Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההיסטריה מטויוטה כבר חצתה את כל הגבולות.

כן, הם עשו טעות שהם ניסו לטאטא מתחת לשטיח (דו משמעי) ולהסתיר את עצם הכשל.

לא, הם ממש לא לבד בסירה הזאת. לכל היצרנים יש כשלים תכנוניים כאלה ואחרים.

 

עכשיו כשהציבור יותר מודע לכך שרכב הוא לא מכונה פשוטה וברורה מאליו צצים להם ריקולים כאלו ואחרים אצל כל יצרני הרכב. כמו כל "ספין" בעוד חודש-חודשיים אף אחד לא יזכור איך קראו לחמישיית הגמר באח הגדול ואיך לטויוטה נדבקה הדוושה.

 

באמת שאפשר להירגע. רכב הוא עדיין מכונה בטוחה למדי שניתנת לשליטה תמיד, לא משנה איזה כשל מופיע בה. כל מה שצריך לעשות הוא להפעיל שיקול דעת ולסיים את הסיטואציה במהירות, גם אם זה אומר שהרכב ילך טוטאל-לוס.

 

אגב טויוטה, בחדשות היום הראו סרטון וידאו של מסחרית טויוטה הייאס שנפלה מהכביש הראשי למפעל של קוקה קולה בבני ברק. עורך הדין של הנהג הנאשם קבע נחרצות כי מדובר בטויוטה והרכב האיץ ללא שליטה. כמה פתטי אפשר להיות, בעיקר שבהייאס יש מצערת שונה לחלוטין ומדובר ברכב שכלל לא נכלל ברשימת הריקול :roll:.

(אה, והעורך דין הזה הוא לא היחיד, לפני שבועיים בהתהפכות טנדר מיצובישי בפתח תקווה עורך דין אחר אמר בדיוק אותו דבר :|).

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
האם גם ל- GM יקראו לסדרת השפלות בבית הניבחרים האמריקאי כמו שעשו לטויוטה ? (אה... שכחתי זה יצרן אמריקאי אסור לפגוע בו, אנו ניפגע רק בתעשיות שלוקחות את הכסף מארה"ב).

 

תעשיית הרכב האמריקאית לוקחת מיליארדים מארצות הברית. אבל מה לעשות GM זה סמל ואמריקאים לא יתנו לסמל לקורס גם אם זה יעלה מיליארדים על גבי מיליארדים מכספי משלם המיסים.

פורסם

יוסי, אמרתי זאת בעבר, אין לי טויוטה וגם אין לי נאמנות מיוחדת למותג הנ"ל. למען האמת אפילו אין לי שנאה מיוחדת לצרפתיות.

למען האמת אני בכלל לא מת על טויוטה אבל מסיבות אחרות לחלוטין. עכשיו מבלי להכנס לדיון ההוא שוב, אומר רק שכמו לכל אחד, גם לי יש את דעתי בנושא והיא לא השתנתה, גם אם כל מיני אנשים מסויימים קצת איבדו פרופורציות במהלך דיון כזה או אחר.

 

איתמר, מסכים איתך לחלוטין.

פורסם

מה שכן, הדיון על הריקול הזה יהיה הרבה יותר קטן מאשר הדיון של טויוטה (מסיבות כאלה ואחרות).

 

העובדה שחברי הפורום התרעמו במיוחד על טויוטה, היא המשך ישיר למלחמת "יפניות נגד אירופאיות" של הפורום (וכל מה שתגידו לא ישנה את דעתי).

מי שאוכל לבד, אוכל יותר.

פורסם

אגב טויוטה, בחדשות היום הראו סרטון וידאו של מסחרית טויוטה הייאס שנפלה מהכביש הראשי למפעל של קוקה קולה בבני ברק. עורך הדין של הנהג הנאשם קבע נחרצות כי מדובר בטויוטה והרכב האיץ ללא שליטה. כמה פתטי אפשר להיות, בעיקר שבהייאס יש מצערת שונה לחלוטין ומדובר ברכב שכלל לא נכלל ברשימת הריקול :roll:.

