Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשאתה קונה את המכשיר אתה מסכים לתנאי השימוש של מיקרוסופט.

הם חסמו מליוני קונסולות בארה"ב ועשרות מליונים ברחבי העולם.

אם זה לא היה חוקי כבר היית שומע על תביעה של מיליארדים..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אכן יש הסכם שאתה מסכים עליו ברגע החיבור אונליין, היו דיבורים באינטרנט פה ושם על תביעה , זה לא מחזיק מים, ואם כבר הם יכולים לתבוע אותך על הפרת הסכם בעצמם.

הקונסולות האלו נמכרות במחירי הפסד לעומת יצור (כן כן חברה , לרוב עולה יותר ליצר אותן - ולכן מקבלים מפלצת עיבוד בחצי מחיר ממחשב , ופחות) ב3-4 שנים הראשונות לפחות והרווח בא ממשחקים - אז אי אפשר ממש להאשים אותם. וכמו שדיסקובר אמר - כבר מליוני קונסולות (בגל האחרון מעריכים שקרוב למליון קונסולות) נחסמו - ותיקון קליל - יוזרים לא נחסמים - רק קונסולות.

 

יוזרים נחסמים במקרה של קללות והתנהגות לא הולמת - גם אם חסמו לך קונסולה וקנית חדשה אין בעיה להשתמש ביוזר.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

ואם משלמים את ה-50 דולר אז אין מצב שחוסמים לי את המכשיר?

אם חסמו אותי אז המכשיר בעצם הולך לפח?או שניתן לפרוץ אותו שוב?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אין קשר,

בכלליות כדי לשחק אונליין אתה חייב לשלם 50 דולר בשנה (חינם בPS3). אם אתה נחסם - חבל.

 

אם חסמו את המכשיר - אתה עדיין עם פריצה , ועדיין יכול לשחק במשחקים.

פשוט כל דבר אחר (כולל לעדכן את המכשיר / את המשחקים שלפעמים זה ממש חשוב) כמו לשחק אונליין בכל צורה שהיא, להוריד תוספות , לקנות משחקים חוקיים אונליין, להתקין את המשחק על הדיסק הקשיח ולהזרים מדיה מהמחשב אי אפשר.

(וכרגע - אין לזה פתרון - כלומר - במידה מסוימת - זה דפק את הקונסולה)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

ליביו,

 

אני מעוניין לחבר את ה PS3 בראוטר אלחוטי, למחשב שולחני שמחובר באופן פיזי לאינטרנט.

 

כמו כן יש לי לפטופ שאני רוצה לחברו לראוטר בנוסף.

 

מעוניין בהמלצה על ראוטר הכי זול/טוב שצריך למשימה הזו.

 

[ראיתי ב KSP את הנתב (BR6424)]

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

תסביר את עצמך יותר טוב.

איך אתה מחובר לאינטרנט? ADSL? כבלים?

 

אתה צריך בגדול ראוטר שידע לחייג / חיבור ללא חייגן (הראשון במקרה של ADSL השני במקרה של כבלים) ואז כל ראוטור עם אלחוט פשוט יעשה את העבודה.

 

אם יש משהו יותר מסובך מזה - תסביר.

(ואם יש חיוג כבלים עם חיגן - תתקשר ותעבור ללא חייגן , ואם יש מודם USB - תחליף במודם רגיל - בכ"א - לא כל המחשבים יעברו דרך מחשב אחד ואז לאינטרנט אלא דרך הראוטר)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אני מחובר בכבלים ללא חייגן (בזק בינלאומי), מודם מוטורלה SB4200. באמצעות כבל טלויזיה (לא USB)

 

יש הרבה סוגים של ראוטרים, לא כל כך מבין מדוע יש הבדל במחירים (280 ש"ח וצפונה)

 

הבנתי שאפשר לסגור את הסיפור עד 200 ש"ח

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

כול מי שברשותו אקסבוקס מתבקשת המלצה לדיסקים לצריבת משחקים.

בנתיים שמעתי רק על VERBATIM אך הבעיה היא שמחירם 90 למארז של חמש דיסקים.:?

שאלה נוספת היא בקשר למטען לשלטים של הקונסולה.

בזאפ יש מארזים של סוללה נטענת +כבל במחיר של 150,כאלה:

http://www.gamestation.co.il/Product.asp?productid=501

אי אפשר לקנות פשוט זוג כבלים ולשים בשלטים סוללות אצבע נטענות?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
אני מחובר בכבלים ללא חייגן (בזק בינלאומי), מודם מוטורלה SB4200. באמצעות כבל טלויזיה (לא USB)

 

יש הרבה סוגים של ראוטרים, לא כל כך מבין מדוע יש הבדל במחירים (280 ש"ח וצפונה)

 

הבנתי שאפשר לסגור את הסיפור עד 200 ש"ח

 

אפילו בפחות.

 

קנה ראוטר רגיל של EDIMAX, חבר כבל רשת מהמודם ליציאת ה WAN, ואת המחשב ליציאה 1-4 , וה PS3 יתחבר אלחוטית.

 

לא צריך שום הגדרות - למעט אם תרצה להגדיר סיסמא על ה WIRELESS.

 

בהצלחה.

פורסם

היי,

 

קודם ככל תודה, מה אתה אומר על הדגם BR6424?

 

האם כדאי ללכת ולקנות שנאי בניופאן? (יש לי שנאי ל110V)

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

שנאי למה?

הספק כח של הPS3 הוא 100-240.

אין לך מה לקנות שנאי ולא נעליים אלא אם בא לך לתרום כסף למשהו.

מה גם שהספק כח הוא פנימי - ושנאי חיצוני 110-220 W יעלה איזה 350 400 ש"ח.... אני מקבל צ'קים ומזומן בלבד.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting


×
×
  • תוכן חדש...