Jump to content

mosa1001

  • הודעות

    446
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mosa1001

  1. בדור 7 הייתה בעיה בבולמים האחוריים שהיו מרעישים אבל בארץ הרמה כל כך גבוהה שהחברה לא מודעת לבעיה הזאת קישור ליוטיוב https://www.youtube.com/watch?v=5bvS3g2vXFI
  2. הדבר הראשון שצריך לעשות זה להוריד את הקודן ברכב אם קיים
  3. אם עוברים 100 שעות מהתדלוק הנתונים מתאפסים
  4. הניקוז אוויר הוא אוטומטי, לפי התיאור שלך הבעיה היא במשאבת מים (בדרך כלל אחרי איזה 10 שנים הפרופלור משתחרר מהציר ולא מסתובב וזה גורם לאי זרימה של המים) עדיף בכל החלפת רצועת טיימינג להחליף גם משאבה.
  5. http://hesder.championmotors.co.il/
  6. הפיצוי לבעל הרכב לא משנה איזה יד
  7. פיצוי כספי מצ'מפיון לרכבים עם DSG מ- 2008 עד 2012
  8. אולי גם בגלגל הספייר יש גשש לחץ
  9. כשאתה מגיע לבדיקת העשן המנוע נמצא בטמפרטורת עבודה 90 + מעלות ?
  10. 230 ש"ח ,כולל , מומנט סגירה 60 ניוטון/מטר
  11. לא, פתחתי מכסה עליון השרשרת אצלי מהדגם המחוזק הרכב עלה לכביש בסוף 2011
  12. הרכב המדובר גולף 1.2 TSI עם 56,000 ק"מ , התופעה הייתה רעש שרשרת טיימינג בהנעה בבוקר או לאחר זמן ממושך בחניה, בעיון בפורומים בחול על התופעה הנ"ל הגעתי למסקנה שעדיף להתחיל בהחלפת מותחן שרשרת טיימינג ובהמשך אם לא יעלמו הרעשים להחליף את שרשרת הטיימינג ,במוסך צ'מפיון הוסבר לי שאין אפשרות להחליף רק את המותחן בהסבר שיגרום מתיחה חזקה מדיי על השרשרת, בסוף ההצעה שלהם לסט טיימינג כולל שרשרת 3K + החלטתי לרכוש לבד את המותחן (שהוא בעלות נמוכה, 5 דקות עבודה) ולהחליף וזה פתר את בעיית הרעש בהנעה. מצורפת תמונה של המותחן הישן ניתן לראות בעיגול האדום שהשטח נהיה מחוספס וכנראה הפריע לפעולה תקינה של המותחן.
  13. אני החלפתי לפני חודש קלאצים ושמתי לב שאין את הרעש בכיבוי לפי ההסבר שלהם זה עידכון התוכנה החדש, לאחר שבוע התחיל להבהב מנורה בתיבת ההילוכים הגעתי למוסך הוחלפת מכטרוניקס לאחד חדש ביקשתי מהם להחזיר את העידכון הקודם שלפי דעתי שומר על המכטרוניקס אבל סירבו בהסבר שזה גרסה ישנה
  14. האם מותקן אצלך אנטנה מקדימה?
  15. אולי זה מכיוון הרפידות בלם,תבדוק את המצב שלהם
  16. אורך החיים של המיסב נקבע בזמן ההרכבה, בקיצור תחליף מוסך
  17. מצורף תמונה של כמה נתונים מהרכב בזמן סרק, האם אלה הנתונים של מצב שרשרת הטיימינג ביחס לגל הזיזים ?
  18. טוב שהסתדר, תקינות לוח השעונים אפשר לבדוק ע"י תוכנת vagcom ויש אפשרות לכייל
  19. אתה צריך מצבר עם הגדרה של START-STOP מצורף קיצור למצבר שנפ עם תכונות אלה http://www.schnapp.co.il/?CategoryID=242&ArticleID=174
  20. בלי מערכת ה- start -stop המצבר יחזיק לפחות פי 2 , אם תרצה תוכל לכבות את המערכת
  21. צריך לחבר את הרכב לסורק תקלות ולבדוק, יכול להיות שישנה בעיה בשרשרת הטיימינג
  22. אני רכשתי מלפני שבוע גולף עם הבעיה המדוברת של דרדור לפני האצה בעליות ושילוב מאוחר של הקלאצים, מצאתי מדריך לכיול המצמדים ולאחר הכיול השילוב יותר מהיר ונעלמה הבעיה של דרדור הרכב זה הלינק למדריך,צריך בנוסף כבל של VAG COM עם התוכנה http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/7-Speed_Direct_Shift_Gearbox_%28DSG/0AM%29
  23. האם ביצעת איזה התקנה או שינוי ברכב לפני שהופיעה התקלה?
  24. זה לא פיאט, מי שמטפל ברכבו כמו שצריך בחיים לא פותח ראש הסיבות לפריצה יכולות להיות 1) הרכב עבר התחממות יתר בעבר 2) נסיעה ללא נוזל קירור מתאים או עם מים רגילים
  25. מצורפת תמונה עם המחיר מהאתר של טי.גי
×
×
  • תוכן חדש...