Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מספר שאלות שעליהן אשמח לקבל תשובות.

 

הדרישות מהרכב הן אמינות, סחירות, עלויות אחזקה ממוצעות/נמוכות ואם אפשר שיהיה מפנק.

 

נתונים טכניים נדרשים: חובה הגה כוח, מזגן, יכולת הסעה ל-5 נוסעים (כלומר מרכב סדאן או 5 דלתות), נפח מנוע סביב ה-1,600. אפשר פחות (רצוי שלא) אפשר יותר (אם זה מוצדק).

רכב יפני בעדיפות ואחרון אך לא חביב - אוטומט, לא חובה אבל מאוד רצוי. יתרון עצום.

 

קודם כל המחשבה הראשונית היא לחפש מחברות ליסיניג/השכרה.

אשמח לדעתכם בעניין והמלצות על חברות טובות.

 

דבר נוסף גיבשתי מעין רשימת מועמדות, אשמח לביקורת ותגובות שלכם:

 

מאזדה לאנטיס: חביבת הליסינג, עונה על כל הקירטריונים שלמעלה (פרט למפנקת) אבל אני באופן אישי לא אוהב את הרכב, ככה שקשה לי להמליץ עליו.

 

טויוטה קורולה: מצויינת לטעמי, אבל קשה למצוא ממנה אקזמפלרים מליסינג אלא רק שכורות ואני דיי סולד משכורות.

 

הונדה סיוויק: אותה בעיה כמו בקורולה. רק שפה אין גם שכורות.

 

פורד פוקוס: חשש אמיתי לגביי אמינות הרכב וסחירותו מרחיק אותי, מישהו פה יודע אחרת לגביי אמינות הפוקוס?!

 

סיאט טולדו/לאון: גם כאן אני מפחד מאיכות ועלויות אחזקה, רכבי הקונצרן המפוארים כחדשים נוטים להראות סימני בלאי אחרי כמה שנים (בייחוד כאלו שהעללו בהם) ועלויות התיקונים כנראה יקרות.

 

סקודה אוקטביה: פחד מבעיות סחירות.

 

סוזוקי באלנו: סופר-אמינה, זולה לרכישה. אבל השאלה האם היא מתמודדת ראויה?!

 

סובארו אימפרזה: גם היא כמו הבאלנו אמינה ועם זאת מיושנת.

 

מיצובישי לנסר: אני באמת לא יודע מה לחשוב עליה, מה דעתכם?!

 

יונדאי אקסנט/לנטרה: יש לי קצת ניסיון עם האקסנט, האמינות סבירה באקזמפלר שאני מכיר, שוב אני מאוד חושש.

 

חשוב לומר שנית שהרכב חייב להיות בעל אמינות ללא דופי.

נסועה שנתית ממוצעת של כ-20K ק"מ, רובם עירוניים.

 

כל הרכבים שנת 2000-2001 בערך.

 

ואם למישהו יש מידע פנימי על איזה רכב איכותי שמוצע למכירה דרך אחת מחברות הליסינג אני יישמח.

 

(למה דווקא קנייה דרך ליסינג?! אפשרות לקנות שנתון גבוה יותר במחיר זול יותר + חוסר זמן לחפש רכב יד שנייה בעיתונים).

 

שאלה נוספת היא האם שאני יירצה למכור את הרכב אני לא ייתקע איתו כי אף אחד לא רוצה ללקנות אוטו שהיה יד 1 בליסינג?!

פורסם

פוקוס - עונה על כל הדרישות כולל נושא האמינות שאתה חושש כל כך מפניה.

ברשותי אחת מליסינג אשר גמעה כבר כ-80K ק"מ ואפילו הזעת שמן לא נראית.

 

הונדה - תוכל למצוא ב"הרץ" מן הסתם, יתכן ותצטרך לגשת לקנות דרך "אוטו סנטר" שהם המוכרנים שלהם.

 

על הלאנטיס, היונדאי(שתיהן) והלאנסר בכלל לא הייתי זורק מבט.

 

הקורולה תהיה מאד קשה להשגה.

 

כל השאר נופלות בכל מיני קטנות.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אל תתלהב מאחד שמרוצה מהאוטו. תמיד עדיף לשאול קציני רכב ו/או מוסכניקים. קצין רכב אחד, וגם שכן עם פוקוס מליסינג, מתלוננים על הרבה תקלות. משום מה העניין לא מוכר כל-כך בשוק. אולי כי רוב המכוניות מטופלות בשקט בליסינג ו/או באחריות.

פורסם

יש לי לנו פוקוס כבר 3 וחצי שנים, 80 אלף ק"מ, היא מראה אמינות גבוהה.

 

בחברה שאני עובד בה יש עוד 5 פוקוסים, אחת עם 130 אלף ק"מ, לאף אחד לא היתה בעיית אמינות.

 

זה מהניסיון האישי שלי.

 

גיא.

×
×
  • תוכן חדש...