Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלפתי היום מגב אחורי ושמתי לב שיש נקודה שנראת כמו מתז בתוך הגוף שמחזיק את הווישר.

מה שבטוח, אין השפרצה על החלון האחורי כשאני משפריץ על הקדמי.

 

מישהו יודע אם יש שפריצר אחורי בדגם ואם כן מה יכולה להיות הסיבה שהוא לא פועל? :oops:

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

בוודאי שקיימת מערכת לשטיפת שמשה אחורית ברכב שברשותך.

נסה להפעיל את ידית ההפעלה של המתזים בכיוון הפוך לזה שאתה מפעיל את המתזים הקידמים (ככה זה בגולפים).

 

מיכל נוזל שמשות וגם המשאבה משותפת לשתי המערכות קרי גם לשמשה קידמית. במידה והמתזים הקידמים עובדים כשורה ניתן להסיק מכך שהמשאבה תקינה.

 

נסה לפתוח את החריר של המתז האחורי בעזרת מחט וגם לבדוק את הצנרת שאינה סתומה כתוצאה משימוש במים המכילים לכלוך.

איזה כייף לי :)

פורסם

תודה על התגובה מרק, אני ארשה לעצמי לרדת למטה לבדוק את זה עוד כמה דקות ואני אעדכן :)

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

נמתין לתגובה שלך ונראה כיצד נפעל הלאה...ׁבערב.

 

יש אנשים שממליצים על הוספת חומץ לתוך מיכל נוזל השמשות בכדי לנקותו וגם את הצנרת והמתזים, אני אישית לא ניסיתי אבל הרעיון נחמד רק שים לב לשטוף במים את הרכב לאחר מכן.

איזה כייף לי :)

פורסם

טוב אז המתז עובד! :)

אבל אי אשפר לכוון את הכיוון השפרצה שלו כ"כ, מדובר במעין חור בצינור בציפוי מתכתי שלא ממש רוצה להתכונן, אבל עדיין 90% פוגע בשמשה.

 

עכשיו אם אתה כבר פה מרק שאלה פחות רלוונטית.

יש לי מידת צמיגים לא סטנדרטית בפולו. 195/50 15"

אני לא יודע כמה PSI לשים כדי לשמור על הצמיג. יש עצות? :)

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

בדוק שוב פעם את מידות הצמיג מכיוון שהמידה 50 לא קיימת.

 

במידה ולא הצלחת לכוון את המתז גם אחרי ניקוי ומשחק של המתז מומלץ להחליפו בחדש בעלות של כמה שקלים.

איזה כייף לי :)

פורסם

אמנם זה לא ממש קשור לדיון, אבל מה זאת אומרת המידה 50 לא קיימת???

על רכבים רבים, ביניהם שלי, ניתן למצוא צמיגים במידה זו (195/50R15) שאגב רשומה גם ברישיון.

נכון שזו מידה קצת נדירה אבל גם בפולו היא קיימת.

פורסם
אמנם זה לא ממש קשור לדיון, אבל מה זאת אומרת המידה 50 לא קיימת???

על רכבים רבים, ביניהם שלי, ניתן למצוא צמיגים במידה זו (195/50R15) שאגב רשומה גם ברישיון.

נכון שזו מידה קצת נדירה אבל גם בפולו היא קיימת.

 

המידה 195/50R15 לא מאושרת על-ידי הייצרן להתקנה ברכב של פותח האשכול.

איזה כייף לי :)

פורסם

אתה רוצה שאני אסרוק לך את הרשיון רכב שלי?

זה מאושר וזו המידה לא טעיתי :)

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

אתה מוזמן להסתכל בדיון של טיפול ה 15K בו גם החלפתי את הצמיגים

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=284112&highlight=%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%9C+%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%95

 

וככה לסגירת הפינות 4 צמיגי GT 195/50/15 CHAMPPIRO-228 אחרי הבחנה של ליאור שצמיגים בני 8-9 צריך להחליף חחח (יש לציין שהקלאבר שהיו מורכבים לפני ה GT החזיקו מעמד יפה את התשע שנים שלהם)

p2309091148.th.jpg

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

האם עברת טסט עם הצמיגים במידה חריגה לרכב שלך ?

 

בקיצור לא קיים מידע אצל ייצרן הרכב לגבי לחץ ניפוח נדרש לצמיגים במידה שאינה מאושרת על ידם.

 

תצטרך לחפש מידע כיצד מחשבים את לחץ הניפוח הנדרש לרכב שברשותך. כמובן לא חסר המלצות לא בדוקות ואני מאמין שהחבר'ה כאן בפורום 'יזרקו' לך לחצי ניפוח מומלצים על-ידם.

איזה כייף לי :)

פורסם

זה בדיוק הסיבה שאני מחפש דרך מדוייקת בשביל זה ולא סתם לנפח לפי המצב רוח.

ברור שעברתי טסט עם הצמיגים כי זו המידה שרשומה ברשיון.

 

איפה לדעתך אני יכול למצוא כמה PSI לנפח?

 

*אחרי מעבר על ספר הרכב והדפים המצורפים אליו אני רואה שקיבלו אישור מצ'מפיונס ל 15/195/45 לא ברור לי למה מורכב 50 אבל זה מאושר ברישיון אז לא כזה משנה :)

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

×
×
  • תוכן חדש...