(אה, והעורך דין הזה הוא לא היחיד, לפני שבועיים בהתהפכות טנדר מיצובישי בפתח תקווה עורך דין אחר אמר בדיוק אותו דבר :|).

 

איתמר.

ואפילו העו"ד היה נשמע כ"כ משכנע.. שזה בכלל הופך את כל הסיפור למשהו עצוב. ("הייתה תקלה ברכב, מדובר בטויוטה, לא לשכוח")

אני כבר טענתי בשרשור אחר שעכשיו כל תאונה כזו או אחרת תהיה באשמת "הרכב האיץ לי לבד" !

פורסם

אני יכול להשתמש בטיעון הזה גם אם תופסים אותי נוסע מהר בטויוטה?

רוצים לנסוע 160 קמ"ש? קנו טויוטה ותהיו מכוסים ;) אחרי זה עוד תקבלו צל"ש על תפעול תקין של הבעיה...

פורסם

כמו שכבר כמה אנשים ציינו כאן.

ההבדל היחיד בין טויוטה לGM זה זמן התגובה.

טויוטה משכה את התקלה חצי שנה ואילו GM ישר דיווחה על הבעיה והזמינה את כל הלקוחות המחזיקים בדגמים המצויינים.

כרגע גם מדובר על דגמי פונטיאק וקובאלט שאלו דגמים שלא הגיעו לכאן לארץ.

אז כל השרשור הזה מיותר בכלל אחרי הכל זה לא נוגע אלינו.

לגבי הטיפול רואים שהם למדו מהטעויות של טויוטה.

פורסם
לא הבנתי מה אתה מנסה לומר פה,אתה רק מראה בעיות,בינתיים אני לא רואה שטויוטה קורסת או משהו...למרות האמינות הגרועה כיוויכול שאתה מביא לנו כל פעם ציטוטים וקובע עובדות, ומצד שני אם רק נזכיר את המילה הקדושה שלא אזכיר אותה כרגע(מתחיל ב סיטרוXX) אז פתאום הכל וורוד.

תתעורר,אתה נלחם בתחנות רוח.

 

טויוטה גם לא תקרוס , ואני לא קובע עובדות , אני מביא מידע אשר מתפרסם בעיתונות העולמית , אם אתה עד עכשיו מתקשה להבין את זה זו הבעיה שלך בלבד.

 

וכרגיל כשאין מה להגיד אתה שוב דוחף את סיטרואן מהדלת האחורית , הקשר בין זה לבין השירשור הוא רק במוח הקודח שלך.

תתעורר , תתיחס לעובדות ולא להגיגי ליבך.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
תעשיית הרכב האמריקאית לוקחת מיליארדים מארצות הברית. אבל מה לעשות GM זה סמל ואמריקאים לא יתנו לסמל לקורס גם אם זה יעלה מיליארדים על גבי מיליארדים מכספי משלם המיסים.

 

כמה שטויות , חוסר הידע שלך צועק לשמים.

גם חברות אמרקאיות למהדרין נחקרו על רשלנות ועל הסתרת מידע בעבר, האקספלורר של פורד הוא דוגמא טובה לנושא.

אף אחד לא רוצה לסגור את טויוטה בארה"ב , החברה היא פרה חולבת וספק עבודה רציני בארה"ב.

 

הנושא אם לא הבנת עד היום הוא התגובה האיטית \ והסתרת מידע אשר היה ידוע לטויוטה וגרם להרוגים.

אבל העובדות כרגיל אינן גורם אצלך.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
תעשיית הרכב האמריקאית לוקחת מיליארדים מארצות הברית. אבל מה לעשות GM זה סמל ואמריקאים לא יתנו לסמל לקורס גם אם זה יעלה מיליארדים על גבי מיליארדים מכספי משלם המיסים.

