשניי מבוגרים לנסיעה ארוכה (אני 1.80 ועוד יושב יחסית קרוב להגה) - באיביזה החדשה ישב מאחורי חבר שגם הוא 1.80 +- ולא נגע עם הברכיים בגב הכיסא שלי, והראש שלו היה רחוק מהתקרה.

 

2) מנגנון ההזזה שם פשוט ונוח לתפעול בהחלט מתעלה על שאר המנגנונים שראיתי.

 

3) חלונות קטנים מאוד וכהים לדעתי זה יתרון לעומת החלונות הגדולים שנפתח חרך שקר כלשהו כמו ב206 לדוגמא.

 

4) לעומת שאר הרכבים, תא המטען של האיביזה ענק - כמעט זהה בגודלו לI30 של אבי, בעוד שבקליאו/206/יאריס הקניות היו מתחלקות בין תא המטען למושב הנוסע..

 

לדעתי רכב במרכב הזה לא מתאים לכל אחד, גם אני אמרתי לעצמי שאני מעדיף הפעם (לאחר 3 רכבים עם 3 דלתות) רכב 5 דלתות, אבל אז נזכרתי שבשנה וחצי שיש לי את הקליאו, המושב האחורי שימש אולי 2 אנשים ככה שבשנתיים-שלוש הקרובות אני אוכל להסתדר עם אותו מרכב אך עם הרבה יותר מקום.

 

בגדול שנינו די בדעה אחת , אם כי אתה אומר שלחבר המבוגר במידה 1.8 היה סביר בהחלט כי ברכיו לא נגעו בגב הכיסא שלך וראשו רחוק מהתקרה , אבל אני חייב לציין כי לפחות בסוכנות לפני שהזמנתי ערכתי בדיקה יסודית. גובהי 1.83.

 

כיווננתי את המושב הקדמי למצב נוח עבורי כמו בנהיגה (אני אוהב תנוחה יחסית רחוקה מההגה) , עברתי למושב האחורי וברכי וראשי פגשו בחומר שאינו אוויר...

 

עדיין הישיבה מאחור סבירה למדי.

 

לסיכום , יחסית למכונית סופר מיני קופה המצב טוב בהחלט. ניתן להגדיר רכב זה כמכונית 2+2 . חד משמעית לא מיועדת ו/או

מומלצת לנסיעות ארוכות ל 4 מבוגרים , ניתן בהחלט להשתמש בה כמכונית משפחתית לזוג עם שני ילדים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

תראה, יש ישיבה נכונה ויש אנשים שאוהבים לקחת את המושב לאחור ולשבת כמו על כסא של אמריקן קומפורט.

יש לי חבר עם I30 שאי אפשר לשבת מאחוריו והוא בסך הכל 1.75.

 

בישיבה נכונה (כמו שמלמדים בקורסי נהיגה) יש מאחורי מקום די והותר באיביזה.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישיבת הישראלי המצוי היא בד"כ משענת ב120 מעלות אחורה, רצוי בתוספת משענת ראש במצב מקופל (או הפוך אם אפשר).

באמת מרגיז לשבת מאחורי אחד כזה, במיוחד אלה שלא מוכנים לשבת בצורה אחרת:mad2:.

Insane things comes from insanely people.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם חיפושית הייתה רכב שהסיע משפחה.

קחו הכול בפרופורציות.

היום כול פלצן מצוי עם כסף קונה רכב 6 מטר על 3, כי פחות מזה זה קטן.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נכון אבל צריך לזכור ש:

א) המכוניות גדלו וגדלו בלי פרופורציה אבל אין יחס ישיר בין גודל חיצוני למרחב פנימי (פיג'ו 207 גדולה מה206 אבל מרווחת אפילו פחות), בין היתר בשל שיקולים כמו יותר אזורי קריסה, חוזק מבני ובידוד.

 

ב) הדרישות פעם היו צנועות בהרבה מהיום.

 

3) הילדים של היום גדולים יותר:-D.

Insane things comes from insanely people.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים יקרים..

