שלום יש לי רכב מסוג גולף שנת יצור 99 מנוע 1800 אוטמוט
יש ברכב בעיה .
אתמול במהלך נסעיה נדלקת לי מנורת נוזל טמפרטורה כמובן עצרתי תרכב הסתכלתי על שעון החום היה על 90
כיבתי את מנוע הרכב פתחתי מכסה מנוע בדקתי מים במיכל נוזל הקירור היה חסר מים הוספתי עד לMAX סגרתי תמיכל הנעתי תרכב הרכב התחיל להתחמם לי לכיון 100 מעלות חום כיבתי שוב תמנוע נתתי לו להרגע פתחתי מכסה מנוע לראות מה הבעיה .
וגילתי צינור קרוע. סדוק.
זהו הצינור שעליו יושבת יונית החום מנוע. אפשר לדעת מאיפה אפשר להשיג את הצינור ?
והאם זה בעיה להחליפו ?
וכמה עלות המחיר של צינור כזה כולל עבודה במוסך מורשה.
תודה לעונים ושבת שלום