Jump to content

mosa1001

  • הודעות

    446
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mosa1001

  1. מה שקורה זה דבר פשוט בזמן שהמים במערכת סגורים הם נמצאים תחת לחץ אדים וברגע פתיחת המכסה אתה חושף אותם ללחץ אטמוספרי שזה לחץ פחות מהלחץ במערכת לכן המים מתחילים לרתוח ולהתפרץ. דוגמא טובה זה פתיחת סיר לחץ בזמן בישול.
  2. עזוב שטויוטת לך תקנה גלגל שיניים חדש אסור להתעסק במערכת התיזמון לא שווה את זה.
  3. בבדיקת מפלס מים צריך לקחת בחשבון אם נוזל הקירור במצב קר או חם במצב שנוזל הקירור קר צריך למלא נוזל קצת מעל קו המינימום כי בזמן שהמנוע מגיע לטמפרטורה הרצויה המים מתפשטים ומגדילים את נפחם מכאן ההבדל בין מפלס הים כשהמנוע קר לבין מפלס המים כשהמנוע בטמפרטורת עבודה.
  4. הצמיג שאני ממליץ הוא goodyear דגם DuraGrip צמיג שקט ועם אורך חיים גבוהה אצלי הצמיגים האלו עשו כבר 90,000 ק"מ
  5. תבדוק את הצינורות המים באור יום במקרה הפשוט זה דליפה מצינור גומי במקרה הגרוע זה נזילה ברדיאטור הפנימי אם הקפדתה להשתמש בנוזל קירור יש להניח שזה לא רדיאטור פנימי.
  6. הנוזל קירור של פולקסווגן הוא מעולה G12 אדום הריכוז המומלץ בארץ % 50 נוזל קירור מרוכז % 50 מים מטופלים
  7. התקלה יכולה לנבוע משתי סיבות *חיישן טמפ' נוזל קירור לא תקין *טרמוסטט נשאר במצב פתוח (עדיף טרמוסטט מקורי 92 מעלות צלסיוס)
×
×
  • תוכן חדש...