אני לא מבין גדול במכוניות.. הזמנתי סיאט איביזה קופה במחיר המבצע בצבע שחור.. האמת שההזמנה היא כבר מלפני שבועיים.

התלהבתי מהתמונה והתוספות ככה שההזמנה היתה טלפונית (לא ראיתי את הרכב בלייב)...

רציתי לומר שאני מחוזק מרוב התגובות פה.. (אני מקווה שאלו לא מתחזים מהחברה) אין שחור או לבן בחיים, וברכב בכלל.. ברור שאין קנייה שלא יהיו עליה חילוקי דיעות..

האמת שחיפשתי שני סוגי מכוניות לפני כן.. יונדאי i30 ואאודי A3

היונדאי פרימיום (עם התוספות) 2008 עולה בסביבות 95000 ואמנם היא אוטומט 1600

האאודי 2004 אוטומט עם התוספות ספורט (ברור לי שהאיביזה רק נראית כמו אוטו ספורט) בסביבות 75000...

השנתיים אחריות מהחברה, פחות מוסכים לתיקונים, רכב מהניילונים.. זה מה שגרם לי לקנות את הרכב..

אני לא אדם שאין לו כסף... חיפשתי עד 100000 ש"ח אוטו, ובסוף החלטתי...

לו הייתי מזמין את הרכב אחרי קריאת השרשורים, לא הייתי מהסס בקנייה, ולכן בדיעבד אני יוצא מפה מחוזק..

ולא, אני לא בן 20 שעושה חרקירי, ונוסע בפראות.. אני נוסע על 100 גג, לא עושה רייסים.. ילד גדול שרוצה להיות צעיר..

תודה לכם על הידע המקצועי, ושבדקתם גם בשבילי את הרכב :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נהגתי שלוש חודשים על הידנית של 09' גם מנוע 1.4 לא קופה והיא היית מאוד מפנקת! שקטה, מאובזרת נהיגת שיוט וגם כשמושכים הילוכים מרעישה ומעניינת.

איך שאני רואה את זה מחיר שלא תראה עוד פעם.. אם אתה בכיוון של הסיאט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נכון אבל צריך לזכור ש:

א) המכוניות גדלו וגדלו בלי פרופורציה אבל אין יחס ישיר בין גודל חיצוני למרחב פנימי (פיג'ו 207 גדולה מה206 אבל מרווחת אפילו פחות), בין היתר בשל שיקולים כמו יותר אזורי קריסה, חוזק מבני ובידוד.

 

ב) הדרישות פעם היו צנועות בהרבה מהיום.

 

3) הילדים של היום גדולים יותר:-D.

 

לא חולק עליך פשוט חלק מהתגובות פה היו מוגזמות "רכב ל-4 אנשים" "הרגליים מתנגשות עם מושב הנהג" "אין מקום לראש".

 

בסך הכול מדובר במכונית סופר מיני עם מבנה טיפה פחות פרקטי, לצפות ממנה למרווח רגליים מטורף ולמושב אחורי רחב שוליים זה קצת מוגזם.

אני מתנייד בפיאט פנדה קרה לא פעם ש-5 אנשים היו באוטו.

נכון זה צפוף, ואני מאמין שלא ממש נעים, אבל בסך הכול מספר הפעמים שזה קורה הוא קטן מאוד, ומדי פעם אפשר לסבול כי מה לעשות לא כול אחד קונה וצריך ספינה בחניה.

אם המצב באיביזה היה בלתי נסבל בעליל עקב תכנון לוקה בחסר של מהנדסי פיאט אני בטוח שהרכב היה נקטל.

בגלל שהמצב לא כזה אני חושב שברכבים בסגמנט הזה צריך להבין שלא יהיה מקום כמו במגאן ליסינג של אבא, או "בפסאט של דוד שלי".

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב,

כאחראי נסיעות המבחן של סיאט אני יכול להגיד שהמבצע הזה גם בלבל אותי ולטובה,ולמה?

כי הגיל המומצע לרכב בוטל במבצע הזה כי מי שקנה עד עכשיו קנו הורים לילדים,אנשים מבוגרים (60+) ובאמצע כרכב שני/ראשון/....

