Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם

ברור שהוא מקבל כי הוא מחובר ללוח השעונים .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
רון, אני אולי פזיז פה אבל אני חולק עליך (בלי אלימות !! בלי אלימות !! :D)

 

המעגל הוא לא ישיר מול המנורה, עובדתית יש חיווי של 0\1 דרך שקע דיאגנוסטיקה למצב היוניט

אז המחשב יודע מה קורה איתו, משמע המחשב מקבל את החיווי במקביל למנורה לכל הפחות (או שהגיוני יותר, הוא מקבל את הנתונים ומתפעל את המנורה כמו ש"הוגדר" לו)

 

זה לא יוניט/חיישן/ ..זה מפסק לחץ שמן כפי שכתבת קודם לכן והוא מחווט ישירות ללוח הבקרה של לוח השעונים ולא למחשב הרכב.

 

במידה ולחץ השמן נמוך יחידת הבקרה של לוח השעונים מדליקה את מנורת האזהרה לאחר כ-3 שניות.

 

במקרים מסויימים וברכבים מסויימים גם אם מפסק הלחץ נפתח מסיבה כולשהי עדיין מנורת האזהרה לא תדלק כול עוד האירוע לא חזר על עצמו שלוש פעמים.

איזה כייף לי :)

פורסם

התנעה ללא שמן למשך של כ 2 שניות מקסימום בסל"ד סרק לא יגרום לנזק מיידי, וזה ממש לא משמעותי, הרי הרבה מוסכים מרכיבים פילטר שמן ריק ולא ממלאים אותו, ולוקח כ 4 שניות עד שהוא מתמלא ונוצר לחץ שמן.

 

היוניט היא ממש לא אינדיקציה ללחץ שמן תקין, משום שהיוניט "מבחינתה" מעל כ- 0.5BAR לחץ שמן היא לא מדלקה נורה, המדידה הכי טובה היא בעזרת שעון לחצים.

פורסם
זה לא יוניט/חיישן/ ..זה מפסק לחץ שמן כפי שכתבת קודם לכן והוא מחווט ישירות ללוח הבקרה של לוח השעונים ולא למחשב הרכב.

 

במידה ולחץ השמן נמוך יחידת הבקרה של לוח השעונים מדליקה את מנורת האזהרה לאחר כ-3 שניות.

 

במקרים מסויימים וברכבים מסויימים גם אם מפסק הלחץ נפתח מסיבה כולשהי עדיין מנורת האזהרה לא תדלק כול עוד האירוע לא חזר על עצמו שלוש פעמים.

מרק, מאוד מקובל לקרא לחלק הזה יוניט לחץ שמן,

למעשה זה השם היחיד שמעולם שמעתי שקוראים לו.

 

גם רון כותב : "בדיקת לחץ שמן מתבצעת רק באמצעות שעון מכני שממוקם במקום

יוניט לחץ השמן . "

 

:)

פורסם

לא :)

 

מקצוע המכונאות הוא עתיק ימים וצריך לשמר את הסלנג הנפוץ

כמו לדוגמא "גרמושקה" לגומיית הגה,

שלמעשה זה נובע מצורת האקורדיון של הגומיה (גרמושקה זה אקורדיון ברוסית)


×
×
  • תוכן חדש...