Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי, אז לדוגמא סרטי DVD שאני שוכר בבלוקבסטר בארץ, האם יהיה ניתן לצפות בהם במכשיר שנקנה בארה"ב? או שחלק כן וחלק לא, תלוי בסרט?

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

DVD או בלו ריי?

לי יש מכשיר אירופאי ולא נתקלתי בשום בעיה עם צפייה בDVD שנקנה בארה"ב (כולל כאלו שנטען כי הם "נעולים").

לעומת זאת, קרה לי שהזמנתי דיסק בלו-ריי מEBAY ולא היה ניתן לצפות בו בשל הנעילה האיזורית.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

או בקיצר - זה תלוי בסרט.

אני דווקא בDVDים נתקלתי בעיקר בנעולים לפי האיזור (כלומר סרט מהארץ לא יעבוד על PS3 מארה"ב).

 

בבלוריי כמעט ולא נתקלתי בנעולים (לפי האתר ומבדיקה במציאות - לפי הכיתוב על הקופסא - רובם נעולים... במציאות הם לא)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אז מה הייתם ממליצים למי שרואה די הרבה סרטי DVD שרובם ככולם מקורם בארץ, לקנות PS3 בארץ (ולשלם יותר) או בארה"ב אם יש הזדמנות?

 

אה ועוד שאלה על הדרך, האם ה-PS3 יודע לנגן DivX וכתוביות בעברית (קובץ סרט וקובץ תרגום) דרך כניסת ה-USB? ואם כן, האם גם הגרסה האמריקאית תדע לעשות זאת כראוי?

פורסם

לפי מה שנרשם פה בשרשור, 450 דולר לPS3 עם 2 שלטים לעומת 300 פאונד לPS3 עם 2 שלטים ו2 משחקים - עדיף גם ככה לקנות באנגליה.

 

אם אתה רואה הרבה DVD, מקוריים, עם נעילה אזורית אירופאית - חבל לקחת את הסיכו.

תנסה לקנות באירופה, אם לא תצליח אז תוסיף עוד כמה שקלים ותקנה בארץ.

ה300-400 שקל האלו יהיו הרבה יותר משמעותיים כשלא תוכל להפעיל את הסרטים שלך.

(מצד שני, קיימת אפשרות להריץ את הDVD על המחשב ולעשות סטרימינג לPS3 ולראות בטלויזיה)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

עדיף לקנות אירופאי בשביל DVDים.

בכלליות אין בעיה לנגן DIVXים עם כתוביות - כל עוד הכתוביות בתוך הקובץ! (DIVX בניגוד לXVID תומך בכתוביות בתוך הקובץ ואז אתה מחליף אותם כמו בDVD , ולא חייב להדביק כתוביות).

יש תוכנה שמוסיפה את הכתוביות לתוך הקובץ ב5 שניות (ואני לא מגזים - זה סה"כ מצרף את הקבצים , לא מדביק אותם).

 

עדיין , יותר פשוט להשאיר הכל על המחשב ולהזרים אותו משם במקום להתעסק עם DOKים וקבצים.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

רכשתי PS3 120GB, הוספתי שלט נוסף ב 55$. (נרכש בבסט בי)

 

לגבי משחקים, האם שווה לקנות שם (בסט בי) או שיש מקום אחר? (איביי)

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

תלוי במשחק.

את הרוב הגודל תוכל למצוא בEBAY ביותר זול (בשל העובדה הפשוטה שמדובר במכרזים, ואףאחד לא ישלם את אותו מחיר של בסטביי + משלוח).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

הקפצה:

נכון להיום,מה עדיף לקנות PS3 או XBOX?

היו שמועות על פריצה בדרך ל-PS3,האים הדבר ייצא בקרוב?ואיך הוא ישפיע על מחירי הקונסולות?

כדאי לחכות לפריצה?

מה המחיר הסביר לכול אחת מהקונסולות בארץ? המלצה לחנות באיזור המרכז תעזור גם.

אם זה משנה אז הקונסולה היא לאחי הקטן כעיקרון,בן 12,תשמש בעיקר אותו ומדי פעם אותי בסופי שבוע,ורוב הטלוויזיות בבית עם חיבור HD.

 

 

תודה מראש לכולם.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

נכון להיום שום דבר ממה שכתבתי פה לא השתנה:

לדעתי עדיף PS3 כי:

א. הם עולים אותו הדבר

ב. אונליין בתשלום (50 דולר בשנה לפחות)

ג. אין WIFI בילט אין

ד. סוללות רגילות בשלט במקום מובנית נטענת

ה. עדיין - פחות אמין ואין יבואן רשמי.