בעיני (ולא כנציג של החברה) המבצע הזה משתלם בגלל המחיר וממה שמקבלים (רכב מאובזר מקורי).

 

ולכל אלה שחשבו שזה איזה טריק וכד' אז הרכב הוא הזמנה מיוחדת דרך היצרן לדגם הזה ולרמה הזו ולא שום עודף מלאי וכד'.

 

נ.ב

לפי מה שאני רואה המבצע בדרך להסתיים.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם

 

חדש בפורום ומתפעל מהמקצוענות והרוח הטובה.

 

הזמנתי את האיביזה החדשה 1.4 קופה ומוטרד משהוא מנושא הצמיגים - אלו צמיגים רחבים בחתך 45 שנראים ואולי גם מרגישים לא לעניין בדגם זה ספציפית. רוב נסיעותי הן נסיעות רגועות בעיר ואין לי תכניות לקחת סיבובים ב-80 קמ"ש, ואולי הצמיג הסטנדרטי הצר יותר בחתך 60 יתאים לי יותר, וכדאי לנסות לבקש להחליף.

 

אשמח לשמוע תגובות / עצות

 

תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף בשמחה ובאושר למועדון האיביזה88,אוטו ראשון במשפחה אחריי 12 שנה-אז זאת הייתה פיאט פיורינו לזקנים שבינכם....

הזמנו היום לבנה,מתאים לה מאוד לדעתי,גם מה שהסוכן המליץ אחרי שטען שראה אותה בכל צבע אפשרי,וזה גם בא לה טוב מאוד עם החלונות המושחרים וגג שכולו זכוכית שחורה,ממש התרשמתי ממנו...

עזר לי האשכול הזה הרבה,שראיתי שבאמת אין כאן שום קאץ' ופשוט עסקה מעולה שחייב לנצל..

 

ראיתי את הרכב בסוכנות ובאמת הוא מדהים ביחס למחיר,ממש מסיבי וגדול,שלא לדבר על אבזור,בשביל 90 אלף,עוד מהניילון...

אהבתי דווקה את הצמיגים הרחבים, נותן תחושה שהאוטו יושב יותר חזק על הכביש משאר מכוניות המיני, שמניסיון קצר הייתי אפילו פוסל אותן לנהיגה עם החוסר אחיזה המצחיק שלהן בפניות חדות של 30 קמ"ש....

 

בקיצור תודה לאנשים פה,ומאמין שנהיה מרוצים כולנו מהרכב החדש :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למתעניינים להלן מפרט הטכני והאיבזור שמגיע עבור הדגם המדובר SEAT IBIZA SC 1.4 .

 

הכל כלול במחיר סופי של 88,800 ש"ח , למעט אופציה אחת . המחיר מתייחס לצבע לבן. תוספת למיטלי - 1495 ש"ח.

 

(אה, כן יש להוסיף אגרת רישוי , טסט, בסך 1337 ש"ח.)

 

למעיינים בטבלאות מדובר כמובן בעמודות השמאליות "SPORT".

 

דרך אגב , השוואה מעניינת :

 

באתר של סיאט באנגליה חישבתי לדגם זהה לחלוטין עם אותו האיבזור והמחיר לצרכן שם 12,990 ליש"ט , שהם בערך

74,000 ש"ח .

 

http://www.seat.co.uk/generator/su/com/newIbiza08SC/site/prices/handler,lang=en,templateId=carspec-newcileft,modelyear=2009,carname=ibiza08sc,trim=Sport,pagetype=p.html

 

מהיכן הנתונים האלה?

לפי האתר של סיאט הדבר היחידי שלא מגיע עם הרכב היא מערכת בקרת השיוט, תיאורת COMING HOME כן מופיעה בפלוס.

 

ועוד שאלה, מלבד האגרה בסכום 1300 ש"ח יש עוד נלווים לסכום או שאפשר לעלות עם הרכב לכביש אחרי ששולמו 90,100 ש"ח (כמובן באם הצבע נשאר לבן)?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5130 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...