Jump to content

עובד ידני

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי עובד ידני

  1. שלום לכולם חדש בפורום ומתפעל מהמקצוענות והרוח הטובה. הזמנתי את האיביזה החדשה 1.4 קופה ומוטרד משהוא מנושא הצמיגים - אלו צמיגים רחבים בחתך 45 שנראים ואולי גם מרגישים לא לעניין בדגם זה ספציפית. רוב נסיעותי הן נסיעות רגועות בעיר ואין לי תכניות לקחת סיבובים ב-80 קמ"ש, ואולי הצמיג הסטנדרטי הצר יותר בחתך 60 יתאים לי יותר, וכדאי לנסות לבקש להחליף. אשמח לשמוע תגובות / עצות תודה מראש
  2. שלום לכולם חדש בפורום ומתפעל מהמקצוענות והרוח הטובה. הזמנתי את האיביזה החדשה 1.4 קופה ומוטרד משהוא מנושא הצמיגים - אלו צמיגים רחבים בחתך 45 שנראים ואולי גם מרגישים לא לעניין בדגם זה ספציפית. רוב נסיעותי הן נסיעות רגועות בעיר ואין לי תכניות לקחת סיבובים ב-80 קמ"ש, ואולי הצמיג הסטנדרטי הצר יותר בחתך 60 יתאים לי יותר, וכדאי לנסות לבקש להחליף. אשמח לשמוע תגובות / עצות תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...