Jump to content

mosa1001

  • הודעות

    446
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mosa1001

  1. ידוע שמנוע בנזין לא אוהב חום בניגוד למנוע דיזל. כנראה שמד הטמפ' שלך מזייף והרכב אכן מתחמם. באימפרזות גם כשהמנוע קר הרכב נותן תחושה של כבדות.
  2. עליית חום המנוע אחרי דימומו זה דבר טבעי הוא נובע מכך שבזמן פעולת המנוע משאבת המים מסכררת את המים וגורם לקירורו אפילו שהמאורר לא עובד. ברגע כיבוי המנוע אין סיכרור של מים והמנוע עוד חם ונוזל הקירור סופח את החום ומעלה את הטמפ' שלו, ואז המאורר נכנס לפעולה כתוצאה מעליית טמפ' נוזל הקירור
  3. התופעה שאתה מדבר יכולה להיות ממסנן אוויר סתום.
  4. מניסיון אני מציע לך לקנות מד זרימה מקורי,ולא להתעסק עם משומשים. מה שהכי חשוב באחזקת מד זרימה הוא החלפת מסנן אויר בתדירות גבוהה במחצית מהזמן שהחברה דורשת. כך תאריך את חייו.
  5. התשובה פשוטה מאוד המציאו עוד רכיב שיכול להתקלקל. נזילה קטנה של מים והמחולל סיים את חיוו
  6. לפי התיאור שלך קשה לתת תשובה מדוקת, כל עוד המאורר עובד הוא צרך להוציא אויר
  7. הצורה הזאת של האגן מקנה חוזק רב יותר מאשר הצורה החלקה. ומן הסתם שטח הפנים הוא יותר גדול מה שמאפשר קירור טוב יותר
  8. בלילה האגזוז מתקרר וסופח לתוכו לחות, אכן זה דבר טבעי. לכן כל מי שנוסע עם הרכב נסיעות קצרות ולא מספיק לאדות את המים שמצטברים באגזוז זוכה לאורך חיי אגזוז קצרים.
  9. בסונטה קיימים שתי רצועות יכול להיות שהרצועה הקטנה של המשקולות איזון נתפסה וקרעה את הרצועה של הטיימינג. בדרך כלל ברכבים עם משקולות איזון נאכל הבית בתוך הבלוק מנוע(מחוסר שימון או שימוש בשמן עם איכות ירודה) והמשקולת נתפסת וקורעת את הרצועות.
  10. השמן שאתה צריך זה שמן עם רמת צמיגות של 10W 40 עם דרגת איכות לא פחותה מ SL הקיבולת שמן של הרכב זה 3.3 ליטר.
  11. הבדיקה הכי טובה זה לנסוע על רכב דומה במהירות שיוט של 100 קמ"ש ולבדוק את הסל"ד שלו ולהשוות עם הרכב שלך אם התוצאה היא סל"ד גבוהה ברכב שלך המצמד גישור בתוך הממיר לא נכנס לפעולה. תקלות אפשריות במצמד גישור: 1. מצמד שחוק (בלאי טבעי) 2. סולונואיד לא תקין (לא פותח מעבר שמן)
  12. יש סיכוי טוב שהרעש הוא מהצמיגים.
  13. בדרך כלל בודקים אחת לכמה טיפולים את השרשרת הפרמטר העיקרי המעיד על החלפה של שרשרת הוא שהשרשרת מתארכת במשך הזמן. הבדיקה נעשת בעזרת קליבר ע"י כך שמודדים את האורך של שתי חוליות. בבדיקה צריך לבדוק גם את תקינות המותחנים שהם מפלסטיק.
  14. אם הייתה בעיה בממיר המומנט ההילוך לא היה מחליק, אלה הייתה תופעה של עליית סל"ד, המנוע היה עובד בתחום סל"ד גבוהה
