Jump to content

mosa1001

  • הודעות

    446
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mosa1001

  1. תלך על ה goodyear שני הדגמים הם מעולים excellence ו duragrip יש בעיה בצמיג מישלין בדגם energy הדופן שלו דק ופגיע.
  2. אם זה רצועה חיצונית, יש שתי אפשרויות 1. גלגל של המותחן מרעיש: אין אפשרות להחליף את הגלגל בנפרד (בחברה), צריך לקנות את כל המותחן למרות שיש אפשרות לפרק את הגלגל ולקנות גלגל דומה בחנות לחלקי חילוף(לא מומלץ מחזיק ל 20K) 2. יש עוד גלגל קבוע מפלסטיק שיכול להרעיש
  3. בהחלפת רצועת טיימינג עדיף להחליף גם את המותחן רצועה + גלגלי תמיכה. עדיף גם להחליף את הגלגל של המותחן החיצוני + גלגל קבוע מפלסטיק. אין מה לעשות צריך להשקיע פעם ב 90,000 ולנסוע עוד 90,000 בלי בעיות.
  4. הרעש נובע מהרצועה החיצונית או רצועת הטיימינג?
  5. לפי מה שאני יודע ומכיר יש קלאץ גם ברכבי VAG כיוון הספיקה תלוי בסוג מערכת הקירור יש רכבים עם חריר קבוע ורכבים עם ווסת ספיקה משתנה. ב C3 יש מצמד, יכל להיות שהבעיה היא במצמד או באלקטרומגנט ומדחס תקין.
  6. האם בעבר היה פיצוץ בקולר גיר, או נזק שגרם לכניסת נוזל קירור לתיבה?
  7. אני בזמנו החלפתי את השמן בבורה ב 130K שמן מקורי + מסנן גיר + שימוש בתוכנת VAGCOM לאימות טמפ' שמן גיר, בקיצור הכל בוצע לפי הספר. אחרי 20K התיבה הלכה לעולמה. מסקנה: כל עוד התיבה מתפקדת כראוי עדיף לא לגעת בא.
  8. לא נראה לי הגיוני שהחליפו את הרצועה ב 30K בכל מקרה עדיף לבדוק הסטוריית טיפולים. בקשר לגיר אל תחליף את השמן ואל תתעסק איתו כל עוד הוא לא עושה בעיות, מה שאפשר לבדוק זה את גובה מפלס הנוזל ולהוסיף לפי הצורך(הבדיקה חייבת להתבצע במוסך או אם אתה מתעניין קצת ברכב ויש לך כלים אני ממליץ לך לקנות את התוכנה vagcom ולבצע את הבדיקות)
  9. אני מתכוון לפתוח את מתג ההצתה לפני הדלקת האורות לסובב את המפתח רבע סיבוב במקום חצי סיבוב. כשייש בעיה במתג בלם במצב שהמנוע מונע אי אפשר להחליף הילוכים לכן המציאו את הפטנט הזה שתאפשר הגעה עד המוסך ממקמים את ידית ההילוכים בין D ל N ומניעים את האוטו אחרי זה משלבים ל D במצב זה יש אפשרות לנסוע כל עוד לא משלבים ל N
  10. במצב שמתג ההצתה פתוח חלקית 45 מעלות ידית ההילוכים צריכה לזוז בחופשיות בין כל המצבים אפילו לא דרוש ללחוץ על דוושת הבלם.
  11. האם בזמן האחרון עשית שינוי במערכת החשמל של הרכב ? סתם לדוגמא לחלק מרכבי השטח הפנסים המקוריים מאחורה לא מחוברים, חיבור פנסים אלו יוצר מפל מתח על הקו ומייצר תופעה דומה לזאת שתיראת.
  12. התחום של העברת ההילוכים נקרא תחום גמיש, ברכבי VAG התחום הוא רחב מאוד בעיקר ברכבי הדיזל שלהם אפשר לומר שהמומנט המנוע נשמר מ 2500-1700 סל"ד תלוי בסוג המנוע.
  13. injector = מזרק = אינג'קטור חד משמעי
  14. בזמנו כששיפצתי את התיבה שלי לא נתקלתי בנשם שאתה מתאר.
