Jump to content

mosa1001

  • הודעות

    446
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mosa1001

  1. אתה יכול להחליף את הנורה בלי לקנות את כל בת הנורה ע"י שליפת הנורה עצמה.
  2. כל צריכה חיצונית מהמצבר מקצרת את אורך החיים שלו.
  3. מתחילים מהקל לכבד *בדיקת גובה נוזל התיבה. *בדוק את התקינות של הברז החשמלי(הבדיקה לא דורשת פירוק התיבה אלה רק פירוק הקרטר בלבד)
  4. כמו שרון כתב בדרך כלל אין רעשים במתלה האחורי, תנסה למשוך את בלם היד יותר מהמצב הרגיל שאתה מושך. לפעמים ישנו רעש מתזוזה קלה של הגלגל שנובעת מהחיכוך בין הרפידה לצלחת הבלימה(רעש סטטי מתזוזה מילימטרית)
  5. הבעיה יכולה להיות אחד משני האפשרויות הבאות: * ברז חשמלי של פיקוד מצמד הגישור תקול (במצב הזה אין הזרמת לחץ שמן לכיוון מצמד הגישור או סגירה רגעית). * ממיר מונט תקול( בזמן שיפוץ תיבת ההילוכים המקורית מחליפים את הממיר בגלל החשד שקיימים שבבי מתכת, מה לעשות שממירי המומנט המשופצים שמורכבים הם יותר רגישים לחום מה שמצריך התקנת קולר חיצוני).
  6. בתא הכפפות מצורפת תמונה.
  7. מה זאת אומרת המנוע הלך? * שחיקה טבעית *מהתחממות *אי שימון *כשל טכני
  8. אצלי החלפתי מאוורר בבורה למאוורר תחליפי ומנסיון תלך על מאוורר מקורי(במאוורר התחליפי קיימים פחיות איזון והפלסטיקה יותר דקה ומתכופפת ויוצרת רעידות, במקורי הפלסטיקה יותר עבה ולא קיימים פחיות איזון) הבעיה שבפולו המאוורר המקורי דומה למאוורר התחליפי עם פחיות איזון, תבדוק אם מאוורר מקורי של בורה או גולף מתאימים לפולו.
  9. תגיד לי איפה אתה חיי, טיפול גדול ב 40K כולל מסנן דלק, כיום גם ברכבי דיזל החלפת המסנן דלק הוא ב 50-60K.
  10. אסור להחליף שמן גיר בדגמים האלה, כל עוד הגיר מתפקד כמו שצריך עדיף לנסוע עם השמן המקורי(מצויין גם בספר הרכב שהשמן לכל חיי הגיר),מה שכן אפשר ומומלץ להרכיב קולר. האם מילוי השמן בוצעה על ידי השמת דגש על טמפ' התיבה?
  11. 1) שמן מנוע (צמיגות מומלצת 5W30 או 5W40 מפרט השמן לפי API SJ) 2) מסנן שמן מנוע 3) מסנן מזגן לפי אוטודטה.
  12. אתה מעדיף שהמאוורר לא יכנס לפעולה והמנוע יתחמם ?
  13. אז בפעם הבאה שממלאים לך שמן תבדוק מה הצמיגות שרשומה על האריזה ובמקרה של שמן מחבית תדרוש לראות מה מוטבע על החבית.
  14. האם אתה משתמש בצמיגות שמן נכונה והמומלץ לרכב ?
  15. כולל משלוח 25$ http://www.idparts.com/catalog/index.php?cPath=25&osCsid=qis466net1s6na3hup30dnlnj7
  16. אין כלי שבודק את איכות נוזל הקירור יש רק אפשרות לבדוק את ריכוז האנטיפריז.
  17. אם בעל הרכב הקודם לא זוכר מתי החליף את נוזל הקירור עדיף שתחליף אותו עלות זניחה לעומת התועלת הענקית שלו. אצלי אני מחליף כל 40,000 ולאחרונה החלפתי תרמוסטט והוא יצא במצב יותר טוב מהחדש שהרכבתי, רק נוזל קירור מקורי של היצרן
  18. לפי דעתי לא יזיק לבדוק כיוון שסתומים ולכוון לפי הצורך, בנוסף שבספר הטיפולים שלך מצויין כך.
  19. תבדוק בנצרת ברחוב המוסכים מקביל לתחנת הדלק יש חנות שנקראת אביזרים 2000 שמוכרת שמנים ברמה גבוהה וגם מוצרים של LM שווה לבדוק אצלו.
  20. תבדוק בבית הפיוזים בתוך הרכב אם הפיוז של המצת שרוף.
  21. אם השקע ויטק שמדברים עליו פה זה מה שמשנה את תיזמון השתומים אז כנראה זאת הבעיה. camshaft position actuator
  22. אם אתה רוצה ליישר קו תעשה טיפול גדול שכולל שמן מנוע,מסנן שמן,מסנן סולר,מסנן אויר, מסנן מזגן(תבדוק אם הוא מלוכלך עדיף עם פחם פעיל ולא נייר רגיל). בקשר לשמן תיבת הילוכים אני מציע לך לא להחליף, גם אני עם אותו מס' ק"מ החלפתי ואחר כמה אלפי ק"מ התיבה הלכה לעולמה. בקשר לרצועת הטיימינג עדיף לברר אצל המוכר מתי הוחלפה הרצועה.
  23. לאחר החלפת הטרמוסטט התוצאות הן שהמחוג לא זז מ 90 ונשאר יציב וקבוע. לרון תודה על ההכוונה.
  24. לפי התיאור שלך חסר לך הרבה שמן או שהגיע הזמן להחלפת השמן.
  25. ביצעתי בדיקת טמפ' תיבת הילוכים + טמפ' מנוע בנסיעה, התוצאות הן שטמפ' המנוע יורדת לפני ירידת טמפ' התיבה עכשיו אני בטוח שהבעיה היא בטרמוסטט. רון תודה על העצה.
×
×
  • תוכן חדש...