Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הוזמנו ג'אנטים חדשים לסמארט :)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=291894

 

יום ראשון קיבלתי אותה.

 

היום הוזמנו-

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=190320800346&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

ו-

http://cgi.ebay.de/4-Alufelgen-Bali-15-schwarz-fuer-Smart-Fortwo-451_W0QQitemZ250518726217QQcmdZViewItemQQptZAuto_Felgen?hash=item3a54146649

 

 

אנחנו רוצים בשלב מסויים להזמין לה בודי קיט חמוד כזה שיעשה אותה יפה, משהו עד 1000 דולר עם חריגה לא גדולה.

 

בנתיים ראיתי את אלו-

זה הסוג הראשון (שימו לב לבודי קיט לא לצבעים!)

moz-screenshot-2.jpghttp://i51.photobucket.com/albums/f392/btilim/s-mann/orangeandgreen026.jpg

http://i51.photobucket.com/albums/f392/btilim/s-mann/orangeandgreen021.jpg

 

זה הסוג השני

http://i51.photobucket.com/albums/f392/btilim/jahon%20h%20%20matte%20black%20smart/IMG_1003-1.jpg

http://i51.photobucket.com/albums/f392/btilim/jahon%20h%20%20matte%20black%20smart/IMG_1014-1.jpg

*בלי הג'אנטים

הקיט מגיע עם ספויילר גם לקופה-

http://www.smartmadness.com/catalog/S-Mann%20Roof%20Spoiler.jpg

 

 

מה אתם אומרים בנתיים?:)

 

זאת הסמארט המצועצעת היחידה בארץ שתיהיה חחח

פורסם

את הג'אנטים אהבתי, הבודי קיט והספויילר לא אהבתי סתם מושך משטרות ולא יפה

סיאט איביזה 1.2 TSI 2011

אופל קורסה 1.4 2013

סובארו B4 2009 2.0

פורסם

לדעתי מאוד יפה הכל ביחד ובמיוחד האגזוזים שיוצאים מהבודי

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

שתקבל את הג'אנטים תפרסם לי פה כמה עלו המיסים ואם זה היה בעיה לשחרר אותם מהמכס כי החוק החדש ליבוא חלקים של רכבים מצריך כל חלק באישור של משרד התחבורה.

S2000

פורסם
:mm_nah: לגבי הבודיקיטים.

 

לדעתי Keep it simple או שתמצא קיט ריאליסטי שלא יגרום לה להיראות מצועצעת.

 

לא יותר מדי ברור.

והבודי הנוכחי במצב לא הכי טוב שיש, שרוט, הטומבון האחורי שבור עם פוטנציאל להתפרק בקרוב, ה"מכסה מנוע" בין הפנסים עם שריטות בולטות שחורות, קצת שפשופים מסביבה, ככה שאם כבר לצבוע אותה עדיף להביא כבר בודי קיט יפה וצנוע.

 

הג'אנטים מדהימים ! תתחדש !

את הקיט לא כ"כ אהבתי, יש עוד הצעות לקיטים שונים ?

 

יש הרבה, רק צריך לחפש :-)

 

באתר הזה:

http://www.smartmadness.com/servlet/the-template/450/Page

 

דגם 450 קופה זה הדגם של הבן שלי, תזהו את הדגם בכך שמאחורה יש 3 פנסים ולא 2 כמו לחדשים.

ברוך

פורסם

הלואי עלי אבא שמבין אותי ככה כל הכבוד.

אני זוכר מהעבר-

אבא שלי- אם לא מקורי לא טוב ואני הורס את האוטו.

אפילו שמתי ג'אנטים והוא אמר שזה יהרוס הכל מכיוון שזה לא מקורי גם הברגות וגם משולשים הכל למרות שהמידה מאושרת

:roll:

המערכת מפריעה לריכוז וזה לא מקורי, וזה ידפוק את האוטו, נשרף לי אלטרנטור ברכב שנת 94 וזה היה לפני שנתיים אחרי שנתיים עם מערכת ומה הסיבה? המערכת :-D

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

תתחדש! הג'אנטים יפים מאד ולדעתי ישתלבו יפה עם הרכב.

ובלי שום קשר, אני בעד הבודי קיט לגמרי! 8)

גם ככה הסמארט נראית כמו מכונית צעצוע אז למה לא לקחת את זה עוד שלב קדימה?

הבודי קיט לא יעשה אותה מצועצעת כי היא כבר מצועצעת, הוא פשוט יהפוך אותה למצועצעת קרבית.

פורסם
לא יותר מדי ברור.

 

הסמארט אומנם קטנה אך מפגינה (חיצונית) איכות. לטעמי, מרבית הקיטים הם מצועצעים (המראה והחומר ולא בפן החיובי) ואינם מחמיאים לה. מאידך, מרבית הקיטים האיכותיים, כצפוי - לא זולים. לכן, לדעתי כדאי לותר כאשר זה מגיע לסוגייה של קיט עבור סמארט אלא אם אתה מצליח למצוא קיט איכותי במחיר שפוי.

×
×
  • תוכן חדש...