 

ומה עם העובדה שגם ממשלת יפן קראה לטויוטה לסדר? לא נמאס לך לכתוב פה דברי חסרי ביסוס?

emotion of motion

פורסם
ומה עם העובדה שגם ממשלת יפן קראה לטויוטה לסדר? לא נמאס לך לכתוב פה דברי חסרי ביסוס?

ממשלת יפן דואגת לתדמית היפנית זה כל העניין, אין פסול בכך וטוב שעשו כן.

בארה"ב אמנם חקרו את GM וחברותיה בנושאים אחרים אך לא באותו האופן ולא באותה הנחישות כמו את טויוטה, רחוק מכך. הדבר פשוט לא ייתכן. גם בארה"ב שלצורך העניין, סביר להניח פחות מושחתת מישראל לדוגמה, לא יירו לעצמם ברגליים. מה שלא תקין בכל הסיפור לדעתי, הוא הטרמפ החזירי שכל מיני גורמים תופסים על טויוטה.

 

כן הם טעו וכן יש ספק לפגם בהתנהלותם, אך מצד שני אם כבר מתחילים לפתוח את תיבות השרצים בתקיפות לה אנו עדים, מדוע רק את זו של טויוטה?

אמנם כרגע ישנה רגישות לנושא ולפתע GM מוציאים ריקול ללא דיחוי, אני מוכן לשים כסף טוב שהם לא היו עושים זאת אם פרשת טויוטה לא הייתה. ספק רב מאוד שהממשל האמריקאי היה פועל באופן דומה לו היה מדובר ביצרן אחר מבית, או לחילופין אחד שאינו מהווה איום על תעשיית הרכב האמריקאית כמו טויוטה.

 

כעת לכל אלו שמתקשים בהבנת הנקרא : אני לא טוען שטויוטה הינה תלית שכולה תכלת, אלא שהם רחוקים מלהיות היחידים!

תקלות חמורות יותר בהרבה עברו בשתיקה או לפחות בטיפול פחות ממוקד של גורמי ממשל (ואני לא חווה את דעתי כאן אם זה תקין או לא). מדוע אם כן התעוררו לפתע בממשל האמריקאי דווקא עכשיו וניפחו את הסיפור מעבר לכל פרופורציה? מסיבה פשוטה, יש להם אינטרס מובהק!

 

הציבור הישראלי לצורך העניין אינו אמור להיות שותף לאינטרסים של ארה"ב וממשלתה, אך באופן מפתיע למדי יש המבקשים להציג את טויוטה כמקור כל הרוע בתעשיית הרכב (ומשם הדרך להרחיב את ההאשמות על יפן והתרבות הניהולית\ארגונית שלהם קצרה). ולמרות שלכאורה אין אנו בארה"ב ואני לא מאמין שיש כאן פקידי ממשל אמריקאיים המבזבזים את זמנם בפורום זה, ישנם אנשים (ולא רק בפורום הזה אני מתאר לעצמי) המבקשים את דמה של טויוטה באופן מובהק. איני מתכוון לכך שאסור להשמיע דברי ביקורת על טויוטה או על אופן טיפולה בפרשה, אך קיימות כאן מספר נפשות המנסות בכל כוחן ומרצן להקצין את הפרשה בעיניי אחרים עד אין קץ.

 

חלקם עושים זאת כנראה בעקבות אמונה עוורת בתקשורת, בממשל של ארה"ב ובכל מיני אופורטוניסטים (עורכי דיו ורואי חשבון למיניהם). לפתע צצים כל מיני מנהלי כספים ועורכי דין "יודעי דבר" המבקשים לספר את כל הסודות הנוראיים שיש בטויוטה. היכן הייתם קודם אם דוברי אמת וחסרי פניות הנכם? בשל כך הפרשייה הזאת מריחה רע ובהחלט לא בעקבות התנהלות לקויה של טויוטה בלבד.

