Jump to content

tomper

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של tomper

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. רציתי לדעת האם זה הגיוני שצריכת הדלק של גולף 99 1800 סמ"ק, היא 1 ל 7 ? ומה אפשר לעשות? יש למישהוא פיתרון? תודה.
×
×
  • תוכן חדש...