Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם אני הזמנתי מחו"ל מערכת לייצור גז שנקרא גז HHO ורציתי לדעת אם מישהו מוכן לעזור לי יש לי תמונות והכול וזה שיפור רציני לכול המכוניות מומלץ לכולם =] אשמח אם מישהו יעזור לי בזה =] אם מישהו רוצה שאני אפרסם תמונות פה שיגיד לי ואני אשים... יש לי גם מדריך של זה אם מישהו רוצה אני אשלח לו =]

פורסם

אתה רוצה עזרה בהתקנה?

 

חבל שלא עשית חיפוש בפורום, דובר רבות על המערכת הזו, בסוף תגלה שזה לא עוזר בכלום...

 

בכל מקרה נשמח לתמונות ממהלך ההתקנה, ועדכון בתוצאות כמה דלק זה חוסך לך..

פורסם

כן אני רוצה עזרה בהתקנה שלו אם מישהו יכול לעזור לי אני אשמח מאוד אם מישהו מבין בזה כי אני מאמין שזה עובד ראיתי הרבה סרטונים שמוכיחים שזה עובד ויש לי גם אצלי בדקתי וזה עובד עם גז והכול ואפילו כשקירבתי מצית של גז עם קנה ארוך למיכל עם הגז אז ניהיה פיצוץ קטן וזה אומר שיש גז אבל הבעיה שאני לא יודע איך לחבר את זה לאוטו

פורסם

אני רוצה,בבקשה,עזרה ממישהו שמבין בזה.

הזמנתי הכול מחו"ל.

יש לי תמונות והכול,הכול הרכבתי.

אני רוצה לדעת איפה זה הסעפת יניקה של המנוע,מכיוון שצריך לחבר את אחת מהצינורות לשם,

 

 

 

אשמח אם מישהו יעזור לי בזה.

 

 

תודה ויום טוב יקיר

פורסם

צר לי לאכזב אותך, גם אני בדיוק כמוך התלהבתי מהרעיון.

אבל לפי ה NBC זה תרמית.

 

לעיונך:

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר.

פורסם

מצטער לאכזב אותך גבר אבל המערכת כבר עובדת לי אצל חבר שלי המערכת כבר עובדת כבר יותר מחצי שנה והוא חסך המוןןןןןןןןןן הוא פשוט עכשיו בחו"ל ואני מחפש מישהו שיעזור לי עם זה איפה לחבר לסעפת יניקה אני לא ידע איפה זה....

 

ואם אתה לא יודע...NBC עשו את זה בכוונה ואתה אמור לדעת את זה הסיבה....

 

המשך יום נעים יקיר =]

 

נ.ב רק שתדע שגם במכון ויצמן גם עובדים על זה וזה בשלבי פיתוח אחרונים ועוד איזה שנתיים אפילו פחות זה יצא לשוק ועוד משהו גם שברולט יש להם כבר רכבים שמיוצרים עם גז מימן אהה ואולי אתה לא מעודכן אחי אבל יש מכוניות על גז מימן זה לא חדש זה קיים עשרות שניםם פשוט אנשים לא היו מודעים לזה אז לפני שאתה מביא לינקים ודברים תברר אחי...אל תקשיב לכול מה שאומרים לך או שאתה רואה באינטרט

פורסם
אז לפני שאתה מביא לינקים ודברים תברר אחי...אל תקשיב לכול מה שאומרים לך או שאתה רואה באינטרט

 

יקיר, יקירי. לקחת לי את המלים מהפה. טובי המדענים של מכון ויצמן עובדים במרץ על דרך לשבור את חוק שימור האנרגיה, והם או - טו - טו מסיימים. והכל זה קונספירציה של חברות הדלק שלא רוצות שנדע על הגז המופלא הזה HHO. רק פראיירים מתדלקים את האוטו שלהם. יש לי חבר שבנה כזו מערכת והוא כבר שנתיים נוסע על בקבוק אחד של מי עדן ליטר וחצי, אבל הוא בחו"ל כרגע.

 

ודרך אגב, בפעם הבאה שתצית מימן זה עלול להסתיים רע.

:turn-l:
פורסם

יש מצב אתה עוזר לי בזה אני צריך לדעת איך מחברים את זה כי את המערכת בניתי אבל לא יודע איפה נמצא הסעפת יניקה והפילטר אוויר

פורסם

יקיר, מעניין למה המורה שלך ללשון לא הצליחה לשכנע אותך ללמוד וחבר שלך כן הצליח לשכנע אותך לגבי מערכת הפלא.

אני בכל זאת אתן לך עצה - עדיף תשחק בלוטו עם הסכום שאתה רוצה לשים על זה, יש סיכוי יותר טוב לזכות במשהו.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...