בוקר טוב
יש לי תופעה מאוד מוזרהבמד של הטרמוסטט.
בנסיעה בתוך העיר המד מורה על התחממות נורמלית של האוטו אומנם לוקח לו זמן מה להתחמם אבל הוא פועל.
בנסיעה מהירה מחוץ לעיר המד לא זז ואם אני עומד אז הוא זז ובתחילת נסיעה הוא חוזר למצב של אוטו קר.
משהו נתקל בבעיה כזו?
תודה