Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברה.

הסניק שלי התחילה לזייף עם הגיר (האמת טפו טפו טפו הגעתי איתה עד 135000 ק"מ).

כמו כל מסכן שנפל עם מכונית כזו,הגיר דופק לאחר התחממות הרכב. אגב מידי פעם אני מנקה את הקולר שלו ואז הבעיה נפתרת עד ששוב הקולר מתלכלך.

שקלתי להתקין קולר חיצוני לגיר ואני בטוח שזה יפתור ב100% את הבעיה בינתיים אבל לצערי עוד לא מצאתי בעל מקצוע שיודע לעשות זאת.

 

תוכלו לעזור לי למצוא מישהו שעושה זאת באיזור י-ם?

 

:mm_mad:נ.ב לירושלמים שביננו אני ממליץ להמנע מביקור במוסך רנו המורשה בתלפיות . הם זורקים שם מחירים סתם והשירות חרא.

דוגמא-ביקשתי לדעת כמה עולה להחליף רפידות בלמים אז האיש שירות אומר לי "בין 500 ל3000 ש"ח. איזו תשובה מטומטמת ומזלזלת. והיו עוד כמה מיקרים כאלה.

מה שבלתי נתפס זו כמות הפראיירים שמתקנים שם את האוטו המוסך מפוצץ ועוד מתקנים את המכוניות ברחבה בחוץ פשוט לא יאומן אנשים ניהיו עשירים.

פורסם
שלום חברה.

הסניק שלי התחילה לזייף עם הגיר (האמת טפו טפו טפו הגעתי איתה עד 135000 ק"מ).

כמו כל מסכן שנפל עם מכונית כזו,הגיר דופק לאחר התחממות הרכב. אגב מידי פעם אני מנקה את הקולר שלו ואז הבעיה נפתרת עד ששוב הקולר מתלכלך.

שקלתי להתקין קולר חיצוני לגיר ואני בטוח שזה יפתור ב100% את הבעיה בינתיים אבל לצערי עוד לא מצאתי בעל מקצוע שיודע לעשות זאת.

 

תוכלו לעזור לי למצוא מישהו שעושה זאת באיזור י-ם?

 

:mm_mad:נ.ב לירושלמים שביננו אני ממליץ להמנע מביקור במוסך רנו המורשה בתלפיות . הם זורקים שם מחירים סתם והשירות חרא.

דוגמא-ביקשתי לדעת כמה עולה להחליף רפידות בלמים אז האיש שירות אומר לי "בין 500 ל3000 ש"ח. איזו תשובה מטומטמת ומזלזלת. והיו עוד כמה מיקרים כאלה.

מה שבלתי נתפס זו כמות הפראיירים שמתקנים שם את האוטו המוסך מפוצץ ועוד מתקנים את המכוניות ברחבה בחוץ פשוט לא יאומן אנשים ניהיו עשירים.

 

המוסך של מומו. ניהל בעבר במשך 13 שנים את המוסך המרכזי של חיים לוי.

עובד יחד עם בנו במוסך. אדם ישר והגון. נותן בנוסף 3 חודשי אחריות.

×
×
  • תוכן חדש...