Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בריאות.

 

וכאן קצת פילוסופייה:

 

אם לא היה לנו רגעי עצב,דכדוך,סבל,רע,ועוד דברים שליליים - לא היינו מבחינים באושר..(ובכלל דברים חיובים)

 

למעשה חוסר שליליות = חיוביות.

 

למעשה 2, דברים שלילים מביאים לנו את האושר איך שהוא.

 

(למעשה 3,השעמום הביא אותי לזה,ללא השיעמום לא הייתי כותב את זה . :wink: )

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

אחרי הבשורות שקיבלתי, בריאות זה הגורם היחידי לאושר...

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם
לראות את הבן שלי צוחק,זה האושר הכי גדול.

 

באמת חזק.... יום אחד אני אהיה אב וגם ארגיש את זה.. אבל עד אז-זה רק אני או שכולנו כול כך אוהבים סקס?(לא שזה פסול כן גם אני כזה פשוט חשבתי שרק אני כזה חרמן וכול כך נהנה מזה:roll:)

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

נסו לפרק 6 תימניות בלילה, אולי זה יוריד לכם את החשק לכמה זמן ואז תתפנו לחשוב על דברים אחרים.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

Blumpkin, למי שמכיר. זה האושר האמיתי. 8)

 

ובנימה רצינית יותר, את מה שבאמת גורם לי אושר אני לא אעלה על דפי הפורום, אבל ברשותכם אציין דבר אחד שגורם לי להרגיש טוב: אני אוהב לחזור כמנצח למקוומות שעזבתי ברגשות שליליים.

 

דוגמה מס' 1: בביה"ס לא הצטיינתי בלימודים ולא הייתי פופולרי במיוחד מבחינה חברתית (הפתעה גדולה, אני יודע). בקושי הצלחתי לסיים את התיכון, ובמהלך השנים הבאות עברתי אי אלו חוויות שהביאו אותי למקומי הנוכחי בחיים. כיום אני גר בחו"ל, ולא עובר חודש בלי שאני מקבל בקשת חברות אקראית בפייסבוק מאחד המניאקים שלא טרח לירוק בכיוון שלי בתקופת הלימודים. אנשים שלא דיברו איתי חמש שנים פתאום רוצים להיות "חברים" עאלק - להתעלם מהבקשות שלהם בהחלט נותן לי תחושה טובה. מן הראוי לציין גם שאת התיכון שלי סגרו זמן קצר אחרי שעזבתי ורוב המורים פוטרו... למי מאיתנו לא היה חלום כזה.

 

דוגמה מס' 2: את המשרה שלי בישראל עזבתי עקב חילוקי דעות אתיים עם הבוס, וגם עקב העובדה שההנהלה סירבה לקחת אותי ברצינות כשרציתי להתקדם. כיום אני מגיע מדי פעם למשרדים בנתניה בשביל הדרכות או אירועים מיוחדים, עם חשבון הוצאות ורכב שכור, לפי הסטנדרט האירופאי הממוצע. אותם אנשים נחמדים שלא לקחו אותי ברצינות נוטים לאבד את הזקפה כשהם רואים את הפורד מונדאו שלי חונה ליד המאזדה 3 שלהם. סיפור דומה מתרחש כשהולכים לארוחת ערב עם לקוחות - הם מסתכלים על צד שמאל של התפריט, ואני על צד ימין, והמבין יבין... ושוב, מן הראוי לציין ששני המנהלים הישירים שלי איבדו את עבודתם במהלך השנה וחצי האחרונה, מאז שעזבתי.

 

יש לי עוד כמה דוגמאות כאלה, אבל אני חושב שהמסר ברור. אם יש דבר אחד שלמדתי במהלך חיי הקצרים, זה שאדם שנשאר נאמן לעצמו ומתנהג בכבוד לאנשים אחרים, יש סיכוי טוב שימצא את האושר מהר יותר ממה שתכנן. אדם שמנסה להביא את האושר בכח ודורך על אנשים אחרים בתהליך, ימשיך לחפש אותו עוד הרבה זמן.

פורסם

derish,אהבתי את המשפט השני שלך.

אבל הדוגמאות שבו אחריו הן מחשבות של איש קטן (במימדי אופי)- זו סתם דעתי.

אבל כעקרון אני מסכים איתך שזה מסב אושר מסויים.

 

מזג אויר מושלם עושה לי את היום. מזג האויר שהיה אתמול גרם לי להיות בחוץ כמעט כל היום (ולהפסיד כמה הרצאות :lol:).

172

פורסם
הדוגמאות שבו אחריו הן מחשבות של איש קטן

 

אל תיקח את זה יותר מדי ברצינות.

לראות מניאקים סובלים סתם עושה לי טוב על הלב, האושר האמיתי נמצא במקומות אחרים, כאמור.

פורסם
אם יש דבר אחד שלמדתי במהלך חיי הקצרים, זה שאדם שנשאר נאמן לעצמו ומתנהג בכבוד לאנשים אחרים, יש סיכוי טוב שימצא את האושר מהר יותר ממה שתכנן. אדם שמנסה להביא את האושר בכח ודורך על אנשים אחרים בתהליך, ימשיך לחפש אותו עוד הרבה זמן.

 

אני כל כך מקווה שאתה צודק, אין לך מושג.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
בלי קשר לשרשור , החברה שלך מסרה שמה שעושה לה טוב בחיים זה יום בלי החבר אם אפוצייה להאריך

 

ניסיתי לשלוח אותה לטורקיה עם חברה, תיכננתי על 3 ימים חופש ואחרי שקיבלתי מעל 30 SMS בשעתיים הבנתי שעשיתי טעות :?

שאני יבין, אתה מנסה לרמוז פה משהו?

כי רק שתדע לך שלחברה שלי קטינים לא עושה את זה, מה שכן אני דווקא בעד קטינות :wink:

פורסם

לחזור לצרפתייה אחרי שבוע בלי.

הצרפתיות לא מסתדרות עם הקוריאנית, לכן אני מחנה אותן רחוק אחת מהשניה:-D

לעבוד עם כובע, בגד ים וכפכפים, נראה לי שאני בגן עדן.8)

פורסם

לקום בבוקר.

לשמוע מהסובבים אותך שאוהבים אותך.

לשמוע לפעמים מחברים שאני חבר אמת ואני יודע שהם יהיו לצידי גם.

ראות את האנשים היקרים לי מאושרים,זה אחד הדברים שהכי גורמים לי אושר.

 

לעלות מידי פעם על הr1200 GS ADV,אח איזה חיוך עולה לי על הפנים מלהרגיש את הכוח של הדבר הזה.

 

הכי חשוב מכולם,בריאות.

בלי זה אי אפשר להיות מאושר,אבל מי שחס וחלילה חולה במשהו רציני(ואני לא מדבר על שפעת) ויכול להגיד שהוא מאושר בחיים אני מעריץ אותו.

Got To love It

פורסם
אבל מי שחס וחלילה חולה במשהו רציני(ואני לא מדבר על שפעת) ויכול להגיד שהוא מאושר בחיים אני מעריץ אותו.

מוגבלות זה איך שאתה תופס אותה ולא מה שהיא באמת.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כדור ציאניד.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...