Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

א. הם עולים אותו הדבר

ב. אונליין בתשלום (50 דולר בשנה לפחות)

ג. אין WIFI בילט אין

ד. סוללות רגילות בשלט במקום מובנית נטענת

ה. עדיין - פחות אמין ואין יבואן רשמי.

ו. חלק מהמשחקים נעולים אזורית - אי אפשר להזמין מחול בשקט נפשי

ז. אין בלו ריי

ח. אם מביאים מחול קשה למצא משחקים בארץ וחייבים מתאם חשמל - עוד 300-400 ש"ח

 

למעשה יש רק סיבה אחת ללמה כן XBOX והיא תמונה בצרובים

וגם אז - אם יש צ'יפ - אי אפשר לשחק אונליין (כרגע מייקרוסופט מזהה את כל הפריצות למיטב ידיעתי) , ומהרגע שהקונסולה נחסמת - היא לא יכולה לשמש כMEDIA SERVER , אי אפשר להתקין משחקים , אי אפשר להתקין עידכונים , אי אפשר להוריד DLC.... או בקיצר - קדחת.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני יודע שזה הולך להרגיז הרבה אנשים. אבל ממש קשה לי לעכל את המחשבה של לקנות כל משחק בשביל הפליסטיישן.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

החיים קשים כשלא מורידים.

 

מזמינים מחול / מחכים שהמחיר של המשחק יורד.

 

לי ממש קשה לעכל לבזבז 6 אלף ש"ח כל שנתיים שלוש על מחשב טוב למשחקים במקום 2000 ש"ח ל4-5 שנים הקרובות למשהו שמריץ את כל המשחקים מצויין ויוצאים לו הרבה יותר משחקים טובים מלמחשב.

 

(ואני קניתי ב4000 לפני 3 שנים - ובדיוק בגלל זה אין לי שום צורך לשדרג מחשב עכשיו לדוגמא....)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אגב אם השירושור כבר קפץ , בסוף קניתי את המכשיר מארה"ב , הלכתי על ה-250 ג'יגה הוספתי גם שלט נוסף , הכל ביחד ייצא 450 דולר.

בנתיים מרוצה עד הגג גם מהמשחקים וגם מהשיתוף האלחוטי עם המחשב ככה שזה משמש גם כמעין מדיה סנטר.

 

Liviur אתה צודק , אני כבר לפני כמה שנים הבנתי את זה מהסוני 2 ועכשיו ממשיך עם ה-3 , נמאס לי לרדוף אחרי שיפוצים של מחשב כל כמה חודשים בגלל שמשחק כזה או אחר כבר לא מתאים לנתונים של המחשב.

ולמרות שהחלפתי לפני כמה חודשים מחשב אחרי כמעט 10 שנים וגם זה רק בגלל שהייתי צריך אותו לתוכנה מסויימת שצריכה יותר מ-250 ג'יגה פנויים ואת זה כבר המחשב הקודם לא יכל להחזיק , אבל גם כשקניתי אותו לא חשבתי להשקיע בכרטיס מסך כי זה פשוט לא משתלם .

פורסם
הייתי לפני חודש בארה"ב, אני מרגיש כ"כ טמבל שלא הבאתי אחד גם כן...

חופשי - אם אתה זורק בתיק זה יוצא סביבות ה1200 ש"ח אחרי מיסים, במיוחד עם המבצעים סביב סוף / תחילת השנה. (היו מבצעים של PS3 + 2 משחקים + עוד שלט בסביבות ה300 דולר)

זה מחיר פשוט להיט למכשיר שעושה פשוט הכל.

 

 

ultras_monkeys - כמה עלה המכשיר בגירסאת 250 גיגה? זה היה BUNDLE עם משחקים?

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

לא היה מבצע מסויים על הסוני , המכשיר+שני שלטים מקוריים עלה לי 450$ .

וזה היה קצת אחרי הכריסמס וזה נראה היה כאילו היה להם מחסור במכשירים (בשני חנויות של בסט ביי המכשיר אזל , רק בחנות שלישית שלהם במיאמי נמצאה האבידה:))

פורסם

אני הבאתי מלונדון סוני עם 250 גיגה, 2 שלטים מקוריים ו2 משחקים (קול אוף דיוטי החדש+ דירט 2) ב 300 פאונד.

יותר יקר מארצות הברית אך בהחלט יותר זול מבארץ.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

ליביו - מה הכוונה אחרי מיסים?

 

אם אני קונה מכשיר ב 300$ ונתפס במכס - כמה מיסים צריך לשלם?

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

אכן התכוונתי למיסים שם.

מיסים פה ד"א - אם אתה מצהיר זה 31 אחוז למיטב זכרוני.

אם אתה ניתפס כי לא הצהרת - תוסיף לזה קנס.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אם כך המחיר שאני מגיע אליו הוא כ 400$ עדיין שווה?

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

כל עוד שער הדולר מתחת ל4.5 - כן.

אם הוא מעל ל4.5, זה כבר גבולי.

 

אנחנו הבאנו מפראג פלייסטיישן 3 רגיל, לא SLIM (לפני שנה+-). העלנו אותם איתנו למטוס בתוך תיקי הגב.

 

תכננו מראש איך לעבור במכס תוך כדי דיבורים ובזריזות כדי שלא יתעלקו עלינו.

כשהגענו לשם חבר שלי קיבל רגליים קרות והלך למכס להצהיר, הסתכלו עליו כאילו נפל מהשמיים ואמרו לו שימשיך ללכת.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

משהו שעדיין לא ברור לי אחרי כל השרשור הזה:

אם אני קונה PS3 בארה"ב, מה לא יעבדו לי אם אני קונה אותם בארץ? סרטי DVD? סרטי בלו-ריי? משחקים?

האם זה תלוי בדיסק הספציפי (משהו עם Zone 1 או Zone 2 ?).

פורסם

סרטי BLU-RAY וסרטי DVD שנעולים לאיזור השונה מהאיזור בו קנית את המכשיר.

לדוגמא - קנית את המכשיר בארה"ב, סרטים שנעולים לאירופה לא יעבדו.

קנית את המכשיר בארץ (או באחת ממדינות אירופה), סרטים שנעולים לארה"ב לא יעבדו.

 

הדבר תלוי בדיסק הספציפי. יש דיסקים נעולים ויש דיסקים שאינם נעולים.

ניתן לבדוק לגבי דיסק ספציפי באינטרנט - לדוגמא: http://bluray.liesinc.net

 

כל המשחקים של הPS3 פתוחים לכל האזורים ללא יוצא מן הכלל.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...