Jump to content

mosa1001

  • הודעות

    446
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mosa1001

  1. תודה על ההסבר אחליף את הטרמוסטט ואעדכן בהמשך?
  2. לצערי הסבר לא ממצא, אבל תודה בכל מקרה.
  3. לפי מה שאתה אומר אצלי הטרמוסטט נתפס פתוח? אבל בבורה הטרמוסטט מורכב בקצה הצינור התחתון היוצא מן מקרן המנוע, והצינורות המחוברים לקולר הם מהצד של הפלנצ' שבעצם קיימת סרקולציה קבועה בין הקולר של התיבה לבין הנוזל קירור שבמערכת לכן לפי דעתי יש השפעה של מקרן התיבה החיצונית.
  4. אצלי בבורה TDI הרכבי קולר לאחר שיפוץ הגיר (הקולר המקורי קיים ובנוסף קולר חיצוני) טמפ' הנוזל קירור בחורף או בנסיעה לילית יורדת את מתחת ה 90 (בנוסף הירידה של הטמפ' מושפעת גם מחוסר הבעירה עקב ביטול ההזרקה בנסיעה במדרון. בסופו של דבר צריך לבחור בין הגנה על הגיר או טמפ' מנוע קבועה.
  5. ככל הטמפ' נוזל הקירור נמוכה המחשב מאריך את זמן ההזרקה של הסולר.(תערובת עשירה)
  6. ברכבי VAG שעון החום לא משגע את הנהג גם אם הטמפ' קצת קטנה מ90 או גדולה ממנה במידה מסויימת השעון נשאר יציב על 90
  7. את החיישן אפשר לבדוק רק ע"י חיבור למחשב תחליף מסנן אוויר אם לא הוחלף בטיפול שעשיתה.
  8. שמני המנוע המומלצים הם בצמיגות 5W40 מצורף קובץ
  9. האם ברכב מורכב רדיאטור לקירור שמן תיבת ההילוכים? ההרכבה של הרדיאטור לא נותנת למנוע להגיע לטמפ' עבודה הרצויה (בעיקר בחורף) למרות שהמחוג מראה 90 מעלות צלסיוס הטמפ' בפועל היא פחותה.
  10. יש שני דברים שאתה יכול לבדוק לפני שאתה מגיע למוסך מעל למצבר יש בית פיוזים תבדוק את F5 שהוא 50A, תחזק את הברגים במידה והם משוחררים ותבדוק אם הוא חצי שרוף(צבע שחור) ועוד דבר שאתה יכול לבדוק זה את ממסר המנוע הראשי שנמצא גם בתוך תא המנוע שמספרו 2 (מתוך 4 ממסרים)
  11. תפרק את המינוס של המצבר תחכה כמה דקות ותחבר מחדש ותנסה להניע
  12. * שמן מנוע המומלץ הוא 5W30 * האם המנוע מגיע לטמפ' עבודה? תבדוק אם קיים טרמוסטט *אצלך קיימת שרשרת טיימינג, גם את השרשת צריך להחליף לאחר מספר ק"מ (השרשרת מתארכת) ומשנה את תיזמון השסתומים.
  13. אצלי התקנתי משענת דומה ולא החזיקה יותר מכמה חודשים. בכל מקרה אתה צריך לפרק את הפלסטיקה מתחת לבלם היד ע"י שיחרור שני ברגים בחלק הקידמי של הפלסטיק מתחת לידית ההילוכים(בורג בכל צד, הבורג מכוסה במין כפתור שצריך להוציא). ובנוסף קיימים עוד שני ברגים מתחת למאפרה האחורית(שיחרור ע"י מפתח כוכב תואם דרך הפתחים במאפרה) שורה תחתונה על איכות צריך לשלם משענת מקורית עולה 2K +
  14. לפי autodata זה צריך להיות 5 באר 72.5 PSI
  15. תבדוק אם קיים חופש בצרייה בחלק הפנימי
  16. זה לא ידליק נורה אבל אתה יודע איך זה יכולה להיות שהבעיה של הנורה לא קשורה לבעיה של המזגן(צירוף מקרים שבדרך כלל קורה)
  17. בכל מקרה תבדוק את הפיוזים מעל למצבר F6,F3 שאם הם שרופים או מלוכלכים( במגעות שלהם) המדחס לא נכנס לפעולה.
  18. תבדוק אם הטיימינג מוקפץ שן.
  19. האם לאחרונה ברכב הותקנו אביזרי חשמל?
  20. דבר ראשון תבדוק גובה אלקטרוליט במצבר ובמידת הצורך הוסף מים מזוקקים. הבעיה יכולה לנבוע מהמצבר.
  21. לפני שאתה רץ להחליף מדחס תבדוק את המצב של המותחן ואם קיים גם את הגלגלון
  22. אני החלפתי את הבוקסה הזאת ואפשר להחליף עם ציוד מתאים מה אני אגיד לך אצלך אל תחליף. קבל תמונה
  23. יש גם כאלה שלא מחליפים את הבוקסות אם כבר מפרקים עדיף להחליף העלות היא זניחה.
  24. כנראה הגיע הזמן להחלפת הבוקסות במשולשים מצורפת תמונה
  25. ה CO נוצר מתערובת עשירה, אני לא יכול לתת לך במדוייק מה הבעיה אצלך ברכב, קודם כל תתחיל בבדיקת מצב מסנן האויר.
×
×
  • תוכן חדש...