Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט איביזה ספורט קופה ידנית חדשה ב-88,000 שקל


shlomi00
שימו לב! השרשור הזה בן 5130 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 238
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

עוד כמה שאלות-

 

מה הכוונה ל "מראות צד מתקפלות חשמלית" הבנתי שהמראות אינן מתקפלות בדגם זה.

מה זה "תאורת COMING HOME"

"פנסים קדמיים כפולים עם מסגרת כרום"

"פונקציית EASY ENTRY"

 

האם הרכב קיים במלאי ואפשר להזמין בכל הצבעים?

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שהזמין וערך מיני בירורים אלו הפרטים הידועים לי בקשר לשאלותיך . ברור שתשובות מוסמכות וסופיות תקבל בסוכנות.

 

מה הכוונה ל "מראות צד מתקפלות חשמלית" הבנתי שהמראות אינן מתקפלות בדגם זה.- לפי הפרוספקט והבטחה בע"פ של הסוכן

המראות בעלות פונקצייה זו.

 

מה זה "תאורת COMING HOME" זו דווקא לא נכללת באיבזור . הכוונה להפעלה מושהית של אלומת הפנסים הראשיים לאחר

עזיבת הרכב למשך כחצי דקה להארת הדרך הבייתה. (לא שימושי במיוחד ממילא...)

 

"פנסים קדמיים כפולים עם מסגרת כרום" - ראה בתמונות , יש דגם איביזה באיבזור נמוך - REFERENCE - ולו פנס קדמי בודד

H-4 ולא פנס כפול לאור נמוך וגבוה וסביבו מסגרת כרום.(כמו שיש באיבזורים גבוהים יותר).

 

"פונקציית EASY ENTRY" -הכוונה לידית בצד המושב הקדמי שבהרמתה ניתן להזיז בקלות ולכופף המושב הקידמי על מנת

להקל כניסה למושב האחורי. בסה"כ קיים בכל רכב מהסגנון הזה.

 

האם הרכב קיים במלאי ואפשר להזמין בכל הצבעים? -נותרו לא הרבה כנראה, ולא כל הצבעים נשארו. ברר בסוכנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו יודע מה עלות הביטוח המקיף לרכב הזה?

יכול להיות שבגלל שהוא ממותג "רכב ספורט" הביטוח יעלה יותר מרכב מקביל לקטגוריה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו יודע מה עלות הביטוח המקיף לרכב הזה?

יכול להיות שבגלל שהוא ממותג "רכב ספורט" הביטוח יעלה יותר מרכב מקביל לקטגוריה?

 

מצטרף לשאלה.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ידידי אני עשיתי לשלי 1600 ספורט 3 דלתות, אותו ביטוח כמו לסטיילנס (דרגת איבזור גבוהה אבל לא ספורטיבית) הסתכם ב 4500

 

רק על המקיף שילמת 4500 ש"ח ? או חובה+מקיף.....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ידידי אני עשיתי לשלי 1600 ספורט 3 דלתות, אותו ביטוח כמו לסטיילנס (דרגת איבזור גבוהה אבל לא ספורטיבית) הסתכם ב 4500

 

אפשר בבקשה לשאול מה דעתך ורשמיך מהרכב עד כה (כמה זמן אצלך?) האם DSG או גיר רגיל ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

 

אכן הנושא נטחן כאן הלוך ושוב (שבגינן הזמנתי אחת שחורה :) ) ואני ממתין בקוצר רוח להגעתה לארץ)...

אבל בכל זאת רציתי לשתף אתכם בחוויה שהייתה לי בשבוע שעבר.

 

הייתי בכריתים (יוון) למשך 5 ימים, ובהם שכרתי פולו 2008 1.4 85 כ"ס ידני שזה בדיוק המנוע שיש באיביזה הנ"ל.

זה גם פחות או יותר אותו הרכב (מבנה, משקל) אז החלטתי לנסות להתרשם :)

 

להלן חווית הנהיגה:

שני אנשים בוגרים + מטען ~ 30 קילו עם מזגן

עירוני

הרכב נע בחופשיות,יש יופי של כוח בהילוכים 1,2,3. יוצא בזריזות ברמזור. עלינו להרים בדרכים מפותלות (הילוכים 1-2) וההתנהגות הפתיעה אותי לטובה... מנוע לא פראייר בכלל.

 

בין עירוני

משייט בנוחות סביב ה 100 קמש. גם הנסיעה הבין עירונית רצופת עליות ומורדות, והמנוע מסתדר איתם בסדר.

