Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6154 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטרף לאלה שמחזקים את ידייך.

תקנה איזו גרוטאה שירדה מהכביש בגלל מכת פח קלה ותלמד עליה בצמוד למדריך היינס.

מה שהמדריך לא יעזור לך תשאל פה בפורום ואני בטוח שתקבל תשובות.

 

קח בחשבון שצריך מקום להעמיד את הגרוטאה בלי לעצבן את השכנים ולהשקיע בכלי עבודה. כל פעם תקנה את הכלים שחסרים לך.

 

בהצלחה!

 

יש פה שרשור של בחור שמוכר ג'אסטי, הוא רוצה עליה 2000.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

קודם כול תודה רבה לכול המעודדים :-)

אני כבר בחיפושים אחר רכב זול שידועות בו בעיות קלות, כרגע מצאתי איזו פיאט ב1500 ש'ח אבל נראה לי שאני ינסה למצוא משהו יותר זול ואת הכסף אשקיע בכלים לעבוד איתם.

מישהו רשם על כך שישנם רכבים שבמצב טוטל לוסט מבחינת פחחות ואפשר להשיגם בזול מאוד, השאלה איפה??

דרך אגב אני מאזור הצפון אז אם מישהו יודע על רכב כולשהוא , משהו אשמח לעזרה.

ושוב תודה רבה לכול התומכים.

החלום השתנה ל106 xsi....

פורסם

תוכל למצוא במוסכים שעובדים עם חברות הביטוח, יושבים שם שמאים, בקש מהם שיצרו איתך קשר ברגע שמגיע רכב כמו שאתה רוצה.

תמיד אפשר להחזיר רכב מושבת לכביש, למרות שההמלצה שלי היא שתנסה למכור חלק מהחלקים כדי להחזיר את ההשקעה ואף ליצור רווח.

פורסם

אולי זה רק אני אבל בזמנו שהשתעשעתי באותו הרעיון בדיוק רק שהקצבתי בדיוק 1000 שקלים לרכב, מצאתי מבחר דיי נחמד של אסקורטים,אונוים ו205.

עם קצת סבלנות ורצון טוב אפשר למצוא גם מציאות כמו רכבי מנהלים למיניהם כמו 405 שהבעלים פשוט מאסו מלהשקיע בהם כסף.

×
×
  • תוכן חדש...