Jump to content

mosa1001

  • הודעות

    446
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mosa1001

  1. עדיף מומלץ וחובה להשתמש בנוזל קירור מקורי של היצרן שהוא נוזל מרוכז וצריך למהול אותו במי ברז אני מכיר חברות כמו maxol שמייצרות נוזלי קירור בשם G12 אבל לא מגיעה לאיכות של נוזל הקירור המקורי.
  2. הרעיון הכי טוב זה לקפוץ לפנצריה ולהחליף את הבורג לבורג רגיל ובמידה אתה רוצה הגנה על החישוקים תרכיב סט חדש של ברגי anti theft
  3. אם הרכב מטופל באופן סדיר, לפי דעתי התקלה היא נתק באחד מן חוטי ההצתה או בעיה במצת מסויים.
  4. לפי התיאור שלך כנראה אצלך מורכבים ברגים נגד גניבת החישוקים, זה בוקסה מיוחדת ואין להשיגה תשאל את הבעלים הקודמים.
  5. אצלי כשהרכבתי צמיגי goodyear הכיתוב היה מבפנים (בפגרו) אבל בצמיגים קטנים בדרך כלל הכיתוב הוא מבחוץ בכל מקרה תסתכל על החתך של הצמיג ולפי זה תקבע (כנראה לפעמים קורה שהכיתוב יוצא מבפנים) מה שחשוב זה חתך הצמיג בהשוואה לשאר.
  6. יש 6 כריות בסך הכל סימנתי אותם בצבע אדום ברגע פתיחת כרית האוויר בכיסה הוא קורע את הריפוד מצורפת תמונה
  7. הנה קישור http://www.steveseuropeanauto.com/PDF/ecu_removal_vw_audi.pdf
  8. תבדוק מהצד הפנימי של הצמיג
  9. בחו"ל גם השנתון זה בא עם TCS או ESP אבל מה שמגיע לארץ זה הדגם הפשוט.
  10. כנראה הגיע הזמן להחלפת המתג בלם
  11. האם מישהו יודע על פירוקיות שמחזיקות קורולה דיזל ? עדיף באזור הצפון
  12. אני מציע לך לבדוק את שרוול הגומי שמחבר בין הדלת לקורה של הרכב, אני נכנסתי עם בפולו 2009(שהיה שבוע על הכביש) למכון שמתמחה בהתקנת שלטי נוחות, ואחרי ההתקנה שמתי לב ששברו את הפלסטיק הפנימי שמחזיק את השרוול גומי צמוד לקורה, זה רמת המקצועיות בארץ.
  13. תבדוק טוב את צינורות הווקום, במקרה של סדק או קריעה בצינורות, יש קוד תקלה במחשב אך נורה מנוע לא נדלקת
  14. עדיף להשתמש ב 10W40 משום שהצמיגות נמוכה יותר ופיזור השמן טוב יותר בהתנעות בוקר קרות. עניין של זמן עד שהצמיגות 20W50 תרד מן השוק (זה כמו לקנות פלאפון דור 0.5)
  15. אני מציע לך להחליף את המצתים, אך ורק מצתים מקוריים ועדכן בהמשך
  16. לפי AUTODATA Dexron III קיבולת 0.7 ל'
  17. יתכן שאחד מחיישני החמצן פגום והממיר תקין.
  18. אם אתה לא רוצה להשקיע הרבה כסף גם הכבל הפשוט יענה על הדרישה, יש צורך להפעיל הקראק אחרי כל כניסה לתוכנה. כמו שמרק אמר עדיף להשקיע קצת כסף ולקנות את הכבל המקורי שבו כל האפשרויות של התוכנה זמינות, ואיכות של הכבל ברמה יותר גבוהה.
  19. אני מציע לך לפרק את האגן שמן ולנקות את הרשתית של משאבת השמן ללא קשר לרעידת הרכב
  20. המק"ט המקורי הוא G 004 000 M2
  21. שום כיוון לא יעזור להורדת הסל"ד בגיר הנתון תקרא את ההסבר שנתתי בשירוש הקודם 99% זה הממיר מומנט או חוסר אספקת לחץ שמן לממיר המומנט אתה חייב להתחבר לסורק תקלות עם מנת לאמת את התקלה..
  22. ב 100 קמ"ש הסל"ד צריך להיות 2100 כנראה אצלך קיימת בעיה בממיר מומנט עצמו שלא ננעל או בעיה בברז החשמלי(סולונואיד) שפותח מעבר שמן לממיר המומנט. במצב הזה שמן התיבה מתחמם כי קיימת גזירת שמן ע"י הממיר. חיבור לסורק תקלות יצביע על התקלה.
  23. לחברה אין כוח וזמן להתעסק כדי לנסות ולתקן ומציעה להחליף את כל היחידה. תברר מה העלות של החלפת יחידה חדשה לעומת תיקון היחידה במוסך אחר. יש אפשרות לקנות יחידה גם מפירוק העניין הוא מה עלות יחידה חדשה לעומת משומשת.
  24. מה מידת הצמיגים המורכבים ברכב?
  25. ברכבי VAG החדשים אין אפשרות לשחק יותר עם הקילומטרז' אפילו אם הורידו את הקילומטרז' חיבור לסורק תקלות יראה את הקילומטרז' המצטבר שעבר הרכב ללא קשר ללוח השעונים. לא מחייב שהחלפת מחשב רכב ישנה את הקילומטרז' מכיוון שגם בלוח השעונים קיים מחשב נוסף.
×
×
  • תוכן חדש...