Jump to content

mosa1001

  • הודעות

    446
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mosa1001

  1. הביעה יכולה להיות בחיישן הזרימה.
  2. סירטון לפתיחת הדלת דורש כלי עבודה מיוחדים (לאדם פרטי) http://www.youtube.com/watch?v=8ILSzZ2RPGs
  3. אם המצבר שנפ מדגם סופר סטרונג החזיק שנה ו7 ובנוסף היו חסרים מים אז הוא עשה את העבודה שלו מעל ומעבר
  4. רוב הסיכויים שצריכת השמן נגרמת ממהירות נסיעה גבוהה.
  5. למי שמכיר זה לוקח 10 - 15 דקות אין צורך בפירוק התיבה.
  6. תיבדוק את ערך הפיוז שלא גבוה מדיי
  7. האם החלפת שמן לאחרונה?
  8. לפי הסירטון נשמע כמו הצתה עצמית של הדלק וכפי שצויין המעבר ל 98 יקטין את הרעשים בנוסף תבדוק את הגובה של השמן יש רכבים שאם חסר בהם שמן בכמות קטנה מתחילים להרעיש
  9. אצלך ברכב קיימים שני סוגים של טורבו 1) מגדש על שמונע ע"י רצועה שנכנס לפעולה מ -0 2) מגדש רגיל (גזי פליטה) שנכנס בסל"ד יותר גבוהה. בכל מקרה עדיף לחכות דקה שתיים לפני התחלת הנסיעה ולהימנע מסל"ד גבוהה עד שהמחוג של הטמפ' מתייצב באמצע (טמפ' עבודה)
  10. יש סבירות גבוהה מאוד שהביעה היא ברדיאטור הפנימי (מקווה שלא)
  11. לפי התמונה רואים שהדיסק שחוק מאוד עדיף לבצע מדידה ובמידת הצורך להחליף (המדידה מתבצעת בעזרת מיקרומטר) רואים שעל הדיסק עברו כמה רפידות
  12. מבפנים לא תראה כלום זה לא סובארו DL כמו שאמרתי הדרך היחידה היא לפתוח עם המפתח
  13. יש אפשרות לפתוח עם המפתח ע"י סיבוב שמאלה (דרוש הפעלת כוח קטן) יש מנגנון מפלסטיק שכנראה נשבר
  14. ניחוש: צינור דלק, לפי הבנד של פיאט (דובלו) או דגם אחר.
  15. אכן זאת משאבת הדלק שעובדת לכמה שניות בפתיחת הדלק וכמובן שעובדת קבוע בזמן שהרכב מונע. כנראה שצריך להחליפה לא ידוע על מחלה אתה יד ראשונה?
  16. מומלץ לבדוק גם את הצינורות שמתחברים למגדש.
  17. מהמילים שלך אני מבין שכול העבודה אתה מתכוון לבצע במוסך לפי דעתי העלות של ההסבה תהיה גבוהה מאוד.
  18. התקלות הפשוטות יכולות להיות: 1) צינור ווקום שמתחבר לטורבו נקרע 2) בעיה בחיישן הזרימה לבדיקה פשוטה של חיישן הזרימה יש אפשרות לנתק אותו ולבצע נסיעה.
  19. לפי הקוד הבעיה היא בסולונואיד שמפקד על הממיר מומנט, התקלה מתאפיינת בכל שהסל"ד גבוהה בהילוך האחרון.
  20. כמו שמרק אמר 99.999% הבעיה היא בטרמוסטט
  21. בזמן שהצינור מנותק יש אידוי של דלק מצורפת תמונה של קאניסטאר משופר אבל אותה צורה
  22. אם אני לא טועה זה הקאניסטר תפקידו לעבות את אדי הדלק בנוי מפחם פעיל אתה לא מריח דלק בנסיעה ?
  23. מר סולל דרך אני נוהג על בורה 2002 והמצב של הכפתורים וכל מה שמסביב הוא במצב מעולה מה יש לשבח את המזדה 5(חוץ מהכפתורים) אחרי נסיעה של כמה שעות אתה יוצא עם כאבי גב .
  24. האיכות לא ההתדרדרה צריך לדעת איך ללחוץ על הכפתורים לצערי יש אנשים שלוחצים עם הציפורניים או שהרגליים שלהם מונחות על הדש בורד (מנסיון בחיפוש רכב שנת 20088) רוב האנשים הם ככה.
  25. אני עם צמיגי goodyear מאחורה שעברו את ה 120,000 ק"מ מקדימה הם החזיקו 80,000 ק"מ
×
×
  • תוכן חדש...