Jump to content

mosa1001

  • הודעות

    446
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mosa1001

  1. למנוע 1.8 טורבו יש שני סוגי רצועת תיזמון: 058-109-119C מס' שיניים 153 (רכבים שעברו שינוי) 058-198-479A מס' שיניים 152 058-198-479 מס' שיניים 152 מק"ט גלגל משונן גל זיזים 027-109-111H מק"ט גלגל משונן גל ארכובה 027-105-263B
  2. מה הדגם מנוע?
  3. נוזל קירור הוא ערבוב של מים מטופלים + אנטי פריז ככל שטמפ' הנוזל קירור עולה הנוזל מתחיל להתאדות והלחץ הוא מאדי נוזל הקירור ככל שהטפ' גבוהה יותר יש יותר לחץ אדים במערכת(במצב של חימום יתר) ומביא לפתיחת השסתום במכסה רדיאטור.
  4. להחליף אפשר אבל חבל על הכסף
  5. בוצע בדיקת רציפות בין החיישן למחשב ויצאה תקין. אחרי חיבור צמת המחשב ובדיקה עם הסורק התקלות החיישן הראה 36 מעלות שזה תקין כנראה ניתוק חיבור צמת המחשב סידרה את הבעיה.
  6. אכן מדובר במנוע 1.9D אטמוספרי לרכב יש צריכת דלק גבוהה תודה על התשובה.
  7. מחשב אף פעם לא משתגע מחיקת תקלות כל אחד יכל לבצע, צריך להוציא את קוד התקלה ולטפל לכראוי.
  8. מי שמכיר את הרכב ויש לו נסיון עם רכבי VAG יבצע את העבודה בשעתיים שעתיים וחצי. העבודה יחסית לא קשה למי שיודע איך לעבוד (כמובן) אני ממליץ על רצועה מקורית (טיימינג לא מחליפים כל חודש ולא כל 15K)
  9. במנוע ה 2.0 קיימת רצועת תיזמון בשונה מהמנוע 1.6 שבו קיימת שרשרת תיזמון אני מציע בזמן החלפת הרצועה להשתמש ברצועה מקורית של היצרן. בחברה יש אפשרות לרכוש חלקי חילוף תחליפיים באיכות טובה בעלות נמוכה משמעותית.
  10. איפה ממוקם חיישן הטמפ' אוויר בפיאט דובלו 1.9D 2002 החיישן מראה טמפ' של 40- מעלות צלסיוס
  11. מבקש חוות דעת על שמן מנוע לבורה TDI דגם מנוע AGR השמן הוא קסטרול טקטיון דרגת צמיגות 15W40
  12. יכול להיות שקיימת בעיה מכאנית באחד המזרקים שלאחר כיבוי המנוע המזרק לא נסגר עד הסוף ומזריק עודף דלק שגורם לעליית הסל"ד בזמן ההנעה.( עליית סל"ד במנועי דיזל נובעת מהכמות סולר המוזרקת לתוך הצילינדר)
  13. תבצע ניקוי מצערת אבל אל תיגע בחיישן ואל תנקה אותו ניקוי החיישן ברוב המקרים מביא לקלקולו.
  14. תתקדם למנוע דיזל
  15. אכן נכון ברכבי הבנזין(לא הדיזל) בגולף וגם בבורה יש השהייה של שנייה עד שהמנוע מגיב ממצב עמידה בהאצה מלאה.
  16. הצירוף אותיות 5W30 מייצג את הצמיגות של השמן דוגמא: 5 זה צמיגות השמן בזמן שהשמן קר ככל ההערך עולה 10 15 20 משמעותו השמן צמיג יותר 30 זה הצמיגות של השמן בזמן שהשמן חם ככל שהערך עולה 40 50 השמן מתאים לטמפ' גבוהה יותר אנחנו שואפים שהשמן יהיה בעל צמיגות נמוכה(דליל יותר לשימון ראש המנוע מהר ככל האפשר בזמן התנעה) וכמובן ליכולת לעבוד גם בטמפ' גבוהות והכי חשוב לפי הוראות יצרן השמן המומלץ למזדה זה 5W30 לשמנים יש גם תקני איכות התקן למנועי בנזין הוא S בצירוף אותׁ(S מייצן שהשמן מיועד לרכבי בנזין) האות המצורפת ל S היא המציית את איכות השמן לפי סדר האותיות A-M דוגמא: SA שמן באיכות ירודה שלא קיימת כבר SL שמן באיכות טובה אבל פחותה מ SM SM שמן מנוע בעל האיכות הכי גבוהה הקיימת כיום אני ממליץ על MOTORCRAFT 5w30 SM עלות 90 ש"ח קצת פחות מ 5 ליטר 4.75
  17. אלה הלחצים בסקודה הערכים מדויקים
  18. קיבולת שמן מנוע 3.9 ליטר השמן המומלץ הוא שמן בעל צמיגות 5W30 באיכות SL ומעלה שמן מומלץ MOTORCRAFT 5w30 באיכות SM עונה על כל הדרישות.
  19. מצורף קישור איכות שמן המנוע והחלפתו בזמן מפחיתה באופן משמעותי את היווצרות הפיח בשסתום ה EGR, שמן זול ופשוט מכיל אפר ברמה גבוהה מה שמאיץ את היווצרות הפיח. http://www.myturbodiesel.com/1000q_how_to/a4/intake_maniremove.htm http://uk-mkivs.net/forums/t/161731.aspx
  20. תקלה ב EGR, אין מספיק זרימה של גזי פליטה תקלות אפשריות 1) שסתום תפוס 2) דליפה גזי פליטה 3) וכו.........
  21. אפשר למצוא באוטו דיפו יש שני סוגים 1) נוזלי טרטל ווקס 2) משחה טרטל ווקס אתה יכול לבחור בין כמה סוגים כולם יתאימו לרכב: צבע ירוק- לכל הרכבים צבע כחול ים- לרכבים על צבע מיטלי צבע כחול כהה- לכל הרכבים כולל טפלון(מומלץ) המשטח צריך להיות נקי לחלוטין, שהרכב יהיה בצל. בשניהם אתה צריך למרוח את הווקס בתנועות סיבוביות, לחכות כמה דקות עד שהחומר מתייבש(נהיה לבן) ולהסיר את החומר בבגד רך. יותר קל לעבוד עם הנוזלי אין הגבלה למספר המריחות על אותו קטע.
  22. קשה לי להאמין שהבעיה היא במודולטור ABS שהנו רכיב אמין ביותר הבעיה יכולה להיות שאחד מחיישני הגלגל לא תקין: 1) שבר בחיישן 2) מרווח אויר לא תקין 3) לכלול על החיישן שמשבש את העברת המידע אין שום קשר בין הרפידות למנורת ABS האם במוסך חובר סורק תקלות לרכב ?
  23. סליחה לא הוראות יצרן אלה לפי אוטודטה אני הייתי מהשקיע כמה מאות שקלים עבור החלפת רצועה פעם ב 4 שנים ונוסע בראש שקט.
  24. אין מה לעשות צריך להחליף חיישן
  25. חד משמעי צריך להחליף את רצועת התיזמון. אסור לקחת סיכון הוראות יצרן 120K או 4 שנים.
×
×
  • תוכן חדש...