  15. לחלק מדגמי הגולף והבורה בשנים 2001-2000 יש בעיה בהצטברות נוזל קירור בחיבור תקע להלן סרטון המראה את הפיתרון. http://pics.tdiclub.com/video/cincitdi/coolantmigration.html
  16. בסדר אבל בדיקה הכי פשוטה זה הבדיקה הזאת אם הסל"ד עולה לאזור ה 5000 -6000 אפשר לומר בבירור שיש החלקה
  17. התופעה שאתה מדבר זה שהמשאבת השמן בתיבת ההילוכים לא מספקת לחץ כראוי. בתיבות הילוכים אוטומטיות לחץ השמן זה מה שמניע את הרכב ואחד התפקידים שלו זה להצמיד את הדסקיות בתוך התיבה לחץ שמן נמוך גורם לכך שהדיסקיות יחליקו. יש בדיקה פשוטה לאבחון התקלה וזאת על ידי ביצוע בדיקת עצר יש לשלב להילוך D ללחוץ בלגל שמאל על הבלם ועם לרגל ימין ללחוץ עד הסוף על דוושת התאוצה ולבדוק אם הסל"ד עולה מעל 3000 סל"ד אם יש עליה משמעותית אז יש החלקה בתוך התיבה, אם הסל"ד מתייצב אז התיבת הילוכים תקינה. את הבדיקה יש לבצע לכמה שניות בלבד.
  18. לפי דעתי עדיף להחליף אותו מאשר שיעשה נזק חמור יותר בעתיד פיצוץ של רדיאטור לא מסתכם רק בהחלפת רדיאטור.
  19. הלחץ אוויר שצריך למלות מצויין עם מכסה הדלק בצד הפנימי היחידות הם BAR צריך להכפיל את הערך הרשום ב . 14.5 למעבר ליחידות PSI בקשר לשמן מנוע אם אתה רוצה לאפס את הטיפולים תקנה שמן סינטטי איכותי ותחליף את השמן. עדיף לא לערבב שמנים. בחברה משתמשים בשמן של חברת elf 5W40 EXCELLIUM
  20. לפי התמונות אכן אפשר להבחין בסדקים ברדיאטור כתוצאה מתייבשות החומר עכשיו אנחנו בתקופה של קיץ יש עומס כבד על המנוע ומערכת הקירור לכן מומלץ להחליף את הרדיאטור או לקחת סיכון ולנסוע עד הפיצוץ.
  21. אני ממליץ על צמיגי GoodYear DuraGrip שקטים מאוד עם אורך חיים גבוהה. טווח המחירים הוא בין 350 ל 400
  22. במוסך מורשה עם חלקים מקוריים כולל החלפת רצועה + מותחן + גלגלון + משאבת מים תעלה לא פחות מ 1600 ש"ח עלות חלפים מקוריים ללא חותמת פולקסווגן הם: רצועה 120 ש"ח PowerGrip מותחן רצועה 300 ש"ח NTN גלגלון רצועה 120 ש"ח INA
  23. במנועי הבנזין של פולקסווגן כמעת ואין שינוי במפרט השמנים מה שמקובל הוא מפרט vw 502.00 סינטטי מלא אך במנועי דיזל מפרט השמנים הוא יותר משמעותי כיוון שבמנועי דיזל יש שינוי משמעותי בשיטת ההזרקה ובפליטת המזהמים. אתה יכול להוריד ספרי רכב גם מהאתר שירות של צמפיון. קישור לקובץ ספר רכב http://www.championmotors.co.il/media/pdf/tecnical%20jetta.pdf
  24. יש לי ציפ כזה למכירה אם אתה מעוניין הציפ מעלה את ההספק מ 105 ל 140 BHP ואת המומנט מ 250 ל320 NM הציפ פשוט להרכבה חיבור תקע לשקע.
  25. כנראה זה הפקק מים בבלוק המנוע הסיבה לפריצה ב 99 אחוז מהמקרים הוא שימוש במי ברז במקום נוזל קירור איכותי
×
×
  • תוכן חדש...