  15. אם אתה רוצה לבצע בדיקה לשמן גיר אתה צריך להשאיר את רכב במוסך במשך הלילה, כי הבדיקה של שמן הגיר חייבת להתבצע בטמפ' בין 30-45 מעלות צלסיוס. לא קיים מדיד מהסיבה הפשוטה שדרך המדיד יכול להיכנס לחות ולפגוע בתכונות השמן. השמן לטענת פולק' הוא שמן לכל חיי הגיר ולשם כך הוא חייב לשמור את תכונותיו.
  16. מתוך חוברת מעבדה: מכשיר לבדיקת מצברים- עומס משתנה המצבר נמדד ביחידות הנקראות אמפר-שעות וככל שקיבולו גדול יותר יש לבדוק את המצבר בזרם פריקה גדול יותר. בעבר היה נהוג לבדוק את המצבר בפריקת זרם הגדולה פי שלוש מקיבולו. זאת אומרת שמצבר שקיבולו 40AH יבדק בזרם 120 אמפר, מצבר שקיבולו 60AH יבדק בזרם 180 אמפר. וכל זאת מבלי שמתחו ירד מתחת ל 9.6 וולט. כיום המצברים יעילים יותר ועשויים מחומרים טובים יותר והבדיקה נעשית בזרם של פי 5-6 מקיבול המצבר. מצבר תשע לוחות 38AH תוצרת הארץ מסוג "שנפ" מספק 270A בהתנעה ומצבר בקיבול 63AH מאותה תוצרת מספר 400A בהתנעה
  17. צמיג מעולה, אצלי היום מורכבים ארבעה כאלה הקדמיים ב 80K החלפתי אותם והאחוריים עוד נוסעים כמעט 100K
  18. הסיכון היחיד זה שמצבר חלש לפעמים משגע את הווסת מתח של האלטרנטור והווסת גורם למתח גבוהה מה שיכול לגרום נזק למחשב. יצרני הרכבים מתקינים נורה אזהרה למתח טעינה נמוך אבל למתח טעינה גבוהה הם לא מתקנים נורת אזהרה.
  19. אכן כן המצבר בסוף חיי, הגופרית במצבר נדבקה ללוחיות העופרת והטעינה לא מצליחה להוריד את הגופרית מהלוחיות. בשפה מקצועית מצבר מגופר. אתה יכול לבדוק גם עם הידרומטר את המשקל הסגולי של האלקטרוליט ולדעת באופן ודאי אם המצבר מגופר.
  20. חשוב לזכור שגם התנעה למספר שניות לפני בדיקת השמן המדיד יראה חוסר שמן במיוחד במנוע קר.
  21. קודם כל תנטרל את מערכת הגז ותבדוק אם הרכב מקרטע. בנוסף תבדוק גם את חוטי ההצתה, לפי דעתי חוטי הצתה צריך להחליף כל 80K, הם עובדים במתח גבוהה וכל סדק קטן בהם יכול לפרוץ ניצוץ.
  22. בבדיקת מצבר, מעמיסים את המצבר פי 4 ממה שרשום עליו דוגמא: אם זה מצבר 60AH צריך להעמיס אותו ב 240A, לכן עם הפעלת צרכנים אתה לא יכול להגיע לאמפר הזה מה שעוד שבזמן שהרכב מונע יש אספקת זרם גם מהאלטרנטור וזאת לא בדיקת מצבר נטו.
  23. יש שני סיבות לטעינת יתר: 1.מצבר חלש: מצבר חלש משגע את האלטרנטור יותר נכון את הווסת שתפקידו לשמור על מתח טעינה קבוע שהוא 14.3-14.5 בדיקת המצבר חייבת להיות עם מכשיר המעמיס את המצבר עם נגד מתאים בתלות בגודל המצבר. תבקש מהמשפץ שיתקין מצבר תקין ותראה שמתח הטעינה מתייצב. 2.ווסת לא תקין.
  24. אל תחליף את שמן הגיר......................... גם לפני 20 K לא היית צריך להחליף את שמן אבל לטובתך התמזל מזלך והתיבה עדיין בחיים לכן אל תחליף את השמן עד סוף חיי הגיר.
  25. עם איכות הצביעה פה בארץ אני מציע לך לא לצבוע.
×
×
  • תוכן חדש...