Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5974 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רכשתי CLAY של 3M לפני כחודשיים, בנתיים יושב בחדר ומחכה שהמזג אוויר יתבהר קצת.

 

תמיר ואוראל - דברו איתי לפני שאתם עובדים על הרכב, אולי גם אצטרף.

פורסם

באתר שלהם יש 2 סוגים של פלסטלינה:

http://www.meguiarsdirect.com/detail/MEG+G1001

http://www.meguiarsdirect.com/product_detail.asp?T1=MEG+G1016

מה ההבדל בין השניים? הבנתי שעם עבודה עם פלסטלינה יש צורך להרטיב את האזור באופן קבוע. האם יש להרטיב עם מים וסבון או חומר מיוחד (שאולי גם מצורף לאחת מהערכות הללו?)?

 

תודה

פורסם

מישהוא יודע כמה עולה בערך מכונת פוליש סבירה?

המלצה על דגם תתקבל בברכה.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
מחכה לשמוע תוצאות של המגבת Water magnet, אני מתכנן עליה כבר תקופה...

 

אל תתכנן, תקנה. יש לי אותה כבר כמעט שנתיים, פשוט מוצר גאוני. אין הסבר הגיוני לאן המים נעלמים.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
באתר שלהם יש 2 סוגים של פלסטלינה:

http://www.meguiarsdirect.com/detail/MEG+G1001

http://www.meguiarsdirect.com/product_detail.asp?T1=MEG+G1016

 

מה ההבדל בין השניים? הבנתי שעם עבודה עם פלסטלינה יש צורך להרטיב את האזור באופן קבוע. האם יש להרטיב עם מים וסבון או חומר מיוחד (שאולי גם מצורף לאחת מהערכות הללו?)?

 

תודה

 

איפה נעלמו כל הדיטיילרים?:)

פורסם

שוב מתעלק על השרשור :)

 

הזמנתי את החומר הנ"ל:

http://www.meguiarsdirect.com/detail/MEG+G7214

וגם את ה-swirlX.

 

למי כבר יש נסיון עם אחד או יותר מהמוצרים הללו ויכול לתת חוות דעת (וגם תמונות :))? רציתי גם את ה-Meguairs Quik Clay אבל איש הקשר שלי (אבא של החברה :)) לא מצא את המוצר, אז ביקשתי את אחד מ-2 ערכות ה-clay האחרות שיש להם באתר.

×
×
  • תוכן חדש...