Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6116 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אז ככה בהגיעני לגיל 20 אני וההורים החלטנו שיש צורך בעוד רכב שכמובן ייועד לי, אחרי משא ומתן קדחתני אל תוך הלילה הוחלט שהנתחלק חצי חצי בקניית הרכב, שכל הוצאות הביטוח,טסטים,טיפולים יהיו עליהם ואת הדלק אני אשלם.

אחרי כמה חישבוים זריזים הגעתי למסקנה שהקנייה תהיה סביב ה20K עם יותר נטייה לפחות מאשר יותר אבל אם תהיה הזדמנות ממש קורצת אז יהיה אפשר לחרוג.

בכל מקרה אחרי חיפושים בעומק האינטרנט האופציות שניגלו לנגד עייני הן:

-איביזה 1.4 00'

-סיריון 1.0 00'

-אקסנט 1.5 00'

-פיאסטה 1.3(נראה לי) 00'-02'

-פונטו 1.3 01'-02'

-206 1.4 00'

- קליאו 1.4 99'-00'

 

אלו כמדומני מרבית האופציות למכוניות מהסוג הזה בטווח מכירים הזה, תקנו אותי אם אני טועה.

עכשיו הקריטריונים שלי לרכב:

1. חסכוני בדלק...!

2. אמין!

3.שיהיה עד כמה שאפשר רכב "צעיר"(לא על חשבון הדברים שנכתבו תחת סעיף 1 או 2)

4. שלא ייחרוג מאיזור ה23K-24K

 

עם המון תודה והערכה

G.T

פורסם

הרכבים שנמחשבים לאמינים ביותר מהרשימה הנ"ל הם הסיריון, פיאסטה והפונטו. אל תגביל את עצמך בחיפוש - וקח את האקזמפלר השמור ביותר שתמצא מביניהם.

פורסם

עזוב את הסיריון 1000 סמ"ק. בגרסאת ה1300 סמ"ק היא לא רעה אבל בגרסה החלשה היא לא מוצלחת במיוחד.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

סיריון שנת 2000 עם מנוע ליטר היא זוועה. גם מכוערת, גם לא נוחה, גם עצלנית.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

×
×
  • תוכן חדש...