הבעיה מתחילה כשאנחנו יוצאים לעקיפה סביב ה 100 קמש. הילוך 4 לא סיפק מספיק כוח לעקיפה (גם בסלד 3-4) ונדרשתי להוריד להילוך 3 (סלד 5 צפונה) וגם אז היה המווווווןןןן רעש ולא יותר מדי כוח לעקיפה. אולי אני קטנוני, אבל אני כשאני יוצא לעקיפה אני רוצה לעשות אותה זריז ומהר בלי יותר מדי התעסקות.

 

בסה"כ המנוע סביר למידותיו אך די רועש (מישהו רשם פה בהתלחלה שזה נותן חווית ספורט בסלד גבוה... לדעתי זה לעג לרש, כי המנוע הזה צוווח לא נוהם :) ).

שאף אחד (כולל אני) לא ישלה את עצמו שמדובר ברכב ספורט כי המנוע לא בנוי לזה (אלא אם תיבת ההילוכים באיביזה שונה ונותנת ביצועים טובים יותר - אבל אני בספק).

 

ועדיין... התמורה הטובה ביותר לכסף בשוק היום.

 

 

אשמח לקבל הערות\ מענות בעיקר מאנשים שמבינים קצת יותר במנוע \ או שעשו נסיעת מבחן אמיתית ויסודית באיביזה

 

 

איל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם...אשמח לדעת מה אתם חושבים על הדילמה הבאה..

 

אז הדילמה שלי היא כזו אני יכול לקחת רכב מהעבודה (מאזדה 3 חדשה ואוטומטית) במחיר של 2700 שקל לחודש כולל חבילת דלק של 930 ש"ח לחודש.

אם אני בוחר במסלול זה אז העיסקה היא ל 3 שנים כלומר סה"כ יוצא ~97000 ש"ח.(כולל ביטוח טסט תיקונים בעצם הכל) וכמובן שהרכב חוזר לחברת הליסינג לאחר 3 שנים.

 

אני בדילמה דיי גדולה האם כדאי לקנות את הסיאט המדוברת ולהנות מרכב שלי או לקחת את האופציה של העבודה שהיא לא הכי זולה..

 

הסיאט תעלה לי בערך 145000 ל 3 שנים כולל אוטו,טיפולים, דלק, טסט וביטוח לכל השנים הללו השאלה מה יותר משתלם לדעתכם כמובן...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

שכחת להוריד בחישוב של הסיאט את ערך הרכב לאחר 3 שנים שכמובן נשאר אצלך, בניגוד למאזדה שהכסף כביכול "הלך" - זה משנה את השיקולים.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צריך להוסיף ל-97000 את ההפסד בהורדה משכר הברוטו על ביטוחי המנהלים/קרנות הפנסיה למיניהן, אם יש, ועוד מספר עלויות נלוות. אתה צריך להוריד מה-145000 את השווי של הרכב בתום 3 השנים (נניח 50000 שקלים) ואז תקבל תמונה כלכלית נכונה יותר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צריך להוסיף ל-97000 את ההפסד בהורדה משכר הברוטו על ביטוחי המנהלים/קרנות הפנסיה למיניהן, אם יש, ועוד מספר עלויות נלוות. אתה צריך להוריד מה-145000 את השווי של הרכב בתום 3 השנים (נניח 50000 שקלים) ואז תקבל תמונה כלכלית נכונה יותר.

 

רוני

 

 

אתה צודק בכל מילה אבל הסכום שנקבתי בו (2700 ש"ח) ע"פ חישוב שלי והוא דיי נכון וכולל את כל הדברים שציינת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכחת להוריד בחישוב של הסיאט את ערך הרכב לאחר 3 שנים שכמובן נשאר אצלך, בניגוד למאזדה שהכסף כביכול "הלך" - זה משנה את השיקולים.

 

 

זהו שפה מתחילה הדילמה לפי החישוב שלי על אחזקה בסיסית ביותר וללא תיקונים מיוחדים הסיאט תעלה לי כ 145 אלפיות חדשות (למשך 3 שנים כולל דלק ביטוחים טסט וטיפולים) ולאחר כ 3 שנים הרכב יהיה שווה משהו אבל אין לי מושג כמה כי אי בכלל לא יודע מה המחיר האמיתי של האוטו הנל לפי היבואן המחיר עומד על 106 אבל בתכלס הוא נמכר ב 89.

 

בכל אופן מנגד עומד האופציה של העבודה בה יעלחה לי הרכב ל כ 3 שנים 97 אלף כולל הכל אבל לא יגיע לבעלותי בסוף הדרך..השאלה עם ה 50 אלף הבל האלאה כדאיים או לא...ככל שאני מתעמק עם זה יותר נראה לי שעדיפה המאזדה 3 החדשה בכל זאת אוטו טוב וללא דאגות כלל ...אז מה אתם אומרים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5130 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...