ו. חלק מהמשחקים נעולים אזורית - אי אפשר להזמין מחול בשקט נפשי

ז. אין בלו ריי

ח. אם מביאים מחול קשה למצא משחקים בארץ וחייבים מתאם חשמל - עוד 300-400 ש"ח

 

למעשה יש רק סיבה אחת ללמה כן XBOX והיא תמונה בצרובים

וגם אז - אם יש צ'יפ - אי אפשר לשחק אונליין (כרגע מייקרוסופט מזהה את כל הפריצות למיטב ידיעתי) , ומהרגע שהקונסולה נחסמת - היא לא יכולה לשמש כMEDIA SERVER , אי אפשר להתקין משחקים , אי אפשר להתקין עידכונים , אי אפשר להוריד DLC.... או בקיצר - קדחת.

 

ושלא יהיה ספק - החסימה היא רק עניין של זמן, וזה יכול לבוא בהפתעה.

 

לגבי פריצה לPS3 - בא נגיד שממה שיש עד "צ'יפ" יש כמה מרחק "דיי" גדול.

אל תבנה על זה, מה גם שה"פריצה" שיש לא מתאימה לקונסולות שנמכרות כרגע אלא רק לשמנות הישנות וכנראה תחסם בעדכון הקרוב.

וגם אם כן , יש לך צורב בלוריי בבית? וגם אם כן - כל מדיה חד שכבתית עולה סביבות ה100 + , מדיה דו שכבתית עולה כמו להזמין משחק מקורי מחול כולל המשלוח (או קרוב לכך)

 

ואל תשכח - סוני גם יכולים לחסום אותך - ואז חוזרים לאותה סאגה כמו הXBOX.

 

או בקיצר - לא רוצה לשלם ? אתה תאלץ להתפשר בדי הרבה דברים.

 

 

מחירים - לPS3 120 גיגה דק / XBOX ELITE 120 גיגה מגירסא חדשה - המחיר הוא סביבות ה2050 ש"ח

לPS3 250 גיגה המחיר הוא סביבות ה2250 ש"ח.

 

חנות מומלצת מאוד מבחינת שירות ואמינות בהרצליה - פריק 099589077 - אני מכיר את החנות מאז שהיא נפתחה בשנות ה90 והיא אחד המקומות היחידיים שאני קונה בארץ בעקביות משחקי מחשב.

יהיה להם PS3 (לדעתי כרגע במלאי רק 250)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

יש מקום בחו"ל להזמין משחקים? (EBAY? העיקר שיהיה יותר זול כמובן)

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

vgp.ca הקנדי (שים לב המחירים בדולר קנדי - ככה שזה קצת יותר זול ממה שזה נראה) וhttp://www.shopto.net/ האנגלי (לשלם רק בפייפאל - כבר פרצו להם פעם לאתר - ופייפאל מאובטח יותר)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

בסוף נקנה XBOX ELITE פרוץ,ב2200 שקל.

קראתי משהו על סיכון של נעילת הקונסולה במשחק ברשת,האים יש אמת בדבר?

איך אפשר להימנע מהסיכון הזה אם הוא קיים?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

יש אמת בדבר - זה רק עניין של זמן עד שתחסם - במיוחד אם הגירסאת פריצה שלך היא 1.6 לדוגמא... שזה רוב מה שמוכרים בארץ.

 

ואל תשכח - כדי לשחק אונליין צריך לשלם 50 דולר לשנה (או יותר למכשיר אירופאי) , ואם הוא נחסם - הם הלכו, ואתה לא יכול גם:

א. להתקין עידכונים

ב. להתקין משחקים

ג. להתקין פאטצ'ים וDLC למשחקים

ד. לשתף מדיה עם המחשב

 

בהצלחה. (אישית - לא הייתי קונה XBOX פרוץ, החסרונות עצומים והחסימה היא רק עניין של זמן)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

סתם שאלה - זה חוקי החסימה הזו שמיקרוסופט עושים?

אני מבין אם הם היו חוסמים רק גישה לרשת שלהם, אבל ככה לנטרל לגמרי את הקונסולה?

כאילו, זה מכשיר שלי, אמורה להיות לי הזכות לעשות בו מה שבא לי...


×
×
  • תוכן חדש...