שלום לכולם
חדש בפורום ומתפעל מהמקצוענות והרוח הטובה.
הזמנתי את האיביזה החדשה 1.4 קופה ומוטרד משהוא מנושא הצמיגים - אלו צמיגים רחבים בחתך 45 שנראים ואולי גם מרגישים לא לעניין בדגם זה ספציפית. רוב נסיעותי הן נסיעות רגועות בעיר ואין לי תכניות לקחת סיבובים ב-80 קמ"ש, ואולי הצמיג הסטנדרטי הצר יותר בחתך 60 יתאים לי יותר, וכדאי לנסות לבקש להחליף.
אשמח לשמוע תגובות / עצות
תודה מראש