Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6163 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה ההבדל האמתי בין צמיגים מלבד המחיר? האם באמת סיני כל כך רע? אם לא, אז למה סיני עולה חצי מחיר? על פי מה בונים מחיר?

האם יש הבדל מהותי בשטח בין אותם הצמיגים מיצרנים שונים?

פורסם

בבאר שבע מסתובבים ערבים מחברון ומסמוע ומוכרים סכיני גילוח וכל מיני פריטים בזול מסין , סכיני הגילוח האלה לא חותכים גבינה צהובה. לגבי איכויות הצמיגים מסין מול צמיג אליאנס ההבדל הוא גדול לטובת הכחול לבן שלא נשווה מול קלבר או גוד-ייר.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

יש לסינים משהו נגד בקרת איכות, הם לא רואים בה צורך.

איכות ירודה, שחיקה מהירה, ירידה באחיזה והרבה שיעורי בית שהסינים לא הכינו לפני שהתחילו לייצר צמיגים.

אל תחסוך כסף על צמיגים אלא קנה איכותיים.

כבר חתמתי...

פורסם

ההבדל גדול, הצמיג הוא החלק היחידי שמקשר אותך אל הכביש, בשעת חירום צמיג באיכות גבוהה יעצור את הרכב הרבה לפני שהצמיג הסיני יספיק.

גם לגבי החלקה צמיג באיכות גבוהה יתן לך אחיזת כביש טובה יותר.

ההבדל בין המחירים זניח יחסית לביצועים שיתן לך צמיג טוב בשעת חירום ויציל אותך.

פורסם

אני מבין שכולנו רוצים משהו איכותי ואף אחד לא רוצה לשלם על זה ביוקר. האם באמת היחס איכות-מחיר של סיני אירופאי, קוריאני או מי יודע של מי עוד כל כך שונה? הרי רובינו עדיין קונים את הסיני כי הוא הזול מכולם. עשיתי חיפוש באתרים ופורומים אחרים וראיתי לא מעט ביקורת גם על היצרנים האיכותיים ביותר, במיוחד על מתן אחריות ועל האיכות המוצר. אני צריך עכשיו לקנות 4 צמיגים 185 60 14 לסוזוקי בלנו 97. הצעות תתקבלנה בברכה.

פורסם

מוסא שלום, על הצמיגים מוטבעים תקנים של מדינות שונות , אמריקה , אורפה ויפן אלה תקנים אשר מעניקים דרגות איכות לצמיגים , בסינים לא תראה כמעט תקן DOT האמרקאי וגם לא הארופאי E .

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

היי,

 

את הבאלנו שלנו קיבלנו לפני כ-10 חודשים עם תערובת סינית-קוריאנית - GT ודומיו - לא זקנה מדי. מאחר וזה האוטו הראשון שקנינו, בהתחלה לא ממש התעסקנו עם התמיגים, עד שאני יום אחד התחלתי להתעניין במה שקורה שם למטה ואז נגלה בפניי המחזה המדהים: שני צמיגים אחוריים שחוקים (אפשר לראות בעין בלתי מזויינת), ה-2 האחרים - יבשים עם מלא סדקים קטנים. לי זה לא היה נראה תקין, אבל שאלתי אנשים עם יותר ניסיון - וחלק אמרו שזה בסדר, האוטו אפילו עבר טסט בהצלחה יתרה. בסוף, הראתי את הזוועה למישהו שאני סומכת עליו והוא המליץ לי חד-משמעית להחליף. מאז יוני האחרון מותקנים באוטו 4 צמיגי יוקוהאמה איכותיים והרכב פשוט לא דומה לעצמו (הבלימה אחרת, האחיזה אחרת, הרעש פחת). ומעבר לכל אלה: אני לא יודעת לכמת את השקט הנפשי שהמהלך הזה הביא לי - אני אשכרהנסעתי בציפייה דרוכה להתפוצצות צמיג!

 

ממליצה בחום על יוקוהאמה A-DRIVE, לי עלו כ-1200 ש"ח, שווה על שקל.

פורסם
אני צריך עכשיו לקנות 4 צמיגים 185 60 14 לסוזוקי בלנו 97. הצעות תתקבלנה בברכה.

מניסיון עם המידה הזאת, ההפרש במחיר בין מוצר אסון למוצר ששון הוא זניח ביותר, בטח כאשר לוקחים בחשבון את מקדם הבטיחות הגבוה יותר של מוצר הששון.

אם אתה מחפש דרך לחסוך, צמיגים זה ממש לא המקום להתחיל ממנו.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
אני צריך עכשיו לקנות 4 צמיגים 185 60 14 לסוזוקי בלנו 97. הצעות תתקבלנה בברכה.

 

שלום, אחרי סינון ראשוני של כל מה שלא כדאי:

http://www.tires4u.co.il/?search=1&iGarageID=&ar=1&r=14&a=60&s=185&sc=&mm=18&mm=27&mm=5&mm=11&mm=113&mm=6&mm=26

 

ממליץ לערוך סקר מחירים בפנצ'ריות בסביבתך, כולל מבצעים ב"אוטו דיפו" (60% הנחה על צמיג שני של GOODYEAR),

לבדוק תאריך ייצור של הצמיגים (מודפס על הצמיג, כל מה שמייוצר ב 2009 - זה טוב).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...