Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5957 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הרכב הוא בורה שנת 01, מנוע 2.0 APK, אוטומטית עם כמעט 110K על השעון.

 

ברשותי כבל ותוכנת VW TOOLS , יש אפשרות לבדוק דרכה?

ומה הלחץ התקין בסרק ובסל"ד גבוה

 

אין שום בעיה אבל לגביי ערכים אתה לא תראה אותם, דרך ואג קום יוצג לך -

 

*. 2LOW

*. LOW

*.OK

*ָ2OK

 

אתה נכנס ל INSTROMNTS

 

בלוק 001

 

תסרוק על הדרך לתקלות.

 

בברכה אסף.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • ספונסר פורום
פורסם

לא ניתן לראות את לחץ השמן דרך הסורק

אלא רק ערך שהוא ON/OF ואת זה בעצם כבר יש לך מהנורה .

בדיקת לחץ שמן מתבצעת רק באמצעות שעון מכני שממוקם במקום

יוניט לחץ השמן .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

כמו שאמר רון,

ואפשר להרחיב מעט,

אין ברכבים האלו חיישן לחץ שמן שבאמת מודד לחץ,

אלא כמו בכל הרחבים פשוט קפיץ חזק שסוגר מעגל מינוס, ברגע שהשמן דוחף אותו בלחץ מספיק הוא פותח את המעגל והנורה כבית.

 

בקשר להתנעה, שעבדתי במוסך, אחד המכונאים היותר מוכשרים מילא שמן עם בורג קארטר פתוח,

מיותר לציין שכל שמן שנכנס למעלה יצא למטה,

ואז התניע את הרכב, זה היה מנוע AKL - מנוע 1600 עם 8 שס'

הרכב עבד ככה איזה דקה או יותר, עד שאחד המכונאים האחרים ראה את השלולית שמן וכיבה את הרכב.

 

אחרי סגירת הקארטר מילוי שמן והתנעה לא היה שום נזק, ואני יכול להגיד שעוד שעבדתי במוסך הרכב הגיע לעשות טיימינג 15 אלף קילומטר אחרי המקרה, ולא היתה שום בעיה

פורסם
לא ניתן לראות את לחץ השמן דרך הסורק

אלא רק ערך שהוא ON/OF ואת זה בעצם כבר יש לך מהנורה .

בדיקת לחץ שמן מתבצעת רק באמצעות שעון מכני שממוקם במקום

יוניט לחץ השמן .

 

רון אז למה ישנם הערכים שהצגתי בהודעה האחרונה שלי.

 

אצלי הייתה בעיה כשקניתי את הרכב, ברובליקת הלחץ שמן היו קפיצות בין LOW ל 2LOW, ללא שום נורת אזהרה שמקפצת לה.

 

הפיתרון היה להחליף את המשאבת שמן בעוקה הדבר נגרם מעמידה של הרכב לאורך חצי שנה, כשהניעו את הרכב המשאבה שאבה את כל הג'יפה וניסתמה ( קניתי את הרכב מזקן בן 80 ז"ל ).

  • ספונסר פורום
פורסם

מי הראה לך את הנתונים האלו שעל סמך זאת החליפו לך משאבת שמן ?

מוסך חברה כל שהוא ?

החיישן מסוג ON/OF ולא חיישן התנגדות שיכול למדוד שינויים בלחץ .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
מי הראה לך את הנתונים האלו שעל סמך זאת החליפו לך משאבת שמן ?

מוסך חברה כל שהוא ?

החיישן מסוג ON/OF ולא חיישן התנגדות שיכול למדוד שינויים בלחץ .

 

רון, אני ביצעתי את הטיפול הנ"ל.

 

ב V5 יש מצב לניהול שונה או חיישן יותר מתוחכם ? רון הרובליקה קיפצה בין LOW ל 2LOW.

 

בברכה אסף.

  • ספונסר פורום
פורסם

מה פתאום ,אין דבר כזה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

אז דבר 1 אני לא מבין, מתי נדלקת הנורה ?

 

אם ישנה רובליקה שמראה לחץ שמן OK \ LOW , כאשר הרובליקה עמדה אצלי על LOW לא נדלקה שום נורה !

פורסם

היוניט (זה אפילו לא חיישן זה יוניט טיפש עם קפיץ) מציג ON/OFF, ברגע שהוא OFF מעל X שניות, הנורה נדלקת בצירוף 3 צפצופים

ברגע שהוא ON מעל X שניות הנורה נכבית חזרה,

 

שים לב דבר נוסף, במידה ותפתח את הסוויץ' הנורה תדלק לביקורת ותכבה חזרה, שלא כמו ברכבים ישנים היא לא תשאר דלוקה על לרגע ההתנעה, היות וברכב הזה יש חיישן סיבובי מנוע (קראנק סנסור) שכל עוד המנוע לא "מותנע" הרבה מערכות לא מציגות תצוגות כאלו ואחרות, בינהן לחץ שמן, ואם אני לא טועה (וכנראה שכן :)) גם טעינה.

פורסם

רון, ברכבים עם רשת משאבת שמן סתומה חלקית, כאשר הלחץ יורד,

ואז חוזר להיות תקין, נרשמת תקלה, או שהיוניט לא מחובר לבקר תקלות?

  • ספונסר פורום
פורסם

אתה כל הזמן שואל את אותם השאלות בצורות אחרות ,

יוניט לחץ השמן לא מחובר למחשב ולא נרשמת תקלה בגינו

היוניט הוא מתג שפותח וסוגר מעגל לנורית וזהו .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

אכן, חזרתי על השאלה,

שבשבילה התפתי את השרשור.

גלשנו מהנושא המרכזי.

ידוע לך אולי לאחר כמה זמן הנורה נדלקת?

 

תודה על תשובתך המפורטת!

פורסם
אתה כל הזמן שואל את אותם השאלות בצורות אחרות ,

יוניט לחץ השמן לא מחובר למחשב ולא נרשמת תקלה בגינו

היוניט הוא מתג שפותח וסוגר מעגל לנורית וזהו .

רון, אני אולי פזיז פה אבל אני חולק עליך (בלי אלימות !! בלי אלימות !! :D)

 

המעגל הוא לא ישיר מול המנורה, עובדתית יש חיווי של 0\1 דרך שקע דיאגנוסטיקה למצב היוניט

אז המחשב יודע מה קורה איתו, משמע המחשב מקבל את החיווי במקביל למנורה לכל הפחות (או שהגיוני יותר, הוא מקבל את הנתונים ומתפעל את המנורה כמו ש"הוגדר" לו)


×
×
  • תוכן חדש...