Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה כיף זה אימפרזה טורבו!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6023 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש אוטו שמתלהבים להיכנס אתו למוסך? אם אין מה לכתוב - פשוט עדיף לא לכתוב.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

לא קיים דבר כזה שאוטו לא נכנס למוסך ואין ממה להתלהב מזה.!

פורד אסקורט 1995 1600 סמ"ק

מאזדה לאנטיס 2002 1840 סמ"ק

סובארו אימפרזה טורבו 1999 2000 סמ"ק

מאזדה 3 ספיריט 2008 2000 סמ"ק

פורסם
קראתי בפורומים בחו"ל שמנוע הבוקסר נבחר לבין המנועים עם הצליל הטוב ביותר שיוצרו אי פעם!

 

על ידי מי? איגוד חובבי מנועי הבוקסר העולמי? יש לרכב הזה צליל של מכונת תפירה שנמצאת בתוך מכונת כביסה, עם כל הכבוד... :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
על ידי מי? איגוד חובבי מנועי הבוקסר העולמי? יש לרכב הזה צליל של מכונת תפירה שנמצאת בתוך מכונת כביסה, עם כל הכבוד... :wink:

 

ברור שיש דבר כזה שרכב לא נכנס למוסך.

 

תסתכל על האלפות הישנות, הן מתכלות עוד בדרכם למוסך...

 

א. רוני צודק, רעש המנוע הוא אחד הלא מרשימים בלשון המעטה ששמעתי (והיתה לי WRX).

 

ב. יש רכב שלא רואה מוסך - הרנו החדשה :wink:

 

ג. תתחדש- הרכב נראה נהדר.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
קודם כל תתחדש.

אחלה אוטו ...

אבל...

 

ביום הראשון שתכנס למוסך תרד לך כל ההתלהבות

 

איזה בנאדם "נחמד". כואב לך לפרגן, אה?!

על שכמותך נאמר: ימותו הקנאים.

 

על ידי מי? איגוד חובבי מנועי הבוקסר העולמי? יש לרכב הזה צליל של מכונת תפירה שנמצאת בתוך מכונת כביסה, עם כל הכבוד... :wink:

 

בחיי, אפילו בפורשה המנוע נשמע כאילו הוא גורס עצמו לאבדון.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אתה ממליץ כאילו זה מסטיק שקונים בחצי שקבל במכולת. תחזור אלינו בעוד חודשיים ותספר איך זה להיות מאוד צמוד לתחנת הדלק הקרובה לביתך. :wink:

פורסם

תתחדש גבר!

 

בקשר לדלק אל תדאג,שריקת הטורבו עושה קסמים...:twisted: , אבל תיזהר ממצלמות מהירות - זה יעלה לך בקצת יותר מהדלק :wink:,

 

תשמור עליה, ויותר חשוב על עצמך.

חולה רוח - תמיד עם חלון פתוח...

פורסם

חברים תודה רבה על התגובות!

 

הבעלים הקודמים באמת לא כזה חכם,

מי מצלם את הלוחית רישוי של עצמך אחרי שנהגת על 300 קמ"ש??

 

 

לרכב יש צליל אימתני וחזק מאוד, קשה מאוד לנהל שיחה ברכב,

אבל מי קונה כזה רכב בשביל לדבר בתוכו?

בדרך כלל כל מי שנוהג איתי יושב עם שרוך של ריר לאורך כל הנסיעה וחיוך דבילי של "7 דקות בגן עדן",

 

לרכב צנרת 3.5 של HKS

ואגזוז פליטה של RS*R GT EXMAG2 חדש שהורכב אתמול, (מי שמכיר אני גאה בו!)

 

 

ישנם 2 בעיות עיקריות ברכב הזה, ולאוו דווקא המוסך:

 

הראשונה:

מגנט של שוטרים! אין שבוע שלא עוצרים אותי! ולפעמים מנסים לדחוף לי דוחות לא הגיוניים על הספויילר, על קוטר האגזוז וכו' = נושא שמבאס אותי מאוד ברכב הזה.

 

השנייה:

דלק! האוטו הזה שותה יותר מבועז שרעבי!! קרוב ל-3000 ש"ח בחודש רק על דלק!

 

אני כל פעם אומר לעצמי טוב עכשיו אני אסע רגוע בכדי לצמצם קצת את ההוצאות, אבל אי אפשר!!

תמיד מגיע איזה ערס עם כובע של קרוקר ונעלי נייק לבנות שמתגרה בך ברמזור ואתה פשוט חייב להאכיל אותו בענן שחור!

 

וברגע שהתחלת קצת להשתולל האדרנלין מתחיל לזרום, הלב פועם בחוזקה, יש לך חיוך על הפנים שכאילו מצאת את האפיקומן!

ואתה פשוט לא יכול להרגע, זו הרגשה ממכרת!! אני לא יכול לנסוע רגוע באוטו הזה!

ההרגשה היא כל כך נפלאה שלא אכפת לי להוציא גם 5000 ש"ח בחודש על דלק,

 

האוטו מחזיר לך כל שקל בהנאה!

ומי שלא ניסע לא ידע..

Once you go Impreza you can never go back to your teza

:-P

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6023 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...