ואילו חלקם האחר פשוט מבקשים "לרקוד על הקבר" של טויוטה (אני גם לא מאמין שיש בזה טעם, כיוון שפרשייה זו בהחלט לא תהווה את הסיבה לסגירת טויוטה) ולפרוק קצת לחץ. ייתכן וגישתם נובעת ממרמור כתוצאה משנים של הכפשת המותג האהוב עליהם ע"י אחרים מסיבות כאלו ואחרות, חלקן מוצדקות וחלקן לאו.

פורסם
5 א"ג שלי.

 

זה מה שקורה, כשבשביל להגדיל מכירות בונים רכבים שמהונדסים להתפרק תוך 5 שנים. :evil:

 

.

 

אם ככה אז לפי התאוריה שלך רנו פז'ו וסיטרואן היו צריכות להיות במקום הראשון במכירות בעולם :-D אבל זה לא המצב, התאוריה שלך לא נכונה בעליל.

פורסם
ממשלת יפן דואגת לתדמית היפנית זה כל העניין, אין פסול בכך וטוב שעשו כן.

בארה"ב אמנם חקרו את GM וחברותיה בנושאים אחרים אך לא באותו האופן ולא באותה הנחישות כמו את טויוטה, רחוק מכך. הדבר פשוט לא ייתכן. גם בארה"ב שלצורך העניין, סביר להניח פחות מושחתת מישראל לדוגמה, לא יירו לעצמם ברגליים. מה שלא תקין בכל הסיפור לדעתי, הוא הטרמפ החזירי שכל מיני גורמים תופסים על טויוטה.

 

כן הם טעו וכן יש ספק לפגם בהתנהלותם, אך מצד שני אם כבר מתחילים לפתוח את תיבות השרצים בתקיפות לה אנו עדים, מדוע רק את זו של טויוטה?

אמנם כרגע ישנה רגישות לנושא ולפתע GM מוציאים ריקול ללא דיחוי, אני מוכן לשים כסף טוב שהם לא היו עושים זאת אם פרשת טויוטה לא הייתה. ספק רב מאוד שהממשל האמריקאי היה פועל באופן דומה לו היה מדובר ביצרן אחר מבית, או לחילופין אחד שאינו מהווה איום על תעשיית הרכב האמריקאית כמו טויוטה.

 

כעת לכל אלו שמתקשים בהבנת הנקרא : אני לא טוען שטויוטה הינה תלית שכולה תכלת, אלא שהם רחוקים מלהיות היחידים!

תקלות חמורות יותר בהרבה עברו בשתיקה או לפחות בטיפול פחות ממוקד של גורמי ממשל (ואני לא חווה את דעתי כאן אם זה תקין או לא). מדוע אם כן התעוררו לפתע בממשל האמריקאי דווקא עכשיו וניפחו את הסיפור מעבר לכל פרופורציה? מסיבה פשוטה, יש להם אינטרס מובהק!

 

הציבור הישראלי לצורך העניין אינו אמור להיות שותף לאינטרסים של ארה"ב וממשלתה, אך באופן מפתיע למדי יש המבקשים להציג את טויוטה כמקור כל הרוע בתעשיית הרכב (ומשם הדרך להרחיב את ההאשמות על יפן והתרבות הניהולית\ארגונית שלהם קצרה). ולמרות שלכאורה אין אנו בארה"ב ואני לא מאמין שיש כאן פקידי ממשל אמריקאיים המבזבזים את זמנם בפורום זה, ישנם אנשים (ולא רק בפורום הזה אני מתאר לעצמי) המבקשים את דמה של טויוטה באופן מובהק. איני מתכוון לכך שאסור להשמיע דברי ביקורת על טויוטה או על אופן טיפולה בפרשה, אך קיימות כאן מספר נפשות המנסות בכל כוחן ומרצן להקצין את הפרשה בעיניי אחרים עד אין קץ.

 

חלקם עושים זאת כנראה בעקבות אמונה עוורת בתקשורת, בממשל של ארה"ב ובכל מיני אופורטוניסטים (עורכי דיו ורואי חשבון למיניהם). לפתע צצים כל מיני מנהלי כספים ועורכי דין "יודעי דבר" המבקשים לספר את כל הסודות הנוראיים שיש בטויוטה. היכן הייתם קודם אם דוברי אמת וחסרי פניות הנכם? בשל כך הפרשייה הזאת מריחה רע ובהחלט לא בעקבות התנהלות לקויה של טויוטה בלבד.

ואילו חלקם האחר פשוט מבקשים "לרקוד על הקבר" של טויוטה (אני גם לא מאמין שיש בזה טעם, כיוון שפרשייה זו בהחלט לא תהווה את הסיבה לסגירת טויוטה) ולפרוק קצת לחץ. ייתכן וגישתם נובעת ממרמור כתוצאה משנים של הכפשת המותג האהוב עליהם ע"י אחרים מסיבות כאלו ואחרות, חלקן מוצדקות וחלקן לאו.

1. אין הנחות כשמדובר בתקלה בטיחותית ברכב, בלי קשר למוצאו. מי שרוצה לדעת כיצד מתייחסים האמריקאים לחברות מקומיות, די אם יריץ חיפוש קל על "פינטו" ו"קורבייר".

2. כל התאוריות המפורטות במצוטט, בכל הכבוד הראוי, נשענות על כלום ולמרות היצירתיות שבעיצובן, טוב יעשה יוצרן אם יתייחס לעובדות ולא להשערות בעלמא, כאלו הצומחות מ"הבנות" לא מבוססות וכרגיל שטחיות עד מביכות על החברה האמריקאית.

3. העמידה בגבורה על משמר הגנתו של היצרן היפני הזה, ראויה יחד עם זאת להערכה. ודאי שכך ההתמדה שבעמידה במערכה הזו שהיא ללא ספק שוחקת ומתישה. בהחלט ראוי לאיזה צל"ש מהקיסר הנוכחי.

פורסם
ממשלת יפן דואגת לתדמית היפנית זה כל העניין, אין פסול בכך וטוב שעשו כן.

בארה"ב אמנם חקרו את GM וחברותיה בנושאים אחרים אך לא באותו האופן ולא באותה הנחישות כמו את טויוטה, רחוק מכך. הדבר פשוט לא ייתכן. גם בארה"ב שלצורך העניין, סביר להניח פחות מושחתת מישראל לדוגמה, לא יירו לעצמם ברגליים. מה שלא תקין בכל הסיפור לדעתי, הוא הטרמפ החזירי שכל מיני גורמים תופסים על טויוטה.

 

כן הם טעו וכן יש ספק לפגם בהתנהלותם, אך מצד שני אם כבר מתחילים לפתוח את תיבות השרצים בתקיפות לה אנו עדים, מדוע רק את זו של טויוטה?

אמנם כרגע ישנה רגישות לנושא ולפתע GM מוציאים ריקול ללא דיחוי, אני מוכן לשים כסף טוב שהם לא היו עושים זאת אם פרשת טויוטה לא הייתה. ספק רב מאוד שהממשל האמריקאי היה פועל באופן דומה לו היה מדובר ביצרן אחר מבית, או לחילופין אחד שאינו מהווה איום על תעשיית הרכב האמריקאית כמו טויוטה.

 

 

יופי שאתה מוכן לשים כסף. הוכחות יש לך או שגם אתה מנפיץ דברים?

מה שידוע כרגע לגבי טויוטה זה שדווקא היא זו שהיו לה קשרים מאוד מפוקפקים עם גורמים ברשות הלאומית בדרכים בארה"ב.

רוצה הוכחות ומתעצל לחפש בגוגל?

 

 

ומה בדבר העסקת עובדים לשעבר של ממשלת ארה"ב על מנת לבטל חקירות נגדה?

 

אז לפני שאתה שם כסף על פנטזיות, אולי כדאי שתסתכל על מה שקורה במציאות.

emotion of motion


×
×
  • תוכן חדש...